Ooh okee je hebt met je duidelijke argumenten het kaarsje uitgeblazen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:51 schreef lurf_doctor het volgende:
Nee
Is gewoon een reactie op je vraag:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:56 schreef seweso het volgende:
[..]
Ooh okee je hebt met je duidelijke argumenten het kaarsje uitgeblazen.![]()
Misschien wat argumenten?
Blijkbaar roept het woord "commerciële tijger" bij sommige mensen een negatief gevoel op. Wat mij betreft kun je een goede en slechte manier commerciëel bezig zijn (zoals je dat met alles kan). Wij pretenderen commercie op een goede en leuke manier te bedrijven. Uiteraard is het belangrijk dat we dat gevoel uitdragen en dat mensen graag een commerciële tijger willen worden. Jullie feedback zal daar misschien bij helpen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:06 schreef dynast het volgende:
Worden die mensen tegenwoordig commerciële tijgers genoemd?
Voor mij blijven het gewoon geldwolven.
Is dat nou moeilijk, overtypen??quote:Blijkbaar roept het woord "commerciële tijger" bij sommige mensen een negatief gevoel op. Wat mij betreft kun je een goede en slechte manier commerciëel bezig zijn (zoals je dat met alles kan). Wij pretenderen commercie op een goede en leuke manier te bedrijven. Uiteraard is het belangrijk dat we dat gevoel uitdragen en dat mensen graag een commerciële tijger willen worden. Jullie feedback zal daar misschien bij helpen.
Nee ik denk ook niet dat je na een test 100% zeker bent dat iemand genoeg commerciële kwaliteiten heeft maar je kunt zeker een groot percentage diskwalificeren toch? Als we met iedereen een gesprek aan zouden gaan dan kost dat ons een beetje erg veel tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:16 schreef KickAss het volgende:
commerciële tijgers vind je niet met een simpel testje..............
die vind je in een gesprek dat je aangaat met ze
Dit zal er voor zorgen dat ik nooit mee doe.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:46 schreef seweso het volgende:
I
Het word waarschijnlijk een test waar je je e-mail adres moet invoeren, waarbij je e-mail adres geverifieerd moet worden, én waar je kan aangeven dat je níet benaderd wil worden door ons.
Wat een superieur toontje zeg... als je de lezers hier zo oppervlakkig vind, ga dan lekker ergens andersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:50 schreef seweso het volgende:
Ik ben de chef van Soweso. Dat klinkt vermoeiender dan onze samenwerking in de praktijk. Overigens is een commerciële kanjer een persoon waar men graag van koopt of zaken mee wilt doen, omdat hij of zij een oplossing heeft voor je probleem. Dat betekent dat je minimaal de inzet en doorzettingsvermogen moet hebben van een tijger om je telkenmale te interesseren voor je gesprekspartner. En daarmee bedoelen wij ECHTE belangstelling. De meeste mensen kunnen dat niet, omdat ze eigenlijk te oppervlakkig zijn. Bovenstaande opmerkingen bewijzen die oppervlakkigheid van de meeste lezers, het typen van je standpunt heeft niets te maken met..........
Ik heb geen test nodig, ik weet al dat ik absoluut geen 'commerciële tijger' (wat een enorme diarree-met-klontjes-term, overigens) ben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:46 schreef seweso het volgende:
Mijn vraag is dus: lijkt jullie zo'n test leuk?
Er zijn idd bedrijven die onder een soortgelijke noemer mensen werven en vervolgens totaal geen selectie-procedure hebben. Dat zijn van die bedrijven die huisvrouwen en studenten inhuurt om irritante belletjes te plegen. Tot die categorie behoren wij uiteraard niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:09 schreef julekes het volgende:
Commmerciele tijger.Dat is ook een mooi eufemisme voor totaal gebrek aan capaciteiten.
Tot welek categorie behoren jullie dan wel?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:16 schreef seweso het volgende:
[..]
Er zijn idd bedrijven die onder een soortgelijke noemer mensen werven en vervolgens totaal geen selectie-procedure hebben. Dat zijn van die bedrijven die huisvrouwen en studenten inhuurt om irritante belletjes te plegen. Tot die categorie behoren wij uiteraard niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |