Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:24 schreef Cybart het volgende:
vlarp je hebt het zwaar
smakelijk, werk ze, en een fijne dag!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
En nu ga ik eten, brood klaarmaken en werken
En nu ga ik dan echt werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
smakelijk, werk ze, en een fijne dag!
last van de gewrichten oude man?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:42 schreef NathaN het volgende:
*masseur zoek*
Nee, dan had ik een chiropractor gezocht. Gewoon flink spierpijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
last van de gewrichten oude man?
*geen masseur ben*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:42 schreef NathaN het volgende:
*masseur zoek*
Yeah me tooquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dan had ik een chiropractor gezocht. Gewoon flink spierpijn.
Nee, niet eens. Gewoon zo actief geweest dit weekend dat m'n benen en rug zeggen van: zorg eens voor een masseur. Combinatie van in sneltreinvaart het huis schoonmaken, uitgaan met flink dansen, tig keer de trap op en neer om bezoek binnen/buiten te laten, het verhuizen van een videocollectie van 300+ banden en nog wat ongein.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:00 schreef Cazman het volgende:
Yeah me too. Jij ook al zo lekker gefitnessed?
Iets te groot risico op een middel erger dan de kwaal. Dus doe maar nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:57 schreef Twoflower het volgende:
*geen masseur ben*
*wel poging wil wagen*
dan mag speciaal jij weer een tikkie snellerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:34 schreef Semisane het volgende:
S...l...o...w...c...h...a...t...
D...i...t...i...s...z...o...v...e...r...m...o...e...i...e...n...d
Nee, wel gewerkt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:27 schreef NathaN het volgende:
Zeg, wordt hier nog geslowchat, of hoe zit dat?
Doe niet zo eng...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:49 schreef Twoflower het volgende:
Nee, wel gewerkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |