abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17615667
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
hoe ik 't doe:
doordeweeks ga ik gewoon op tijd naar bed.
's vrijdags ga ik naar een redelijk klein café/dancing, whatever.
dan ben ik 2 uur thuis. ik ga naar bed, doe een korte tijd later m'n kranten, en lig tot een uur of 2 's middags in bed.
dan 's zaterdagavonds ga ik naar een redelijk grote disco, daar blijf ik tot half 4 ofzo, dan ben ik om 4 uur thuis. dan is het dus al zondag, ik slaap tot een uur of half 3 of langer.... maak dan 's avonds eventueel nog huiswerk, en 't weekend was weer geweldig

maar veel slaap heb ik idd niet nodig nee... doordeweeks kan ik 't met 6/7 uur wel af.... maar dat heeft hier verder weinig mee te maken...
  woensdag 10 maart 2004 @ 08:36:26 #202
26108 novah
¯¯¯¯¯¯¯
pi_17615729
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.
Wat een walgelijke opmerking.
Alsof zon Breezah gozer, met stekeltjes en de laatste mode kleding een beter persoon is dan iemand die wat alternatiever is. Iemand die wat beter over het leven heeft nagedacht, die over het algemeen beter over dingen nadenkt. Al die oppervlakkige mensen die er dan wel wat beter uitzien ben ik zat, en zijn alles behalve 'beter' dan iemand die gewoon wat meer diepgang heeft. En jah... uiterlijk, als je dan onder een nerd verstaat iemand met puistjes, bril enzo. Das wel heel stereotype, over het algemeen dragen nerds gewone kleding, hebben over het algemeen niet vaak een bril en de puistjes zijn bij nerds niet erger dan bij andere groepen in de zelfde leeftijds catagorie.
Signatures zijn wel ok...
  woensdag 10 maart 2004 @ 14:24:56 #203
87263 Rocketeer
I can go anywhere
pi_17622250
nerds zijn gewoon mensen die niet sociaal zijn. En ik heb trouwens nog nooit een knappe dame samen naast een nerd zien lopen. je ziet het wel is op tv maar dan hebben die nerds poen en doen die meiden het dus voor de japen
If you think you beat me then you are wrong!
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:43:39 #204
75038 TAB
Rubber Duckie!
pi_17625438
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:06 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergeten ) dan heb je wel veel kans dr 1 toevalig tegen te komen . (van de duizenden contactgestoorde nerds ).
Nerd reporting!

je hebt het waarschijnlijk over Campzone.

ben er al 3 jaar geweest en ook deze zomer kan je mij er vinden.
we gaan met een groep van +- 12 man, dus hoezo zijn nerds contact-gestoord

wat mij juist opvalt is de sfeer die er hangt, nooit problemen, nooit gekloot.
Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.

voor mij dus reden genoeg om een hekel te hebben aan die popie-jopies.
Go nerds!!
pi_17629791
jep, oke dan: Nerd reporting .... ik zit nog steeds te zoeken naar een goede LAN - party waar ik dan samen met mijn "nerd vrienden" naar toe wil gaan. lijkt me machtig om een keer mee te maken.
pi_17629988
bij ons op school bestaat de nerd-gang uit mannen én vrouwen, dus soort blijft gelukkig bij soort (zonder lekkere nerdmensen van het vrouwelijke geslacht). nerdvrouw nerdmannetje
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:19:34 #207
87961 Zelandoni
geestelijk leidster vh volk
pi_17630056
De mijne is heeeeel aantrekkelijk
Mijn naam is C. Landoni...
pi_17630901
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.
dude, of je gaat naar de verkeerde tent, of je woont in een verkeerd deel van het land.
(kom gezellig naar de achterhoek)
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:21:22 #209
38509 Phate
But Seriously
pi_17631817
* Phate proud 2 B a nerd...

En 'kwil mezelf niet tot het stereotype rekenen, maar er is voor mij inderdaad niet veel meer in het leven dan mijn computer... alhoewel ik wel uitga hoor! (zo erg is het nou ook nog weer niet met mij gesteld)
Meiden die op nerds vallen, die zoek ik nog (tot nu toe maar een enkele gevonden)
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_17636092
Ik ben Microsoft Certified Professional, ben ik nu een nerd
pi_17642287
Gaaf topic, iets wat mij jarenlang heeft beziggehouden.

In het verleden heb ik al redelijk wat mannen versleten, waaronder minstens 60% toch wel onder de definitie NERD kunnen vallen. Zelfs een relatie gehad van bijna twee jaar met een boy in linux-tshirts, antiMS-vlaggen, internetverslaving en hardcore-programmeur... en waarom? Tsja, ik zou het niet weten...

Mijn eerste vriendje was een ECHTE ECHTE nerd, is nu ook redelijk kansloos terrecht gekomen, omdat hij simpelweg te veel IQ maar geen EQ heeft. Tis een schat van een jongen, spreek um nu soms ook nog wel eens, maar ik zou niet meer samenkunnen leven met hem. Dat geldt uberhaupt voor de meeste NerDs, die zouden echt HELEMAAL de kriebels krijgen van mijn EXTREEM sociale gedrag. Hihihi, in eens denk ik eraan dat ik ook nog een keer gedumpt ben, omdat ik TE sociaal ben...hahaha, dat typert het soort man wel weer.

Nou, een beetje een in het wilde weg verhaal maar en komt een conclusie: De reden dat ik nerds aantrekkelijk vind/vond, is zeker weten hun intelligentie. De beste relaties heb ik gehad met mannen die slimmer waren dan ik zelf ben...(*KUCH* heb atheneum, uni anyway) intelligentie is iets wat ik charmant vind, wat interessant is. Nu in de loop der jaren val ik niet meer echt op nerds, dat werkt gewoon niet. Echter is mijn huidige vriend ook een bijster slimme boy. Hij is niet super sociaal, maar niet mensenschuw en heeft ook gewoon eigen vrienden. Dat vind ik belangrijk.

Anyway: nerds zijn best oke....je moet alleen niet overdrijven!
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  donderdag 11 maart 2004 @ 15:23:54 #212
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_17645356
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:16 schreef Verstreujem het volgende:
bij ons op school bestaat de nerd-gang uit mannen én vrouwen, dus soort blijft gelukkig bij soort (zonder lekkere nerdmensen van het vrouwelijke geslacht). nerdvrouw nerdmannetje
Mooi toch Iedereen blij en niemand hoeft zich geforceerd anders te gedragen "omdat dat moet".

Nerds zijn anders, niet minder.

Trouwens, met de kanttekening dat nerd-onverzorgd niet 1:1 is maar wel relatief vaak voorkomt: ik heb wel een forse hekel aan mensen die met opzet zo onverzorgd mogelijk rondlopen "omdat het om de binnenkant gaat". Of het nu nerds zijn of extreem alto figuren. True, maar het moet wel een beetje in evenwicht blijven. Andersom worden breezahs afgezeken omdat ze alleen maar naar de buitenkant kijken maar eigenlijk valt dit gewoon in dezelfde categorie. Toch voelen beide types zich superieur aan het andere en dat is nu net wat me tegenstaat.

* MouseOver vindt dat mensen zichzelf uiterlijk best mogen verwaarlozen maar als ze vervolgens vrijgezel blijven moeten ze niet de schuld bij het andere geslacht leggen omdat dat zogenaamd niet verderkijkt dan de schil.
Vampire Romance O+
pi_17673319
heerlijk we gaan elkaar weer lekker in hokjes indelen.

dan zal ik ook maar ff sportief zijn. ik ben dan denk ik ook een nerd. hoewel ik niet aan het steriotype beeld voldoe. ik sport regelmatig. ik ben 5 dagen is de week in mn stam kroeg terug te vinden. hoewel ik wel een stuk stiller ben bij mensen die ik niet ken als bij mn vrienden. dus een beetje introvert ben ik wel.

maar voor de rest op en top nerd
verslaafd aan computeren, ik kan er ook uren achterekaar over praten. altijd geintereseerd in de nieuwste gadgets. ik blijf altijd op de hoogte van de nieuwste technologien. ik trek me totaal niks aan van wat de mode ook mag zijn etc.

tsja alleen waar blijven de mooie dames nou
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:57:28 #214
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17675900
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:

[..]

Nerd reporting!

je hebt het waarschijnlijk over Campzone.

ben er al 3 jaar geweest en ook deze zomer kan je mij er vinden.
we gaan met een groep van +- 12 man, dus hoezo zijn nerds contact-gestoord

wat mij juist opvalt is de sfeer die er hangt, nooit problemen, nooit gekloot.

voor mij dus reden genoeg om een hekel te hebben aan die popie-jopies.
Go nerds!!
idd, helemaal mee eens (was vorig jaar op campzone)

de typische nerd (dikke bril, acne e.d.) vind je niet veel meer
Drugs are good mkay?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:04:13 #215
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17677658
Tuurlijk, mijn vriendin vind me al 11 jaar heeeeeeeeeeeel lief ondanks dat ik door iedereen als nerd word versleten........
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 13 maart 2004 @ 09:02:49 #216
52513 whosvegas
The Trickster
pi_17683605
Na dit topic een beetje te hebben door gelezen, denk ik dat ik ook onder de nerd catogorie val.

Mijn hobbies zijn programmeren en sterrenkunde. En ik zit gewoon voor de lol een planetarium programma (een prog dat sterren op het beeldscherm projecteerd) te schrijven en ook volg ik een IT opleiding. Min favo muziek is Radiohead en ik lijk een beetje op Thom Yorke
En nee, ik ga niet naar van die LAN parties, omdat ik daar geen zin heb (en het saai en nutteloos vind), in het weeken zit ik liever in de kroeg

Maar ik zit wel bijna elk weekend in m'n vaste kroeg en ga graag naar concerte en festivals. Ik heb zoiets, ik ben wie ik ben en ik probeer overal mezelf te zijn. Beter dan die arrogante patsers met goude kettingen, die in de laatste mode lopen en van die oppervlakkige top 40 shit luisteren.
Are you nuts??
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:08:57 #217
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_17683963
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 08:36 schreef novah het volgende:

[..]

Wat een walgelijke opmerking.
Alsof zon Breezah gozer, met stekeltjes en de laatste mode kleding een beter persoon is dan iemand die wat alternatiever is. Iemand die wat beter over het leven heeft nagedacht, die over het algemeen beter over dingen nadenkt. Al die oppervlakkige mensen die er dan wel wat beter uitzien ben ik zat, en zijn alles behalve 'beter' dan iemand die gewoon wat meer diepgang heeft. En jah... uiterlijk, als je dan onder een nerd verstaat iemand met puistjes, bril enzo. Das wel heel stereotype, over het algemeen dragen nerds gewone kleding, hebben over het algemeen niet vaak een bril en de puistjes zijn bij nerds niet erger dan bij andere groepen in de zelfde leeftijds catagorie.
helemaal mee eens....

Ik ben ook zo'n computernerd, zoals jullie dat fijn weten te formuleren, en (als zeg ik het zelf) ik ben niet lelijk, heb ook al anderhalf jaar een relatie met het allerliefste en allerknapste meisje op deze aardbol

Ik roel gewoon
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:47:51 #218
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17686926
nerds van tegenwoordig zijn okay
Drugs are good mkay?
  zaterdag 13 maart 2004 @ 14:03:06 #219
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17687210
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_17687305
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
Trap mij maar in elkaar dan Ik lust je rauw!

Nerd OR NOT
[img] http://home.wanadoo.nl/p.nienhuis/picca.jpg [/img]
En toch! Blijf je maar klikken!
pi_17687508
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:07 schreef pjay het volgende:

[..]

Trap mij maar in elkaar dan Ik lust je rauw!

Nerd OR NOT
[[url= http://home.wanadoo.nl/p.nienhuis/picca.jpg ]afbeelding[/url]]
WEL
pi_17689247
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?
pi_17689321
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:01 schreef Neverending het volgende:
Gaaf topic, iets wat mij jarenlang heeft beziggehouden.
(...)
Anyway: nerds zijn best oke....je moet alleen niet overdrijven!
Ben jij zelf aantrekkelijk en knap? Of wordt je in ieder geval als zodanig door je omgeving (mannen) gewaardeerd? Want dat is ook een beetje de strekking van dit topic zoals ik begrepen heb. Was het dus zo, dat jij een knappe meid bent, die regelmatig relaties heeft gehad met niet knappe/lelijke nerds?
  zondag 14 maart 2004 @ 00:56:57 #224
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_17700516
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:20 schreef TheoLeo het volgende:
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?
haha minderwaardigheidscomplex, ga spelen man met je analyse. Wie had het hier ooit over een 'gespierd' lijf en ik neem aan dat we het over nerds hadden niet over mijn gebruikersicon.
Aangezien jouw reactie op zo'n domme opmerking van mijn kant kun jij beter een psychiater
opzoeken... ooit gehoord van relativeren? jouw reactie op wat ik zei laat duidelijk zien dat je je
aangesproken voelde en het je veel pijn doet aan je hartje om te zien hoe sommige mensen
over deze kwestie denken en hun mening hierover kenbaar maken aan de buitenwereld.

Om me nog even tot jouw niveau te verlagen... sodemieter op man, je blaat maar wat onzin.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zondag 14 maart 2004 @ 00:58:46 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17700552
Of je leest het banmeldtopic in MED even.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')