hoe ik 't doe:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
Wat een walgelijke opmerking.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.
Nerd reporting!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:06 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergeten) dan heb je wel veel kans dr 1 toevalig tegen te komen
. (van de duizenden contactgestoorde nerds
![]()
).
dude, of je gaat naar de verkeerde tent, of je woont in een verkeerd deel van het land.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.
Mooi tochquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:16 schreef Verstreujem het volgende:
bij ons op school bestaat de nerd-gang uit mannen én vrouwen, dus soort blijft gelukkig bij soort (zonder lekkere nerdmensen van het vrouwelijke geslacht). nerdvrouwnerdmannetje
idd, helemaal mee eens (was vorig jaar op campzone)quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:
[..]
Nerd reporting!
je hebt het waarschijnlijk over Campzone.
ben er al 3 jaar geweest en ook deze zomer kan je mij er vinden.
we gaan met een groep van +- 12 man, dus hoezo zijn nerds contact-gestoord
wat mij juist opvalt is de sfeer die er hangt, nooit problemen, nooit gekloot.
Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.
voor mij dus reden genoeg om een hekel te hebben aan die popie-jopies.
Go nerds!!![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:36 schreef novah het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking.
Alsof zon Breezah gozer, met stekeltjes en de laatste mode kleding een beter persoon is dan iemand die wat alternatiever is. Iemand die wat beter over het leven heeft nagedacht, die over het algemeen beter over dingen nadenkt. Al die oppervlakkige mensen die er dan wel wat beter uitzien ben ik zat, en zijn alles behalve 'beter' dan iemand die gewoon wat meer diepgang heeft. En jah... uiterlijk, als je dan onder een nerd verstaat iemand met puistjes, bril enzo. Das wel heel stereotype, over het algemeen dragen nerds gewone kleding, hebben over het algemeen niet vaak een bril en de puistjes zijn bij nerds niet erger dan bij andere groepen in de zelfde leeftijds catagorie.
Trap mij maar in elkaar danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
WELquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:07 schreef pjay het volgende:
[..]
Trap mij maar in elkaar danIk lust je rauw!
Nerd OR NOT
[[url= http://home.wanadoo.nl/p.nienhuis/picca.jpg ]afbeelding[/url]]
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
Ben jij zelf aantrekkelijk en knap? Of wordt je in ieder geval als zodanig door je omgeving (mannen) gewaardeerd? Want dat is ook een beetje de strekking van dit topic zoals ik begrepen heb. Was het dus zo, dat jij een knappe meid bent, die regelmatig relaties heeft gehad met niet knappe/lelijke nerds?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:01 schreef Neverending het volgende:
Gaaf topic, iets wat mij jarenlang heeft beziggehouden.
(...)
Anyway: nerds zijn best oke....je moet alleen niet overdrijven!
haha minderwaardigheidscomplex, ga spelen man met je analyse. Wie had het hier ooit over een 'gespierd' lijf en ik neem aan dat we het over nerds hadden niet over mijn gebruikersicon.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:20 schreef TheoLeo het volgende:
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |