abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17590458
okey oosthoek,

ik doe de dingen die ik zelf het liefste doe, dingen uitvinden op de computer, chatten met mn vrienden, gezelligheid in een chatroom vind ik net zo gezellig als dat ik met vrienden kotsend aan de bar hang (heb dit nog nooit gedaan gelukkig) ik sla een avondje uit niet af, maar je moet toch iets als je vrienden op 500 kilometer afstand wonen niet? je ouders ben je na 10 maanden wel zat hoor.. en nieuwe vrienden? forget it... dat lukt je niet zo makkelijk als je geen frans spreekt of maar een heel klein beetje (zoals ik) ik zit als het ware gevangen in mn eige huis maar zodra ik achter mn computer zit merk ik dat niet eens. mn ouders snappen niet hoe ik dat vol kan houden de hele dag tot diep in de nacht voor de pc hangen.. ik vind het veel leuker en gezelliger dan achter de tv te hangen en me rot zappen omdat er overal reclame is waar je je dood aan ergert..

gelukkig heeft iedereen z'n eige mening
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:53:46 #127
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590467
*met mond vol tanden in lurkmode blijft*
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17590480
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:49 schreef Tagnar het volgende:
Ha, saillant detail, ik vroeg niet om je foto Tailey Jou woorden spreken voor je, en vormen een beeld dat mooier is dan een simpele momentopname.

Oosthoek, je bent wel een nerd. Met 'lak hebben aan sociale controle' bedoel ik niet te zeggen dat je asociale dingen doet, maar dat je dingen doet waar andere mensen een 'doe maar gewoon' wenkbrauw bij optrekken. Dat je doet wat je leuk vindt, zonder daar goedkeuring van je omgeving voor nodig te hebben.
haha sorry tagnar, heb verkeerd gelezen :s Kroketeer vroeg om m'n foto
pi_17590487
maar het was vroeger dus heel erg met mij ik durfde in het openbaar dus niets.
in de bus durfde ik soms niet eens op het stopknopje te drukken.
terwijl ik nu gewoon wel veel durf mede dankzij vrienden en dus vaker in corowded omgevingen rondhangen waar je contact heb met mensen.
ik wil nooit meer trug naar die tijd en daarom denk ik dat ik een soort van afkeer heb tegen echte hele echte nerds die dus niets doen behalve computeren.
The ShAdOw-BlAde Cuts deep bitch!
pi_17590489
Krijg je de discussie over het algemene beeld van een nerd. En dan ook weer als individu eruit proberen te springen. We zijn allemaal kuddedieren, maakt niet uit op welk niveau... En dan gaan mensen elkaar weer bekritiseren.. Yadda yadda yadda, enz... Oordelen, vooroordelen... Het standaard verhaaltje weer....

* Panzer valt ook onder te verdelen in het hokje nerd.
pi_17590500
Aw, crap, das waar ook, je zei dat je in Frankrijk woont. Dan ga je vast niet morgenochten op Utrecht CS staan, he Nou ja, morgen dan, kan ook hoor...

Blade, er zijn volgens mij maar heel weinig nerds die hun leven tot hun 20e volstoppen met het spelen van niets anders dan computerspelletjes... De wereld van de gaming is zo veel groter, ik ben van bordspelletjes, naar tabletop, naar real-life-gaming gegaan. Dat is echt iets wat ik ELKE nerd kan aanraden. Iedereen daar is nerd. Iedereen daar is vaag aangekleed, in een of ander ridderpakkie, iedereen speelt een character. De helft van die iemanden is vrouw. Harstikke gezellig, ook voor de ietwat contactgestoorde nerd.
Ergens in mijn profiel staat een website, ik adviseer niemand daar naar te kijken. Het zou je sociale leven kunnen redden
pi_17590506
haha ziet er leuk uit maakt het uit welk character je speelt of moet het wel binnen het spel/genre passen?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:03:19 #133
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590511
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:00 schreef Tagnar het volgende:
Iedereen daar is vaag aangekleed, in een of ander ridderpakkie, iedereen speelt een character. De helft van die iemanden is vrouw.
Spelen die dan vastgebonden maagden of hebben ze ook zo'n bijl?
pi_17590518
/ \ lolz wat een vraag
.|
.|
pi_17590524
[nog nooit zo offtopic als nu] Characters zijn erg flexibel, de setting staat bijna alles toe. Je character moet wel ongeveer in een tijd passen voordat er buskruit was, voordat de boekdrukkunst bestond. Dus rond 1300-1400 zit je altijd goed. Van barbaren tot zwaargepantserde paladijnen, van Servants of A'Mon, Lord of the Deep, tot Earthmages, ze zijn dr allemaal
[/vanaf hier ietsje minder offtopic]
pi_17590534
Hmmm zit nu bijna 5 jaar op IT opleidingen maar kan me toch niet voorstellen dat het stereotype nerd nou aantrekkelijk is. Durven niks anders te doen dan de rest, zodra je het doet is men blij want dan is er tenminste iets anders om over te praten dan computers. En nee avontuurlijk is het stereotype niet...
Maar gelukkig is niet iedereen op een IT opleiding nerd.
pi_17590539
Wat ze willen Vind jij het leuk om vastgebonden maagd te spelen? In het spel ben je gewoon weer maagd Vind jij het leuk om levensgevaarlijke amazone te spelen, en elke man die je tegenkomt aan je zwaard te rijgen. Tsja, dat kan ook

Wil je misschien gewillig slachtoffer van een Ritueel van Vruchtbaarheid worden dan? Dafjedaf? Valt te regelen hoor... Daar wil ik best moeite voor doen
pi_17590546
[sorry laatste keer off]
hey dat klink wel leuk zeg vooral als je dan zelf een wapen mag kiezen klinkt erg leuk thxs voor de info en de site
[vanhieraf weer ontopic]

Edit nou weet ik je icoon

ondertitel=Guess my icon
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:11:34 #139
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590551
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:08 schreef Tagnar het volgende:
Wat ze willen Vind jij het leuk om vastgebonden maagd te spelen? In het spel ben je gewoon weer maagd Vind jij het leuk om levensgevaarlijke amazone te spelen, en elke man die je tegenkomt aan je zwaard te rijgen. Tsja, dat kan ook

Wil je misschien gewillig slachtoffer van een Ritueel van Vruchtbaarheid worden dan? Dafjedaf? Valt te regelen hoor... Daar wil ik best moeite voor doen
*raakt geinteresseerd*
pi_17590557
Ja, prima, ontopic. Maar goed, Nerds zijn over het algemeen vaak een beetje anders dan het doorsnee volk. Dat spreek ik natuurlijk niet tegen Maar ik blijf ook zeggen dat dat juist de kracht van de Nerd is. Wij zijn anders. *herhaalt propaganda verhaaltje van het begin*

dafjedaf?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:13:31 #141
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590563
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:12 schreef Tagnar het volgende:
dafjedaf?
*wakkerschrikt*
hm jah? tister?
pi_17590569
mensjes, weet niet wat jullie gaan doen, maar ik gaat mn nestje opzoeken tis alweer kwart over 2 :| time flys when you have fun..

truste en tot laters
pi_17590572
morgenochtend? station? Vruchtbaarheidsritueel?

*tikt ongeduldig met voet*
pi_17590579
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:28 schreef Tagnar het volgende:
[afbeelding]

You were saying?
Mijn god, dat lijkt me echt fantastisch. Lekker op zondagmiddag de barbaar uithangen. (serieus)
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:16:13 #145
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590580
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:14 schreef Tagnar het volgende:
morgenochtend? station? Vruchtbaarheidsritueel?

*tikt ongeduldig met voet*
Ik heb college.
En ik ben aan de pil.
En ik durf niet.
pi_17590581
idd was echt wel gezzelig weer ff wat anders ik moet helaas ook naar bed ik zie jullie vast wel weer eens posten hiero.
truste tailley en ook de rest.
pi_17590600
Wat is een nerd eigenlijk? Voor veel mensen volgens mij iemand die veel computert en erg bijdehand is. Tenminste ik krijg vaak te horen dat ik nerd ben, echter ik kleed mij gewoon (RL, TH enz), ook sociaal ben ik aardig bij, een ook de douche en het scheermes kunnen mij bekoren. Ik heb echter nog nooit een vriendin gehad, wel verliefd maar zij vond mij niks (sommige mensen houden kennelijk niet van cynische grappen )
pi_17590601
*trusten alle dippers die al gaan slapen *

Steijn, alle mensen mogen komen. Knutsel zelf een pak in elkaar, of ronsel er iemand voor, koop een wapen op het evenement, en kom spelen. *zie wederom niet mijn profiel voor absoluut NIET onze website *

Dafjedaf, ik durf ook niet Zullen we samen in Utrecht niet durven Gaan we allebei ergens laat in de middag, zeg, kwart over 5, bij het trefpunt op CS staan. Als je heel hard DAFJEDAF hoort, ben ik het waarschijnlijk
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:23:11 #149
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590610
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:20 schreef Tagnar het volgende:
Dafjedaf, ik durf ook niet Zullen we samen in Utrecht niet durven Gaan we allebei ergens laat in de middag, zeg, kwart over 5, bij het trefpunt op CS staan. Als je heel hard DAFJEDAF hoort, ben ik het waarschijnlijk
Hahaha, kom ik daar morgen, staan er hele volksstammen mn naam te roepen....
Openbaar forum, remember?
pi_17590621
hm, ja, punt. kale profielen zijn onhandig doe es iets leuks met icq:86635394 of mijn voornaam aan mijn achternaam geplakt en dan bij hotmail.com een email adres I've never met a chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')