haha sorry tagnar, heb verkeerd gelezen :s Kroketeer vroeg om m'n fotoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:49 schreef Tagnar het volgende:
Ha, saillant detail, ik vroeg niet om je foto TaileyJou woorden spreken voor je, en vormen een beeld dat mooier is dan een simpele momentopname.
Oosthoek, je bent wel een nerd. Met 'lak hebben aan sociale controle' bedoel ik niet te zeggen dat je asociale dingen doet, maar dat je dingen doet waar andere mensen een 'doe maar gewoon' wenkbrauw bij optrekken. Dat je doet wat je leuk vindt, zonder daar goedkeuring van je omgeving voor nodig te hebben.
Spelen die dan vastgebonden maagden of hebben ze ook zo'n bijl?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:00 schreef Tagnar het volgende:
Iedereen daar is vaag aangekleed, in een of ander ridderpakkie, iedereen speelt een character. De helft van die iemanden is vrouw.
*raakt geinteresseerd*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:08 schreef Tagnar het volgende:
Wat ze willenVind jij het leuk om vastgebonden maagd te spelen? In het spel ben je gewoon weer maagd
Vind jij het leuk om levensgevaarlijke amazone te spelen, en elke man die je tegenkomt aan je zwaard te rijgen. Tsja, dat kan ook
Wil je misschien gewillig slachtoffer van een Ritueel van Vruchtbaarheid worden dan? Dafjedaf? Valt te regelen hoor... Daar wil ik best moeite voor doen
*wakkerschrikt*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:12 schreef Tagnar het volgende:
dafjedaf?
Mijn god, dat lijkt me echt fantastisch. Lekker op zondagmiddag de barbaar uithangen. (serieus)quote:
Ik heb college.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:14 schreef Tagnar het volgende:
morgenochtend? station? Vruchtbaarheidsritueel?
*tikt ongeduldig met voet*
Hahaha, kom ik daar morgen, staan er hele volksstammen mn naam te roepen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:20 schreef Tagnar het volgende:
Dafjedaf, ik durf ook nietZullen we samen in Utrecht niet durven
Gaan we allebei ergens laat in de middag, zeg, kwart over 5, bij het trefpunt op CS staan. Als je heel hard DAFJEDAF hoort, ben ik het waarschijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |