Ja sure en jij denkt dat meisjes hierop vallen vriend waarmee ik fittness is alles behalve wat jij omschrijft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Wij Nerds zijn de grootste bedreiging voor eenieder die zichzelf stoer, gaaf, strak, de bom, helemaal de shit, en helemaal lauw noemt. Wij zijn degenen die wel gevoelig durven te zijn, wij zijn degenen die geen indruk op onze vrienden hoeven te maken, wij zijn degenen die zo'n lak hebben aan enige vorm van sociale controle dat wij wel onszelf kunnen zijn. Wij zijn degenen die wel nuchter blijven op een feestje en de bob kunnen spelen, in plaats van over iemand heenkotsen, wij zijn degenen die wel aardig zijn.
Kortom, vrees met grote vreze, jullie 'kreukel-effect'-shirtjes-dragers! Jullie tijd is over. Mannen moeten weer mannen worden, in plaats van bierzuipende, zelfingenomen, pochende semi-machos.
De echte man, die heeft een bijl. Om mensen mee neer te meppen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Wij Nerds zijn de grootste bedreiging voor eenieder die zichzelf stoer, gaaf, strak, de bom, helemaal de shit, en helemaal lauw noemt. Wij zijn degenen die wel gevoelig durven te zijn, wij zijn degenen die geen indruk op onze vrienden hoeven te maken, wij zijn degenen die zo'n lak hebben aan enige vorm van sociale controle dat wij wel onszelf kunnen zijn. Wij zijn degenen die wel nuchter blijven op een feestje en de bob kunnen spelen, in plaats van over iemand heenkotsen, wij zijn degenen die wel aardig zijn.
Kortom, vrees met grote vreze, jullie 'kreukel-effect'-shirtjes-dragers! Jullie tijd is over. Mannen moeten weer mannen worden, in plaats van bierzuipende, zelfingenomen, pochende semi-machos.
Omg, zonder punten of komma's ga ik dit niet eens lezen hoor. Doet gewoon pijn aan mijn ogen zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Klopt los van dat heb ik geleerd dat als je teveel met computers omgaat het heeel erg saai wordt loop nu stage en zie hoe alles er dus later aan toe gaat en mede daardoor komt de beslissing om te stoppen.
Ik heb ook niet al m´n vrienden gevolgd die economie hebben gedaan maar heb voor mezelf ict gekozen.
Daardoor zag ik ze haast nooit en het enige wat ik had was de pc het heeft echt een half jaar geduurd voordat ik nieuwe vrienden had in mijn buurt en nu heb ik weer regelmatig contact met die andere vrienden.
Kortom ik wil nooit maar dan ook nooit meer zoiets meemaken.
ten 2e vindt ik het een serieus probleem dat er haast geen meisjes op school zitten ik ben al een type dat moeilijk contact legt als ik ze dan ook nog elke keer zelf op moet zoeken gaat het helemaal mis.
Ik heb de opleiding inderdaad voormezlef gekozen met als gevolg dat ik niets leuks meer deed behalve computeren en nu zit ik dus op fittness en ga ik bijna iedere dag zwemmen omdat ik dus een beetje afstand heb gedaan van de pc.
ook ga ik vaker uit omdat ik daarvoor gewoon belde dat ik geen zin had en dus weer 8ter de pc kroop.
en nee ik wil niets met haar beginnen ze is leuk om mee te praten ze vindt mij ook wel leuk denk ik want ze zoekt me altijd op of en ik het belangrijk vind dat ze geen vrienden heeft niet heel erg maar heb wel liever iemand die ook sociale dingen doet vraag mij niet waarom is gewoon zo.
Ook ben ik ergens bang dat mijn vrienden haar lelijk zullen vinden en durf ik niet eens heb ik al een keer eerder gehad was superverliefd op een meisje in spanje zelfs gezoend maar daarna contact dus verbroken omdat ik me veel aantrek van m´n vrienden die allemaal met superlekkere babes rondlopen..
Sorry is een beetje lang verhaal geworden let alsjeblieft niet op de spelfouten heb net gefittnessed en gezwommen en ben vet moe maar dat krijg je ongerveer een indruk van hoe en waarom.
Je durft een hoop: gevoelig zijn, geen indruk maken, lak hebben aan sociale controle, nuchter blijven, aardig zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
-knip-
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Kortom, als je geen lul bent tegenover anderen en je niet gedraagt zoals elke "proest"sukkel"proest" die denkt de tofste te zijn dan leef je niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:00 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je durft een hoop: gevoelig zijn, geen indruk maken, lak hebben aan sociale controle, nuchter blijven, aardig zijn.
Durf eens te leven. Geef het een kans.
Uit dit bericht maak ik op dat je niet al te intelligent bent en ook niet veel presteert op intellectueel gebied. Ik kan me in dat geval voorstellen dat je niet wilt aanvaarden, dat meisjes niet meer vallen op spiermassa's en machogedrag, maar eerder op intellect.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:59 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Ja sure en jij denkt dat meisjes hierop vallen vriend waarmee ik fittness is alles behalve wat jij omschrijft.
Maar hij is erg sterk doet fittness en zit op freefight egt supergespierde armen we gingen vergelijken in de spiegel van de lift niet normaal cker 3 keer groter dan mij armen.
en daar vallen alle leuke meisjes op serieus als je binnen zit dan weten de meisjes niet eens dat je bestaat..
+ die nerds kunnen haast niets behalve computeren vandaag voor het eerst salto gedaan in het zwmbad en voor het eerts van de hoge duikplank terwijl ik dit een half jeer geleden never nooit gedaan had omdat die kinderen uit mn klas dat ook nooit zouden doen laat staan dat ze gaan zwemmen.
Een echte man heeft een bijl :S wat is dat nou weer voor een crap.
als je dat leest dan denk je ook kom maar op ik versla je zelf nog met blote vuisten omdat je de toetsen van de bijl niet kan vinden![]()
![]()
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Shadow.
Ik ben een nerd. 4e jaars informatica, larper, je kent het wel. Op zich freefight ik ook alweer een paar jaartjes, ben ik voorzitter van de grootse LARP organisatie van nederland, ben ik fysiek best wel in orde, en heb ik een erg prettig sociaal leven. O ja, en ik heb de salto wel eens gedaan. Zonder duikplank, of met, of zonder water.
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Shadow.
Ik ben een nerd. 4e jaars informatica, larper, je kent het wel. Op zich freefight ik ook alweer een paar jaartjes, ben ik voorzitter van de grootse LARP organisatie van nederland, ben ik fysiek best wel in orde, en heb ik een erg prettig sociaal leven. O ja, en ik heb de salto wel eens gedaan. Zonder duikplank, of met, of zonder water.
Betekent dit dat we niet gaan vechten?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:08 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komt.
Neej,wat ik bedoel is dus dat het grootste gedeelte dit niet doet en ik snap ook wel waarom ik ben zelf een nerd geweesd zeg maar
want de kinderen in mijn klas blijven dus op school nadat ze uitzijn en gaan couterstriken.
dit deed ik vroeger ook nu ga ik lekker zwemmen + fittnessen zo ontmoet je ook nog leuke mensen. + als je salto's staat te doen zie je wel dat er allemaal mensen kijken dit geeft wel een soort van kick.
(ik ben geen showoff ofzo) ik ben gewoon blijk dat ik eindelijk ook iets durf want echt vroeger stond ik te trillen op mn benen als ik een salto probeerde om vervolgens nog stijf het water in te vallen.
Eerlijk gezegd vind ik fitness maarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:08 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komt.
Neej,wat ik bedoel is dus dat het grootste gedeelte dit niet doet en ik snap ook wel waarom ik ben zelf een nerd geweesd zeg maar
want de kinderen in mijn klas blijven dus op school nadat ze uitzijn en gaan couterstriken.
dit deed ik vroeger ook nu ga ik lekker zwemmen + fittnessen zo ontmoet je ook nog leuke mensen. + als je salto's staat te doen zie je wel dat er allemaal mensen kijken dit geeft wel een soort van kick.
(ik ben geen showoff ofzo) ik ben gewoon blijk dat ik eindelijk ook iets durf want echt vroeger stond ik te trillen op mn benen als ik een salto probeerde om vervolgens nog stijf het water in te vallen.
als je toevallig goed bent in een sport dan is het leuk om het anderen te laten zien. maar verders kan het mij dus ook niks intreseren.. ga me na deze topic ook steeds meer afvragen OF ik wel een nerd ben...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Kroketeer het volgende:
Wat is toch steeds die fixatie van jongens om te laten zien hoe goed ze wel niet in sport zijn enzo. Wat boeit mij dat zeg. Het zal me echt een ruk interesseren of ik wel of niet een salto kan maken. Ik lever liever prestaties binnen mijn carriere.
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:05 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Uit dit bericht maak ik op dat je niet al te intelligent bent en ook niet veel presteert op intellectueel gebied. Ik kan me in dat geval voorstellen dat je niet wilt aanvaarden, dat meisjes niet meer vallen op spiermassa's en machogedrag, maar eerder op intellect.
Haha dude ook zoiets ik heb nog nooit van mij leven gevochten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:12 schreef Tagnar het volgende:
[..]
Betekent dit dat we niet gaan vechten?![]()
IK val dus niet echt op gespierde mannen.. ken 1 iemand die ook op fitnes zit en vind het een mietje... hij denk dat ie stoer kan over komen door er gespierd en groot uit te zien en in de beveiliging werken maar van binnen??? neej, vind die mannen die DENKEN WAT TE WEZEN maar watjes en van mij mogen ze gewoon hun zelf wezen.. val ik veel sneller op dan hun...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:16 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.
slim genoeg om een hbo opleiding te voltooien zegmaar.
wel via een omweg hoor 2 jaar havo 2 jaar mavo en nu dus 2 jaar mbo 3 jaar hbo.
Echt slim dus niet nee iq van rondt de 112 ofzo.
maar ik denk dat jij niet wil aanvaarden dat meisjes juit op gespierde type's vallen want altijd zie ik hun met de lekkerste chicks weggaan.
en ja ik trek me heel veel aan van wat anderen zeggen is gewoon zo ik wil gewoon dat anderen positief over mij denken en wil ik voldoen aan hun ideaalbeeld zegmaar.
Laatst een boek gelezen over hoe je andere mensen in je omgeving kan worden (nadoen zegmaar qua gedag)
Merkte dat ik dit zelf vaak doe dat ik op andere wil lijken ook leek het net alsof ik dat boek had geschreven een paar sitaties waren gewoon net als ik ze heb ervaren.
Misschien dat jij maar eens moet nadenken, of je niet een beetje op de verkeerde toer bent. Je bent ten slotte een eigen individu met eigen goede eigenschappen. Waarom zou je op een ander willen lijken en waarom zoek je voortdurend de goedkeuring van anderen? Kies voor jezelf, iets prettigers bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:16 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.
slim genoeg om een hbo opleiding te voltooien zegmaar.
wel via een omweg hoor 2 jaar havo 2 jaar mavo en nu dus 2 jaar mbo 3 jaar hbo.
Echt slim dus niet nee iq van rondt de 112 ofzo.
maar ik denk dat jij niet wil aanvaarden dat meisjes juit op gespierde type's vallen want altijd zie ik hun met de lekkerste chicks weggaan.
en ja ik trek me heel veel aan van wat anderen zeggen is gewoon zo ik wil gewoon dat anderen positief over mij denken en wil ik voldoen aan hun ideaalbeeld zegmaar.
Laatst een boek gelezen over hoe je andere mensen in je omgeving kan worden (nadoen zegmaar qua gedag)
Merkte dat ik dit zelf vaak doe dat ik op andere wil lijken ook leek het net alsof ik dat boek had geschreven een paar sitaties waren gewoon net als ik ze heb ervaren.
Dat van die sport was een gevolg van sommigen om aan te geven hoe erg het wel/niet nerd zijn in hun geval is of kan zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Kroketeer het volgende:
Wat is toch steeds die fixatie van jongens om te laten zien hoe goed ze wel niet in sport zijn enzo. Wat boeit mij dat zeg. Het zal me echt een ruk interesseren of ik wel of niet een salto kan maken. Ik lever liever prestaties binnen mijn carriere.
Woei dude ik loop daar om 7.45 rondt maar lees mijn een na laatste post maar dan lach je je vast kapot P.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Blade,
nou lees ik opeens dat je wat aan je post toegevoegd hebtHad ik het bijna gemist... For the record, ik heb een bijl, en een zwaard, op zich, maar de bijl is wel het belangrijkst. Maar goed, als je graag wil vechten, any time
Wie ben ik om de confrontatie met jou te ontwijken. Ik laat mijn bijl thuis, die krijg ik niet mee in de trein, dat vinden conducteurs griezelig. Woon je ergens in de buurt van Utrecht? Morgenochtend loop ik langs het trefpunt op Utrecht CS, ik gok rond 8.45, als ik iemand dan heel hard TAGNAR hoor roepen, weet ik dat jij het bent
Nuecken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |