abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17588703
Hello,

Ik, uit omgeving Amsterdam zoek mensen om naar Neo/Dark Folk Concerten of Feesten te gaan
Ik, ken NIEMAND met dezelfde interesses.
Ik, ken NIEMAND...
Ik, ben moe van mensen die van ''liedjes'' en ''leuke'' muziek houden.
Ik, hou van ''nummers'' en ''goede'' muziek.
Ik, ben 19, Man.
Ik, ben een stil persoon.
Ik, wil dit veranderen
Ik, wil leven.

Intresses: Current 93, Tempesta Noire, Nature & Organisation, Spiritual Front, Ordo Rosarius Equilibrio, Death in June, Sol Invictus, Dead Can Dance, Kirlian Camera etc. etc. etc.
  maandag 8 maart 2004 @ 23:52:46 #2
33 Anton
A flower?
pi_17588981
Kennelijk kom je wel eens op deze feesten. Spreek eens iemand aan, aangezien je dat wilt. Klaar
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_17589054
quote:
Overtuig ze van je muziek en neem ze een keer mee of zoek contact met mensen die dezelfde interesses delen. Mensen veroordelen omdat ze toevallig (nog) niet zo'n extreme smaak hebben als jou lijkt me niet nodig

[ Bericht 66% gewijzigd door Beathoven op 09-03-2004 00:31:57 ]
  maandag 8 maart 2004 @ 23:59:02 #4
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_17589111
Kom eens naar het zuiden. Hier zijn op dat gebied genoeg interessante mensen.
Vooaral Backstage en Oefenbunker.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:50:20 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17590014
Ga je nooit naar War of Roses dan

klik maar eens op mijn profiel of zoek mijn fotoboek op
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17590047
''zoek contact met mensen die dezelfde interesses delen.''

Volgensmij ben ik daar toch echt mee bezig.
pi_17590057
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Overtuig ze van je muziek en neem ze een keer mee of zoek contact met mensen die dezelfde interesses delen. Mensen veroordelen omdat ze toevallig (nog) niet zo'n extreme smaak hebben als jou lijkt me niet nodig
Misschien moet jij sommige dingen die hij opnoemt eens luisteren, zoo extreem is die muziek namelijk niet

Het moe zijn van al die plebs met hun 60/70s lala-dancethedisco feesjes en dat laffe blije dansen daarop herken ik wel ja...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:59:28 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17590114
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Misschien moet jij sommige dingen die hij opnoemt eens luisteren, zoo extreem is die muziek namelijk niet

Het moe zijn van al die plebs met hun 60/70s lala-dancethedisco feesjes en dat laffe blije dansen daarop herken ik wel ja...
Elitair, da's het juiste woord!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17590179
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Elitair, da's het juiste woord!

Uiteraard...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:06:43 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17590195
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:04 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Uiteraard...
GMTA!

Maar nu ga ik slapie doen. *Elitair knuffelkonijn pakt*

pi_17590285
Ok, ik zal even wat duidelijker proberen te zijn...
Het ''Naar mensen toe stappen'' Is dus het grote probleem.
Alleen naar een feest of concert gaan is ''voor mij'' gewoon heel erg.. moeilijk.
Ik heb absoluut niet de intentie om hier een beetje zielig over te komen, wat ik probeer is gewoon met mensen in contact te komen die de zelfde interesses delen als ik.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:21:19 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17590299
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:18 schreef Equilibrio het volgende:
Alleen naar een feest of concert gaan is ''voor mij'' gewoon heel erg.. moeilijk.
Ik heb absoluut niet de intentie om hier een beetje zielig over te komen, wat ik probeer is gewoon met mensen in contact te komen die de zelfde interesses delen als ik.
Ergens is er een topic over neo-folk waar ik een hele berg heb uitgelegd. Helaas werkt de search nog steeds niet.

Maar er zijn dus wel gelijkgestemden hier.
pi_17596593
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:18 schreef Equilibrio het volgende:
Waarom neem je niet ns iemand mee die het genre niet kent en introduceer hem/haar ermee? Ben jij op het feest en ziet die ander ook nog ns wat nieuws, behalve de skihut om de hoek

Ik ga ook liever niet alleen naar een feest, waarom ik altijd iemand meeneem. Laatst mijn vriendinnetje en vervolgens met allerlei mensen aan de praat geraakt waarna vriendinnetje weer naar huis ging en ik nog de hele nacht zuipen en rondhoereren met die goths
Zo hoort het (niet dat dat me nu elke keer gebeurt trouwens )
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:01:04 #14
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17781442
Voor wie er in de buurt van Gouda woont:

pi_17781481
Je maakt me bang.
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:06:10 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17781567
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:02 schreef DaFan het volgende:
Je maakt me bang.
Boeh
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:41:19 #17
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17782269
Die teksten van dat Volksweerbaarheid zijn echt te grappig.
Wat een pretentieuze kletskoek.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:06:06 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17782886
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef Jimmy het volgende:
Die teksten van dat Volksweerbaarheid zijn echt te grappig.
Wat een pretentieuze kletskoek.
Moet je Volksdansbaarheid eens luisteren, da's pas geinig
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:07:29 #19
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17782912
Het is echt totaal mijn muziek niet, dus ik weet er weinig van.
Hoe serieus is zo'n Volksweerbaarheid te nemen?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:22:29 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17783264
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef Jimmy het volgende:
Het is echt totaal mijn muziek niet, dus ik weet er weinig van.
Hoe serieus is zo'n Volksweerbaarheid te nemen?
VW is nogal "tongue-in-cheek"
pi_17804649
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

VW is nogal "tongue-in-cheek"
Gaat u nog richting Utreggt morgen, heer van de duisternis? Er schijnt een jubileumeditie te zijn van cyberiaaa (mijn icq ist loss en msn is me te min, vandaar zo )
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:46:57 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17815131
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Gaat u nog richting Utreggt morgen, heer van de duisternis? Er schijnt een jubileumeditie te zijn van cyberiaaa (mijn icq ist loss en msn is me te min, vandaar zo )
Nein, wannt ich müss immer arbeiten auf Samstag, en daar arbeit nu eenmaal vrij maakt, zie ik mij genoodzaakt op freitagabend er vroeg in te gehen.

Dus helaas pindakäse zal ik er niet zijn
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:02:48 #23
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_17815460
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:42 schreef Equilibrio het volgende:
Hello,

Ik, uit omgeving Amsterdam zoek mensen om naar Neo/Dark Folk Concerten of Feesten te gaan
Ik, ken NIEMAND met dezelfde interesses.
Ik, ken NIEMAND...
Ik, hou van ''nummers'' en ''goede'' muziek.
Ik, ben 19, Man.
Ik, ben een stil persoon.
Ik, wil dit veranderen
Ik, wil leven.

Intresses: Current 93, Tempesta Noire, Nature & Organisation, Spiritual Front, Ordo Rosarius Equilibrio, Death in June, Sol Invictus, Dead Can Dance, Kirlian Camera etc. etc. etc.
Ophelia's Dream? Dargaard? Autumn Tears? Dargaard? Canaan? Chaostar? Elend? Drak Sanctuary? Die Verbannten Kinder Evas? agalaz' Runendance? Arcana? Het complete World Serpent label? Zijn toch genoeg liefhebbers voor zou ik zeggen..........
pi_17815993
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nein, wannt ich müss immer arbeiten auf Samstag, en daar arbeit nu eenmaal vrij maakt, zie ik mij genoodzaakt op freitagabend er vroeg in te gehen.

Dus helaas pindakäse zal ik er niet zijn
Shade, verdammt! Wo ist ein fest zonderes der ubermeister? Gehen dus guss am arbeit, sehen sich am nachsten party!
Ich sollte swarz tragen im rouw
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:27:47 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17824470
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:33 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Shade, verdammt! Wo ist ein fest zonderes der ubermeister? Gehen dus guss am arbeit, sehen sich am nachsten party!
Ich sollte swarz tragen im rouw
Tja, ein fest ohne der übermeister zal helaas nicht echt ein geweldiges party sein. Aber vielleicht is er binnenkürz wieder ein fest wo ich bei sein kann. Utrecht ist auch nogal aus dem weg für mich. Ik müss zulange mit dem Zug fahren und ich findet das nicht sehr schön.

Ich hoffe das er wieder mal ein edition ist von das fest War of Roses (oder Krieg des Rosens) und wir uns da treffen sollen.

Behold der Kraft von das Schwarz!
  maandag 29 maart 2004 @ 00:08:52 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_18032229
De nieuwe Der Blutharsch - Time is thee enemy is een fijne schijf. Morgen zal ik er er wat meer over schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')