abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 21:19:02 #1
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17584174
Goedenavond deze avond,

Er zijn hier vast mensen aanwezig die het fenomeen FLATFEEST kennen.
quote:
Ieder jaar organiseert een groep van 20 actieve studenten van de Universiteit Twente een groot feest. Dit jaar wordt Calveest op 14 juni gehouden met een nog nader te bepalen thema. Het feest vindt plaats op de campus van de Universiteit Twente en trekt jaarlijks ca. 1000 bezoekers. Calveest biedt aanstormend muziektalent de mogelijkheid op te treden. De grote hoeveelheid live muziek, ondersteund door professionele apparatuur, versterkt tevens de goede sfeer van het evenement. Naast een uitgebreid programma van live bands komen dj’s uit de regio hun mixtechnieken ten gehore brengen. Calveest heeft inmiddels een goede reputatie opgebouwd in Enschede en de verre omgeving.
Nou ben ik er dit jaar bijgenaaid om de sponsoring te verzorgen. En aangezien de kosten vorig jaar wat hoog uitvielen vroeg ik me af of er nog Fokkers! bereidt zijn tot sponsoring, of een geniaal idee hebben op het gebied van sponsors voor dit feest.

Alvast bedankt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_17584220
Grolsch?
  maandag 8 maart 2004 @ 21:21:45 #3
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17584258
Ow jah, biersponsor sowieso, daarnaast bedoel ik eigenlijk. Waarbij GROLSCH niet eens zozeer de hoofdfavoriet is, ligt meer aan wie het beste aanbod doet ....
pi_17584355
Probeer er anders bedrijven bij te betrekken die al contacten hebben met de Universiteit Twente. Vervoerbedrijven, bedrijven die bloemstukken leveren etc. etc.

Ohja, Grolsch is overigens vrij populair onder de gemiddelde student op UTwente, misschien om de sfeer goed te houden?
  maandag 8 maart 2004 @ 21:27:42 #5
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17584467
Ik snap je Grolsch-punt , maar laatste keer was door een slechte regeling de kosten pp voor het feest iets van 80 euro. Dat is te gek, dus welke biersponsor het beste bod doet, wint

En die andere dingen, waarom zouden die nou geinteresseerd zijn in ons feest? Die vraag zit ik wat mee
pi_17584627
Misschien betrekkingen met de universiteit zelf . Maar verder, blijf in de buurt van het Twentse land, daar heb je de meeste kans.
pi_17584754
Surf naar de masterbeurs site e.d.
Kijk welke grote bedrijven er mee doen en schrijf ze aan, prachtige manier om een lijstje te bemachtigen van bedrijven die geïnteresseerd zijn in WO'ers.

Overigens verwachten ze vaak wel dat goodwill uitgedrukt wordt in reclame e.d. maar dat is volgens mij acceptabel...
pi_17585599
eeuh...probeer Calvé eens...
When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
  Milf maandag 8 maart 2004 @ 22:32:06 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17586475
fok is niet bedoeld voor commerciële doeleinden. sorry
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')