abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 18:49:49 #1
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_17580270
bron: www.mirror.nl

Babes' split looms after fight cancels gig

THEY are Britain's most volatile girlband - now it looks like the Sugababes are on the brink of finally splitting up.

The pop stars cancelled a sell-out Dublin gig on Saturday night, just 10 minutes before they were due to play after Keisha Buchanan and Heidi Range had an almighty catfight backstage at the Olympia Stadium.

Third Babe Mutya Buena stepped in to break up the fight as her bandmates screamed and laid into each other.

But even she couldn't calm them down. Despite the packed venue, the feuding girls stormed off and caught the first flight back home to London, refusing even to apologise to 1,300 furious fans.

The group are now facing a crisis meeting with their record label Universal and management in a bid to ensure the rest of the tour goes ahead. A tour insider tells us: "Two of the girls had a blazing row. It was chaos.

"They got on the first flights back to London which is where they are now and they are still not speaking.

"The problem is they spend so much time working together - and that causes friction."

Wicked Whispers
WHICH Brit rock band were prepared to resort to desperate measures in their bid to crack America? The group suggested the long-haired frontman follow Coldplay's Chris Martin example and get himself a film-star girlfriend. But the flamboyant singer said no, insisting their music alone would take them to the top.

The stroppy trio had played Belfast on Thursday and performed in Killarney on Friday without any problems. But the Dublin show was to be the highlight of the tour and fans travelled from all over the country. Yesterday the band's aides were desperately trying to play down any rift. A spokesman insisted: "Two of the girls have acute laryngitis so the shows were cancelled.

"They'll be rescheduled and tickets will still be valid. We will also offer full refunds. The rest of the UK tour is going ahead."

The incident is the latest in a long line of bust-ups which have overshadowed the Brit-nominated band.

SIR Paul McCartney walking his dog in St John's Wood... Stones drummer Charlie Watts buying CDs in Oxford Street's HMV with his family... Jack Ryder and Kym Marsh watching Chicago at the Adelphi Theatre... Joely Richardson at Starbucks in Bayswater...

Last August Keisha, 18, Mutya, also 18, and Heidi, 20, mysteriously cancelled their UK tour. And they pulled a sickie for Radio Aire's Party In The Park last July.

The band is split into two camps with Keisha and Mutya on one side and Heidi, who replaced original Babe Siobhan Donaghy, on the other.

Recently Keisha revealed the band still get nervous before going on stage. She said: "One way we deal with it is by praying."

Maybe it's time to try a new tactic before it is too late.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nokia3310 op 08-03-2004 19:12:02 ]
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_17580303
Gelukkig is het niet afgelast
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 8 maart 2004 @ 18:52:58 #3
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_17580329
Hoorde het op 3FM en las het al in het Pinkpop topic, tsja het rommelde al tijden binnen de Sugababes als je de geruchten zou moeten geloven. Ik zou het wel jammer vinden als ze stoppen, de muziek van de Sugababes vind ik wel te pruimen.
pi_17580391
Gotver nee he

Ze maken zulke lekkere muziek..... En zou ze graag eens een keer live willen zien
pi_17580523
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef calvobbes het volgende:
Gotver nee he

Ze maken zulke lekkere muziek..... En zou ze graag eens een keer live willen zien
grapje hoop ik
  maandag 8 maart 2004 @ 19:07:07 #6
13857 Nokia3310
pi_17580653
Sorry voor het typfoutje in de topictitel... Zou dat aangepast kunnen worden?

Ik hoop ook niet dat ze uit elkaar gaan. Ik ga op 14 april in Paradiso naar hun concert en hoop niet dat ze dan weer 10 minuten van tevoren beslissen om er vandoor te gaan...
pi_17580697
The Mirror als bron? Goede kans dat het niet meer dan een gerucht is (Keisha is overigens 19, geen 18 (al bijna een half jaar niet meer), hoe welingelicht ze daar wel zijn... ). De geruchten over een split-up doen al de ronde sinds Heidi bij de groep kwam (Sugababe sedert augustus 2001).

Ik hoop iig ook dat het niet waar is. Als er één meidengroep is die echt goed is dan zijn zij het wel. Ze maken gewoon zeldzaam lekkere muziek!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 8 maart 2004 @ 19:10:00 #8
13857 Nokia3310
pi_17580705
Hier de nederlandse tekst van www.rtlboulevard.nl voor het geval je het niet in het engels wilt lezen

Geruchten gaan al langer dat de drie vaak ruzie hebben, maar dit keer was de stress zo groot, dat de Sugababes een concert in Dublin hebben afgezegd.

Gedrag
De Sugababes staan niet bepaald bekend om hun zachtaardige karakter en lieve benadering van elkaar. Onderling maken de drie geregeld ruzie, waarbij vooral het laatst bijgekomen bandlid Heidi Range het slachtoffer is. De twee anderen, Keisha en Mutya, hebben inmiddels hun excuses aangeboden voor hun vijandige gedrag richting hun collega, maar dat weerhoudt de groep er niet van om elkaar regelmatig in de haren te vliegen. Dit soort ruzies heeft al vaak voor geruchten gezorgd dat de babes uit elkaar zouden gaan.

Optreden
Ze zijn nog bij elkaar, maar toch lijkt er van een aimablele sfeer absoluut geen sprake. De Sugababes zouden een optreden geven in de Ierse hoofdstad Dublin op 6 maart jongstleden, maar cancelden het concert tien minuten voor ze op moesten. Volgens insiders barstte de bom tussen Keisha en Heidi en weigerden zij samen op te treden.

Keelontsteking
Excuses werden niet gegeven aan de honderden wachtende fans in de zaal, er werd simpelweg verteld dat twee bandleden last hadden van een spontane keelontsteking. Dit is de zoveelste keer dat ruzie tussen de dames de groep in gevaar lijkt te brengen.

Gevaar
"Twee van de meiden hadden een verschrikkelijke ruzie. Het was chaos. Ze vlogen direct terug naar Londen en praten nog steeds niet met elkaar", aldus een bron. Volgens geruchten worden de Sugababes binnenkort bij een crisismeeting van de platenmaatschappij verwacht om over de toekomst van de groep te praten.
  maandag 8 maart 2004 @ 19:11:27 #9
13857 Nokia3310
pi_17580734
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:09 schreef Ferdo het volgende:
The Mirror als bron? Goede kans dat het niet meer dan een gerucht is (Keisha is overigens 19, geen 18 (al bijna een half jaar niet meer), hoe welingelicht ze daar wel zijn... ). De geruchten over een split-up doen al de ronde sinds Heidi bij de groep kwam (Sugababe sedert augustus 2001).

Ik hoop iig ook dat het niet waar is. Als er één meidengroep is die echt goed is dan zijn zij het wel. Ze maken gewoon zeldzaam lekkere muziek!
Alles wat in the mirror staat moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar feit blijft dat het concert in Dublin afgelast is. Lees ook mijn stukje hierboven van rtl boulevard.
pi_17580921
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:00 schreef PsychoDude_666 het volgende:

grapje hoop ik
Nee.
pi_17580932
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef Nokia3310 het volgende:

Alles wat in the mirror staat moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen, maar feit blijft dat het concert in Dublin afgelast is. Lees ook mijn stukje hierboven van rtl boulevard.
Tegen NME, Britse OOR, heeft de manager gezegd dat ze keelonsteking hadden
quote:
However a spokesman for the band said: "Two of the girls have acute laryngitis so the shows were cancelled."

He added: "They'll be rescheduled and tickets will still be valid. We will also offer full refunds. The rest of the UK tour is going ahead."
laten we het hopen.
  maandag 8 maart 2004 @ 19:22:48 #12
62182 Georges
That's the shit
pi_17580957
Ach sinds die Siobhan Doghanerthy ofzo er uit is, vond ik het al een stuk minder.
Siobhan
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 8 maart 2004 @ 19:23:19 #13
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17580966
Laat Jan Smeets alvast maar op zoek gaan naar een vervangende act voor Pinkpop ... zelfs als ze bij elkaar blijven
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_17581050
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:23 schreef Weakling het volgende:
Laat Jan Smeets alvast maar op zoek gaan naar een vervangende act voor Pinkpop ... zelfs als ze bij elkaar blijven
Bij Pinkpop hebben ze sowieso een act klaarstaan voor als er een andere band uitvalt!

Die zitten gewoon drie dagen te wachten en hopen dat een zanger nog op het laatste moment last van zijn keel krijgt
pi_17581109
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Mjah, hopen maar dat het inderdaad echt alleen 2× een keelontsteking betreft.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 8 maart 2004 @ 19:48:00 #16
13857 Nokia3310
pi_17581423
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mjah, hopen maar dat het inderdaad echt alleen 2× een keelontsteking betreft.
Ik denk persoonlijk dat ze geen keelontsteking hebben maar ontzettende keelpijn omdat ze zo hard naar elkaar hebben geschreeuwd. Maar dat is maar mijn mening...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')