Voor 40 miljoen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
op het moment niet, maar moeten we em dan maar meteen wegdoen?
Voor 40 miljoen? Zeker! Daar kunnen we genoeg andere spelers voor halenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
op het moment niet, maar moeten we em dan maar meteen wegdoen?
Dat Ajax beter is als Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
wat meen ik?
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Dat Ajax beter is als Chelsea.
proef ik daar een vleugje cynisme?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is als Chelsea.
Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.
Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:57 schreef Chadi het volgende:
Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.
Hun elftal?? kom op zeg het is geen elftal het zijn eenlingen. Ze maken absoluut geen kans. De echte kanshebbers zijn Real, Bayern,Milan en Arsenal zelfs Machester hoeft het niet te wagen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemd
Je vergeet SCUM.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan
Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
IDD is het roulatiesysteem het probleem bij Chelsea. Daarom is Barca voetballend gezien aantrekkelijker dan Chelsea. Financieel gezien is Chelsea veel aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Chelski is wel iets meer dan een stelletje eenlingen. Ik heb ze dit seizoen toch redelijk vaak live zien spelen en het probleem is het roulatie systeem. In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan
Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
Grygera is qua potentie een hele goeie.. SQD ook, je moet ze alleen ff wat tijd gunnen.. Chivu deed het in het eerste seizoen ook niet super, Zlatan ook niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals SQD en Grygera, bijvoorbeeld. Je kan genoeg spelers halen ja, maar of ze dan van grote kwaliteit zijn?
Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optiequote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vergeet SCUM..
En als ik Robben of VdV was had ik op zekers voor Barca gekozen eerlijk gezegd...
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:38 schreef ChAoZ het volgende:
Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optie
daar twijfel ik ook geen moment aan, maar de keer dat ik op Stamford Bridge zat, viel de gekte me eigenlijk wel tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.
Er zullen verdomd weinig voetballers zijn die een offer van Chelsea weigeren
vandaar mijn post in het begin van dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax is trouwens geinteresseerd in Zigic, een spits van Rode Ster Belgrado (2.02m)
Scoorde afgelopen weekend 4 goals..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |