abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17596229
Agh jah, op het moment speelt VDV niet goed, en voor 40 miljoen kunnen we goed andere spelers kopen .
pi_17596256
op het moment niet, maar moeten we em dan maar meteen wegdoen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17596274
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor 40 miljoen?

Zonder twijfel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17596318
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor 40 miljoen? Zeker! Daar kunnen we genoeg andere spelers voor halen .
pi_17596349
Zoals SQD en Grygera, bijvoorbeeld. Je kan genoeg spelers halen ja, maar of ze dan van grote kwaliteit zijn?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:51:42 #56
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17596700
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 12:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

wat meen ik?
Dat Ajax beter is als Chelsea.
pi_17597074
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:

Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:32:41 #58
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17597724
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
proef ik daar een vleugje cynisme?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:32:58 #59
83628 BZ
aka Baza
pi_17597734
quote:

De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen

Nee in Engeland zijn ze altijd positief
pi_17598236
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:54:30 #61
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17598313
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:55:34 #62
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17598339
zo goed is VdV ook weer niet dus dat bedrag is natuurlijk belachelijk
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
pi_17598406
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:54 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.
Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.
pi_17598587
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:57 schreef Chadi het volgende:

Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.
Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17598651
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemd
Hun elftal?? kom op zeg het is geen elftal het zijn eenlingen. Ze maken absoluut geen kans. De echte kanshebbers zijn Real, Bayern,Milan en Arsenal zelfs Machester hoeft het niet te wagen.

Maar als je voor een club zou kiezen die jaar in jaar uit meedoet dan ga je voor een andere club hoor. Dan Maar naar Manchester of Barcelona of zo.... als die je willen hebben dan
pi_17598823
Chelski is wel iets meer dan een stelletje eenlingen. Ik heb ze dit seizoen toch redelijk vaak live zien spelen en het probleem is het roulatie systeem. In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan

Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:20:48 #67
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17598996
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan

Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
Je vergeet SCUM. .
En als ik Robben of VdV was had ik op zekers voor Barca gekozen eerlijk gezegd.. .
-
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:21:06 #68
83628 BZ
aka Baza
pi_17599007
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Chelski is wel iets meer dan een stelletje eenlingen. Ik heb ze dit seizoen toch redelijk vaak live zien spelen en het probleem is het roulatie systeem. In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan

IDD is het roulatiesysteem het probleem bij Chelsea. Daarom is Barca voetballend gezien aantrekkelijker dan Chelsea. Financieel gezien is Chelsea veel aantrekkelijker.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:24:08 #69
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17599082
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals SQD en Grygera, bijvoorbeeld. Je kan genoeg spelers halen ja, maar of ze dan van grote kwaliteit zijn?
Grygera is qua potentie een hele goeie.. SQD ook, je moet ze alleen ff wat tijd gunnen.. Chivu deed het in het eerste seizoen ook niet super, Zlatan ook niet..
Ajax is trouwens geinteresseerd in Zigic, een spits van Rode Ster Belgrado (2.02m)
Scoorde afgelopen weekend 4 goals. .
-
pi_17599445
quote:
Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17599820
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

Je vergeet SCUM. .
En als ik Robben of VdV was had ik op zekers voor Barca gekozen eerlijk gezegd.. .
Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17599925
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:38 schreef ChAoZ het volgende:

Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.

Er zullen verdomd weinig voetballers zijn die een offer van Chelsea weigeren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:55:57 #73
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17599948
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optie
Denk je dat echt? .
Chelsea heeft veel concurrentie in de Engelse competitie.. Meer dan een Barca (wat goed draait)..
Ik acht Chelsea niet in staat de race naar het kampioenschap te winnen van SCUM of Arse.. Daar is het simpelweg te weinig team voor..
-
pi_17600022
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.

Er zullen verdomd weinig voetballers zijn die een offer van Chelsea weigeren
daar twijfel ik ook geen moment aan, maar de keer dat ik op Stamford Bridge zat, viel de gekte me eigenlijk wel tegen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17600193
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ajax is trouwens geinteresseerd in Zigic, een spits van Rode Ster Belgrado (2.02m)
Scoorde afgelopen weekend 4 goals. .
vandaar mijn post in het begin van dit topic.
vraag me niet waarom maar ik vind het altijd leuk om hele lange voetballers te zien spelen, zeker als ze ook nog technisch zijn zoals Zlatan en Kanu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')