Kansloze reactie weer van Speed. "Je hebt geen verstand van voetbal", lekker dooddoener. Voordat je zoiets roept, verdiep je dan eens in de selectie van Chelsea. Ik noem een aantal middenvelders: Makelele, Petit, Veron, Oliviera, Duff, Stanic, Cole. Bovendien lijken ze Nedved te willen strikken. Dus ik herhaal: geen plaats voor vdv bij Chelsea, helemaal niet voor 40 miljoen.quote:Blaaaaaa! Jij hebt geen verstand van voetbal en je weet al helemaal niet voor wie er wel plaats is en voor wie niet.
Er zijn geruchten dat Shaquile O'Neal weg wil uit LA, zou een mooie optie zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:
een spits van 2.02 m lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Shaquile O'Neal weg wil uit LA, zou een mooie optie zijn
Je hapt weer lekker.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kansloze reactie weer van Speed. "Je hebt geen verstand van voetbal", lekker dooddoener. Voordat je zoiets roept, verdiep je dan eens in de selectie van Chelsea. Ik noem een aantal middenvelders: Makelele, Petit, Veron, Oliviera, Duff, Stanic, Cole. Bovendien lijken ze Nedved te willen strikken. Dus ik herhaal: geen plaats voor vdv bij Chelsea, helemaal niet voor 40 miljoen.
Heerlijk he? Ik heb ook honger. Van die laatste twee snapte ik dat het een grapje was, dacht dat je serieus was met die eerste, so sew me. Maar er is volgens jou wel serieuze interesse? (...om weer ff ontopic te gaan)quote:Op maandag 8 maart 2004 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Je hapt weer lekker.
En die 40 miljoen, 60 en 87 miljoen waren geintjes. Die moet je dus niet serieus nemen. Maar dat snap jij blijkbaar niet.
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik heb ook honger. Van die laatste twee snapte ik dat het een grapje was, dacht dat je serieus was met die eerste, so sew me. Maar er is volgens jou wel serieuze interesse? (...om weer ff ontopic te gaan)
edit: die 40 miljoen kwam ook van Rednaz, ik ken die niet, dus ja
Heeft al getekend bij Barca? Waar haal je dat vandaan? En ik herhaal, wat moet Barca met vdv? Lijkt me dat ze het middenveld/aanvallende middenveld redelijk vol hebben. Hoewel vdv op de bank natuurlijk nooit weg isquote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.
Verhalen cq geruchten over dat een speler uit Nederland voor 40 miljoen verkocht wordt moet je niet serieus nemen.
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef Suijk het volgende:
Overigens is vandaag good ol' Bobby Haarms jarig: 70 wordt ie
Klopt. Helaas doet ie dat nu niet meer. Hij is 'Hoofd gras' ofzoiets. Wel typisch dat we al lang niets meer over het gras van de Arena hebben gehoord...quote:Op maandag 8 maart 2004 19:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.
Hij is achter de schermen druk bezig met het ontwikkelen van het juiste soort kunstgras voor de Arena, weet ik en daar zijn ze bij Ajax al heel ver mee.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:47 schreef Suijk het volgende:
Klopt. Helaas doet ie dat nu niet meer. Hij is 'Hoofd gras' ofzoiets. Wel typisch dat we al lang niets meer over het gras van de Arena hebben gehoord...
van vi.nlquote:Onwennige rentree voor Zlatan Ibrahimovic
8/3/2004 22:39
Zlatan Ibrahimovic heeft maandagavond weer zijn eerste speelminuten gemaakt sinds zijn liesoperatie van vlak na de winterstop. Het was geen onverdeeld succes.
Ibrahimovic mocht maandag met Jong Ajax in Enschede weer voor het eerst opdraven tegen de reserves van FC Twente. Dat draaide uit op een teleurstelling, want de Amsterdammers kwamen niet verder dan 1-1 en kwamen daardoor niet dichter bij koploper Feyenoord, dat ook al punten liet liggen.
Ibrahimovic kreeg van trainer John van 't Schip een uur speeltijd gegund. Het was daarbij duidelijk dat de Zweed nog wedstrijdritme miste. 'In de eerste helft was Zlatan, en ook Stanley Aboraa, niet balvast', aldus Van 't Schip op de website van zijn club. 'Al met al onderscheidde Zlatan zich nog niet.'
en wat was zlatan slecht vanavondquote:Op maandag 8 maart 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan is terug (en hoe)
[..]
van vi.nl
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |