Is 'Nee, bedankt' nou zo moeilijk? Als ik andere berichten hoor, zoals wijken waar je helemaal niet meer indurft, zijn die greenpeace mensen schatjes.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:06 schreef kohinoor het volgende:
En die mensen in de stad die altijd een enquette willen afnemen of een abonnement willen aansmeren in de stad zijn oowk vrij irritant
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:05 schreef bob_the_builder het volgende:
Je hebt een paar junks maar dat zijn altijd de zelfde dus die kun je makkelijk ontlopen...
Niet echt moeilijk hoor, maar na 10 keer is het toch vrij vervelend, maar het is inderdaad niet het aller ergste wat je kan tegenkomen. Maar dat was toevallig iets wat ik vervelend vond.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:08 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Is 'Nee, bedankt' nou zo moeilijk? Als ik andere berichten hoor, zoals wijken waar je helemaal niet meer indurft, zijn die greenpeace mensen schatjes.
quote:Messen vind ik gewoon mooi. Ik geloof dat ik al vanaf mijn achste messen koop. Heb er al heel wat gehad. Van ordinaire vlindermes tot vergulde siermes.
En ik was een paar weken geleden getuige van een steekpartij in de Amsterdamse metro. Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop. Dus trek ik maar weer de knip open.
Arnhem....quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
Ik krijg altijd zo'n hoofdpijn als ik in die richting over de waalbrug rijdt...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |