abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18481866
kben nu 2 dagen aan de Grote Klis, kzal mijn resulaten posten. Kben erg benieuwd, ik heb niet zo erge acne dus ik hoop dat ik er zo helemaal van af ben! ik gebruik trouwens ook wat monstertjes van Zirh Fix en Protect op aanraden van Schatje.
pi_18517933
Argh gister een flinke allergische reactie gekregen, huid op veel plekken rood en jeukerig geworden. Er staan nergens bijwerkingen vermeld maar voor mij werkt die spul dus niet!
  zondag 18 april 2004 @ 19:38:28 #103
71383 tijgermans
There's more.
pi_18520476
Die eerste reactie is juist goed, geeft aan dat het werkt. Bij veel van dit soort homeopathische middelen kan in het begin een verergeringsreactie optreden, waarna de klachten vrij snel zullen verminderen. Nog even volhouden dus.
pi_18523538
quote:
Op zondag 18 april 2004 17:37 schreef DJ_R het volgende:
Argh gister een flinke allergische reactie gekregen, huid op veel plekken rood en jeukerig geworden. Er staan nergens bijwerkingen vermeld maar voor mij werkt die spul dus niet!
Bijwerkingen worden vaak niet vermeld als het gaat om een niet-medicijn. Daarom is het aanbovelen eerst ff zelf te researchen (eventueel een arts te raad plegen). Zie bijv. wat info in "Het middel tegen puistjes" startpost.

Grote Klis is dacht ik niet direct een homeopathisch middel, maar is misschien wel terug te vinden in sommige homeopatische middelen. Homeopatisch gaat namelijk uit van een zeer lage dosering, vaak zo laag dat er geen enkel molecuul meer in zit (en dan dus nep is).
  zondag 18 april 2004 @ 22:37:40 #105
71383 tijgermans
There's more.
pi_18524667
Dan een fytotherapeutisch middel, maar hoe dan ook: er kan een beginverergeringsreactie optreden.
pi_18524794
Nou, ik slik het a.s dinsdag 3 weken maar zie nog niet veel verbetering De verergering is wel weer wat minder geworden gelukkig maar ik kan niet zeggen dat ik er gaaf uitzie. Nouja, ik heb nog een kleine 1.5 week voor dit 2e potje leeg is dus er kan nog vanalles gebeuren, jullie horen het nog wel
  zaterdag 1 mei 2004 @ 23:19:02 #107
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_18821736
Ben er net een weekje mee bezig, ik hou jullie op de hoogte of t bij mij werkt
pi_18827596
Ik ben maar gestopt na 2 potjes, 4 weken en 14 euro armer
  maandag 3 mei 2004 @ 12:59:23 #109
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_18854350
Ik gebruik het nu 10 dagen. Begon resultaat te zien na 4 dagen. Nu aanzienlijk betere huid. Geen bijwerkingen. Is wel lastig om driemaal daags een capsule in te nemen. Prima product. Twee potjes besteld via drogisterij.net
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:48:31 #110
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_19052538
Nou bij mij werkt t voor geen meter. Slik 6 capsules per dag al 2 weken lang. Geen verbetering helaas.....
pi_19053515
Bij mij werkte het ook voor geen kut, en dat, als het erger wordt dat het dan werkt ofzo dat is onzin, het werd bij mij wel degelijk erger en dat verdween ookweer maar beter dan voorheen werd het niet hoor
pi_19054784
Heb je vermindering in talg productie gemerkt? (Waarna vaak vermindering van acne plaats vindt.)
pi_19055906
Eh, nee, anders had het tochwel geholpen
pi_19056917
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Eh, nee, anders had het tochwel geholpen
Yep, vaak [edit] treed na talgvermindering een vermindering van acne op [/edit], maar meestal denk ik ook niet direct na talg vermindering, maar misschien iets van (ruw geschat) 2 weken erna.

[ Bericht 7% gewijzigd door mwuhaha op 11-05-2004 22:36:44 ]
pi_19057065
Nou, ik heb het in totaal 4.5 week geslikt, 2 potjes en ik zal geen enkel verschil met voor ik begon dus ik wilde er eigenlijk niet nog meer geld aan uitgeven
pi_19057118
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb het in totaal 4.5 week geslikt, 2 potjes en ik zal geen enkel verschil met voor ik begon dus ik wilde er eigenlijk niet nog meer geld aan uitgeven
same here, ik slik het echt al lang, maar er gebeurd niks
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:31:29 #117
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_19130351
Mmm slik t nu ruim 2 weken 6 capsules per dag ( bijna 3 weken ) en ik merk wel dat ik een iets minder vette huid heb, maar heel veel merk ik er nou ook weer niet van.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 12:55:56 #118
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_19215500
ik heb al iets van 4 potjes leeggemaakt en de laatste is nu al een week op.... en jahoor krijg opeens weer wat puistjes.. tijdens het gebruik had ik er hooguit 1 of 2 maar nu wordt dat alweer meer het helpt bij mij wel degelijk.. m'n porien zijn veel fijner geworden (bv. neus) en gewoon een stuk schonere en zachtere huid.. vandaag toch maar ff een nieuw potje halen dus
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_21749149
De laatste post in dit topic is alweer van een paar maanden geleden. Zijn er nog mensen die iets toe te voegen hebben over dit onderwerp? Zijn er mensen die deze pillen al maanden slikken en al/nogsteeds resultaat zien?
Ik ben net 2 weken bezig en ik heb wel de indruk dat mijn huid zuiverder wordt en dat de acne verminderd. Het zet niet meer zo door als dat het vroeger deed.
pi_21749281
Nou, ik ben er al lang mee gestopt. Het werkte niet. Jammer genoeg.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_21750713
ik gebruik het nog steeds, maar nu ongeveer 2 pilletjes per dag.
Mijn puisten zijn veel minder geworden sinds ik het gebruik (zo'n 1 jaar) vooral op mijn rug is het beter (gezicht had ik ze al bijna niet)
Ik heb in de zomer zo'n 2 weken niet gebruikt en de huid bleef mooi...
Het werkt bij mij dus nog steeds super!!!
pi_23682289
Ik heb alleen veel last ervan op mijn rug, en een beetje in mijn gezicht, maar wel buiten de zomerperiode door. In de zomer heb ik op mijn rug bijna geen last. En om te zeggen dat ik afgelopen zomer veel buiten ben geweest kan ik ook niet zeggen. Veel gewerkt dus veel zon heb ik niet gezien... en in de winter pak ik zo nu en dan een zonnebankje...

*ook iemand die erover denkt om het te gaan gebruiken*
Positieve reacties genoeg, maar ik vroeg me alleen af of meer mensen hetzelfde patroon als mij hebben (zomer geen last van, of minder, en erbuiten een stuk meer)

[ Bericht 16% gewijzigd door Un-X-PecteD op 30-11-2004 23:06:06 ]
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31820959
Ik hoop dat hier nog mensen op af komen, heb namelijk een vraag...

Ik heb op het moment nog hier en daar een puistje, en die zijn niet echt noemenswaardig, maar weg is leuker. Ook een paar kleine rode vlekjes nog. Nou leek Grote Klis mij een goede oplossing maar ik ben bang voor de verslechtering,, in hoeverre treed er verslechtering op? ik heb weinig zin om daarlijk met hardstikke veel puisten rond te lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')