abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 11:44:06 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_17571204
Raar dat er nog geen topic was...

http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1078554790570.html
quote:
Het nieuwe evenement heet NJOY, het is van 11 tot en met 14 juni en biedt volgens een ID&T-woordvoerder 'muziek, sport, games, thrills, street art, theater en film'. Kane, Anouk, de Heideroosjes, Van Dik Hout, Krezip, Hind, Dana, Roog, Marco V en Di-rect zijn al geboekt.

[..]

Volgens de zegsman van ID&T blijkt uit het vorig jaar niet uitverkocht raken van bekende festivals als Lowlands en Pinkpop dat de markt behoefte heeft aan een nieuw festival als NJOY, dat minder op rock georiėnteerd is.
Volgens mij maakt ID&T hier een inschattigsfout, of misschien iet en zeggen ze het expres niet zoals ze zelf denken.. Juist festivals die alleen op bijvoorbeeld rock/metal gericht zij verkopen vrij goed. (Volgens mij was Waldrock zelfs voor het eerst uitverkocht.) Het lijkt mij juist de ziekte dat er steeds meer acts als Kane en consorten geboekt worden naast een hele zooi andere dingen. Daardoor krijg je festivals die geen enkele jongerengroep echt de moeite waard vind om te bezoeken.

Vroeger was lowlands toch echt zo'n altofestival? (Ben er ooit geweest zelf) maar vorig jaar stond er zelfs DJ Tiesto volgens mij. Graspop in Belgie, Walrock in NL en bijv. Wacken in Dld liepen volges mij vorig jaar juist erg goed, et zoals die grote ID&T danceparties; mensen willen graag een festival voor hun groep, denk ik. Of in ieder geval voor anderen die enigzis hetzelfde denken en doen. Ik vraag me zelf af of mensen om deze lineup van 'njoy' staan te springen. (Ik heb sowieso iets tegen festivals die als een nieuwe gameboy klinken.)

[ Bericht 3% gewijzigd door ThE_ED op 08-03-2004 11:58:46 (duidelijker) ]
[KNE]-Mod
  maandag 8 maart 2004 @ 11:46:44 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17571260
was al wel een topic over

(ID&T - meerdaagsfestival)

en dat staat in UVT
  maandag 8 maart 2004 @ 11:47:44 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER