hmmm klinkt wel goed ja, maar als je die sms bundel niet opkrijgt??? neem je die dan mee naar de volgende maand? anders is 't ook zonde geld hequote:Op maandag 8 maart 2004 11:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
je contract wordt stilzwijgend verlengd!
de opzegtermijnen zijn:
Vodafone 3 maanden
KPN 3 maanden
Debitel 3 maanden tenzij je opzegt op de einddatum van contract dan kan het zelfs nog binnen een week
T-Mobile 2 maanden tenzij je na 22-12-2003 hebt aangesloten of verlengd dan 3 maanden
Telfort 1 maand, maar meestal ben je na week al afgesloten
Orange 2 maanden
je hebt het over sms bundels, dan ben je bij orange nog steeds duur uit, zij laten je namelijk altijd 22 cent betalen, je kan beter een t-mobile nemen want dan heb je sms bundels waarbij je 120 smsjes inkoopt voor 12¤ en dus voor 10 cent smst, inderdaad je zult altijd een belbundel moeten aansluiten, maar ze zijn toch echt voordeliger
nummer meenemen is eigenlijk altijd gratis, alleen kpn wil wel eens moeilijk doen, maar een belletje lost dat altijd wel snel op
oooww, dat is ook wel leuk jaquote:Op maandag 8 maart 2004 12:04 schreef street011 het volgende:
je kunt gewoon naar je dichtsbijzijnde orange provider toestappen en daar een abbo aanvragen met je oude nummer, orange regelt dan de hele handel met vodafone ook af
Ik vind het een beetje raar dat je het over profiteren hebt.. Je sluit een abonnement af met een looptijd van 2 jaar. Hierna wordt het contract stilzwijgend verlengd met een opzegtermijn van een x aantal maanden. Dit staat in je contract en dat heb je als het goed is ook gelezen. Dus je had het hier niet eens hoeven vragen, maar gewoon je contract (voorwaarden) van je abonnement even kunnen bekijken.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:24 schreef ConQuestador het volgende:
Wat ????? 3 maanden, gvd, vanavond meteen bellen heb ik al door, anders kunnen ze wel ERG lang van me profiteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |