abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:31:55 #51
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17629079
Sommige mensen hier denken dat ze te maken hebben met een aggressief en labiel persoon. Ik ben zo tam als het maar kan en ik sta tegelijkertijd zeer sterk in mijn schoenen. Ik vecht niet, ik behandel mensen met respect, ik lok geen ruzies uit en ik ga confrontaties het liefst uit de weg. Mocht ik om wat voor reden dan ook verzeild raken in een gevecht, dan zal ik absoluut niet naar wapens grijpen. Het volgende zal menig persoon wel aggressief in de oren klinken, maar ik ben vroeger op professioneel vlak bezig geweest met vechtsport. Ik heb geen wapens nodig! Voor degenen die de moeite hebben genomen om daadwerkelijk enkele replies te lezen, hebben gelezen dat ik waarschijnlijk het hele ding niet eens ga dragen. Wat is nu het probleem?

Het zijn toch weer die vooroordelen he? Als ik Jaap zou heten was het een heel ander verhaal. Nu ben ik opeens een gevaar. Ach wat kan mij het ook schelen.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_17629160
hebben jullie dan geen bestek thuis?
pi_17629239
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:31 schreef Kebab het volgende:

Het zijn toch weer die vooroordelen he? Als ik Jaap zou heten was het een heel ander verhaal. Nu ben ik opeens een gevaar. Ach wat kan mij het ook schelen.
Nou, kijk...
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:07 schreef Kebab het volgende:
Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop.
Deze zin was dan wellicht een beetje ongelukkig geformuleerd. Het valt allemaal wel mee hoor, alleen vallen een hoop mensen er over dat je aangaf bewapend rond te willen lopen naar aanleiding van een steekpartij. Verder is er natuurlijk niets mis met een goed mes willen hebben.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17629258
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:56 schreef Ifyafeelme het volgende:

[..]

koop een glock ben je ook veilig.
Glock? Wat is dat? Is dat iets nieuws bij Bart Smit?

AK-47
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:43:25 #55
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17629283
Bedankt Karboenkeltje voor je objectiviteit
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_17629292
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:31 schreef Kebab het volgende:
Sommige mensen hier denken dat ze te maken hebben met een aggressief en labiel persoon. Ik ben zo tam als het maar kan en ik sta tegelijkertijd zeer sterk in mijn schoenen. Ik vecht niet, ik behandel mensen met respect, ik lok geen ruzies uit en ik ga confrontaties het liefst uit de weg. Mocht ik om wat voor reden dan ook verzeild raken in een gevecht, dan zal ik absoluut niet naar wapens grijpen. Het volgende zal menig persoon wel aggressief in de oren klinken, maar ik ben vroeger op professioneel vlak bezig geweest met vechtsport. Ik heb geen wapens nodig! Voor degenen die de moeite hebben genomen om daadwerkelijk enkele replies te lezen, hebben gelezen dat ik waarschijnlijk het hele ding niet eens ga dragen. Wat is nu het probleem?

Wat zeur je nou man.
Je weet dondersgoed dat sommige opmerking die je net maakte ook bepaalde reacties uitlokte.
pi_17629454
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef Kebab het volgende:
Bedankt Karboenkeltje voor je objectiviteit
Gezien het feit dat ik aan't sparen ben voor een Spyderco Military, een Strider MH en een back-up Leatherman Supertool (die heeft prioriteit want de Supertool is uit productie dus ik heb haast om er nog eentje te scoren) zou het wel heel hypocriet zijn als ik iemand af ga zeiken omdat hij een mes wil.

Daarbij, over het met zo'n ding op zak lopen... Je mag (onder voorwaarden) bepaalde types (vouw)mes gewoon bij je dragen. Daar is ook niets mis mee, zo'n ding kan best handig zijn. Ik vind het zelfs vervelend dat het zo "agressief" opgevat wordt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:35:43 #58
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_17630483
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:52 schreef Karboenkeltje het volgende:

Je mag (onder voorwaarden) bepaalde types (vouw)mes gewoon bij je dragen. Daar is ook niets mis mee, zo'n ding kan best handig zijn.
Je mag (onder bepaalde voorwaarden) elk mes bij je hebben.
quote:
Ik vind het zelfs vervelend dat het zo "agressief" opgevat wordt.
Zoals Kebab het schreef wilde hij het mes als "zelfverdediging" bij zich hebben, en dan ben je gewoon fout bezig.

Ikzelf heb vrijwel altijd een mes bij me, maar dat is een victorinox die in een foedraal zit én in mijn rugzak. Dus ik kan er niet zomaar bij.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Milf donderdag 11 maart 2004 @ 00:24:30 #59
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17636519
op verzoek gesloten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')