abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2004 @ 09:28:31 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17568858
Op welke Nederlandse site kan ik messen bekijken en direct kopen. Ik heb al wat rondgezocht, maar kom alleen maar uit op Amerikaanse sites. Dat is geen optie het moet een Nederlands bedrijf zijn. Ik ben dus vooral geinteresseerd in produkten van http://www.benchmade.com/ en http://www.sogknives.com/ . Of kent er iemand een of ander dumpwinkel waar ik messen van zojuist genoemde fabrikanten kan kopen?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_17568878
Heb je ruzie ofzo?
pi_17568943
Waarom moet het een Nederlands bedrijf zijn? Heb je geen creditcard of vind je het gewoon leuk om te veel te betalen?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17568945
Die benchmade verkopen ze bij de gewone buitensportzaak zoals bv Bever Zwerfsport. Kijk op www.bever.nl

Voor de messen: http://www.bever.nl/Assets/Catalogus_pdf/Knippen_snijden.pdf

Weet niet of je ze online kunt bestellen, maar er zal vast wel een winkel dicht in je buurt zitten.
  maandag 8 maart 2004 @ 09:41:07 #6
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_17569013
geef mij online mes, snel!
  maandag 8 maart 2004 @ 09:41:58 #7
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17569021
Bedankt voor de links. Blijkbaar niet goed genoeg gezocht. Nee Karboenkeltje ik ben een arm en kansloos figuur en ik wil niet teveel betalen. En ik zie nu al dat onze lieve Nederlandse bedrijfjes er weer een hele schijtlading kosten bovenop doen.

Waar haal ik nou weer 200,- vandaan voor een Nimravus ?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_17569061
Dan maar gewoon naar de supermarkt voor een aardappelschilmesje
pi_17573777
gewoon bij een ijzerhandel kijken in de buurt.
heb daar vorige week ook een goed mes gekocht voor maar 25 euro
pi_17573993
Is een iets goedkoper mes niet een betere optie als je weinig geld hebt? Ik weet zeker dat je in een buitensportzaak goedkopere messen kunt vinden die ook prima zullen voldoen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 8 maart 2004 @ 15:10:36 #11
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_17575095
Ik heb destijds gewoon de fabrikant gemaild (in mijn geval Buck Knives) of ze toevallig een leverancier in NL wisten en indien mogelijk een leverancier in mijn woonplaats. Een dag later was er een mailtje terug met adresgegevens van een zaak 2 straten verderop. Ging prima

Als je voor iets minder subtiel gaat: www.ingali.com
  maandag 8 maart 2004 @ 15:28:15 #12
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_17575516
quote:
Op maandag 8 maart 2004 09:28 schreef Kebab het volgende:
Op welke Nederlandse site kan ik messen bekijken en direct kopen. Ik heb al wat rondgezocht, maar kom alleen maar uit op Amerikaanse sites. Dat is geen optie het moet een Nederlands bedrijf zijn. Ik ben dus vooral geinteresseerd in produkten van http://www.benchmade.com/ en http://www.sogknives.com/ . Of kent er iemand een of ander dumpwinkel waar ik messen van zojuist genoemde fabrikanten kan kopen?
Ben je van plan een aanslag te plegen ?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_17576868
planetoutdoor.nl is een website waar ik zelf ook vaker messen heb gekocht, betrouwbaar en vrij goedkoop
  maandag 8 maart 2004 @ 16:27:16 #14
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17576971
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:28 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ben je van plan een aanslag te plegen ?
Ja ik plaats de mes in een verdacht pakje en laat deze vervolgens in een volle bus achter in de hoop dat mensen zich er per ongeluk aan verwonden. Via FOK! verzamel ik informatie over mijn volgend doelwit en het te gebruiken WMD. Zo laat ik tenminste geen bewijzen achter

Zo hey die Ingali website heeft ook wat moois zeg. Daar ga ik nog even rondkijken
  maandag 8 maart 2004 @ 17:27:33 #15
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17578429
Nou bedankt Keon! Ik heb bij planetoutdoor.nl het volgende besteld voor totaal E 55,-:

Geil man!
pi_17578491
Zeg Kebab, even serieus. Wat ben je van plan met dat mes?
  maandag 8 maart 2004 @ 17:35:33 #17
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17578604
Eng he! Zo'n kut allochtoon met een mes
pi_17578733
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef Kebab het volgende:
Eng he! Zo'n kut allochtoon met een mes
Ja
pi_17578754
Dat zijn jouw woorden.

Ik vraag je gewoon waar je zo een mes voor nodig hebt.
  maandag 8 maart 2004 @ 18:07:58 #20
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_17579367
Wat is er mis met een schilmesje van de Blokker???
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
  maandag 8 maart 2004 @ 18:07:59 #21
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17579368
Messen vind ik gewoon mooi. Ik geloof dat ik al vanaf mijn achste messen koop. Heb er al heel wat gehad. Van ordinaire vlindermes tot vergulde siermes.
En ik was een paar weken geleden getuige van een steekpartij in de Amsterdamse metro. Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop. Dus trek ik maar weer de knip open.
  maandag 8 maart 2004 @ 18:15:20 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_17579642
De meeste wapenhandels hebben ook veel messen in hun assortiment. Een paar hebben ook een website met een shop, ik kan er zo even geen noemen. Maar met even zoeken heb je ze zo gevonden.
  maandag 8 maart 2004 @ 18:23:16 #24
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17579684
Ja maar ik heb al besteld en betaald.
pi_17579785
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:23 schreef Kebab het volgende:
Ja maar ik heb al besteld en betaald.
Nou de straat op dan.. Geld verdienen.. Meer messen kopen.. Meer geld verdienen.. Nog meer messen kopen.. Nog meer geld verdienen.. etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Wolter op 08-03-2004 18:28:54 (mensen?! :?) ]
pi_17581899
http://www.dragonheart.nl/

niet online...wel messen (en meer)
pi_17582255
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:07 schreef Kebab het volgende:
Messen vind ik gewoon mooi. Ik geloof dat ik al vanaf mijn achste messen koop. Heb er al heel wat gehad. Van ordinaire vlindermes tot vergulde siermes.
En ik was een paar weken geleden getuige van een steekpartij in de Amsterdamse metro. Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop. Dus trek ik maar weer de knip open.
lijkt t je nou niet verstandig om helemaal geen mes mee te nemen, zeker als je net een steekpartij gezien hebt. ik neem aan dat je t ding bij je hebt om ook te gebruiken als je je bedreigd voelt?
  maandag 8 maart 2004 @ 21:04:20 #28
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17583682
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:20 schreef Daan518 het volgende:

[..]

lijkt t je nou niet verstandig om helemaal geen mes mee te nemen, zeker als je net een steekpartij gezien hebt. ik neem aan dat je t ding bij je hebt om ook te gebruiken als je je bedreigd voelt?
Nee hoor, het schoot me alleen op dat moment binnen. Het mes-op-zak idee. Ik vind het gewoon een mooi gereedschap dat je bij je hoort te hebben. Net als een aansteker of keylight. Ik heb geen slachtoffer uiterlijk waardoor ik al bijna een decennia geen conlict heb gehad. En tijdens een conflict heb ik absoluut geen wapens nodig.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:25:42 #29
85085 right-wing
Voor het Vaderland
pi_17590334
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:04 schreef Kebab het volgende:

[..]

Nee hoor, het schoot me alleen op dat moment binnen. Het mes-op-zak idee. Ik vind het gewoon een mooi gereedschap dat je bij je hoort te hebben. Net als een aansteker of keylight. Ik heb geen slachtoffer uiterlijk waardoor ik al bijna een decennia geen conlict heb gehad. En tijdens een conflict heb ik absoluut geen wapens nodig.
Koop dan een Victorinox, en geen moordwapen, aangezien je dat toch niet nodig hebt.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:43:49 #30
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_17590426
Ik heb onlangs voor het bedrag van 20 euro een 12-delige messenset van Solingenkwaliteit op de kop weten te tikken. Ik heb er meteen 4 sets van gekocht, niet online BTW, het was in zo'n outletstore ergens in Groningen, je kent het wel, merkwasmiddel uit Polen verkocht voor gevierendeelde prijzen, zo van de pallet.... De messen snijden & hakken. Er zit ook zo'n lekker hakmes a la http://www.sabatier-knives.nl/nl/pt/def.htm bij. Daarmee ontdoe je een hert met een klap van z'n poten. Goede deal....
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:22:07 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17590606
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:27 schreef Kebab het volgende:
Nou bedankt Keon! Ik heb bij planetoutdoor.nl het volgende besteld voor totaal E 55,-:

[afbeelding]

Geil man!
55 Euro voor een stukkie bandstaal
LOL
ROTFLMAO
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_17590692
quote:
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:04 schreef Kebab het volgende:

[..]

Ik snap het feit dat je messen handig vindt en dat je een goed mes op zak wil hebben maar op één of andere manier vind ik het argument "wapen" heel naar. Ik vind messen als (kwaliteits) gereedschap zelf heel okay (als wapen ook maar dat is meer... een theoetische fascinatie) en loop dan ook meestal met een Leatherman Supertool op zak. Toch is één van de redenen on juist met mijn Supertool rond te lopen het feit dat deze minder snel als wapen gezien zal worden; je bent immers zeldzaam dom als je van alle artikelen op de wereld een Supertool kiest als wapen.

Een "vast" mes vind ik wat dat betreft sowieso "wapenachtiger" dan een vouwmes. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je een vast mes in een stedelijke omgeving bij je wil dragen omwille van iets anders dan persoonlijke bewapening. Dat vind ik fout.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

55 Euro voor een stukkie bandstaal
LOL
ROTFLMAO
Weet waar je over lacht (dat doe je niet, onwetende). Voor een budgetmes is het artikel dat de topicstarter heeft geselecteerd best aardig.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 02:56:17 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17590704
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:48 schreef Karboenkeltje het volgende:

Weet waar je over lacht (dat doe je niet, onwetende). Voor een budgetmes is het artikel dat de topicstarter heeft geselecteerd best aardig.
Suuuuuure
Ik ben dom, das een goed argument, maar het blijft een stukkie gestanst bandstaal, en geen gesmeed mes.
Heb je enig idee over het verschil?
Ik niet, want ik ben dom.
Of waarom en ECHT goed mes van koolstofstaal is, en niet van roestvast staal?
Ik niet want ik ben dom,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_17590714
hahaha

pietje
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_17590716
Oh ja, het mes ziet er niet echt mooi uit
Maar ja, ik zal ook wel dom zijn
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_17591911
*Edit* Pietverdriet, mijn excuses. Ik ben dom. Dat ding is helemaal geen ATS-34.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 02:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Suuuuuure
Ik ben dom, das een goed argument, maar het blijft een stukkie gestanst bandstaal, en geen gesmeed mes.
Heb je enig idee over het verschil?
Ja, gesmeed is arbeidsintensief, ouderwets, inferieur en en duur. Heel leuk voor patsers en traditionalisten die graag zeggen dat ze een gesmeed mes in de vitrinekast hebben liggen.
quote:
Ik niet, want ik ben dom.
Dat zeg ik niet, onwetend is iets anders dan dom.
quote:
Of waarom en ECHT goed mes van koolstofstaal is, en niet van roestvast staal?
Ik niet want ik ben dom,
Koolstofstaal is wel heel erg 1970. Metaaltechnologie gaat ook best hard vooruit. Ik zag ergens dat het mes dat de topicstarter van ATS-34 is gemaakt (edit: Niet dus... ). Dat is, momenteel, zonder twijfel het beste staal voor messen. Nagenoeg elke fabrikant in de hogere klasses gebruikt het. Nogmaals, ik zeg niet dat je dom bent maar als je op een dergelijke manier kritiek hebt (als je dure messen in het algemeen belachelijk zou vinden... a la) dan weet je niet waar je het over hebt. Simpel.

Nagenoeg alle messen zijn "stukjes bandstaal". Sommige hebben d'r wat meer zut opgeplakt zoals houten heften en zijn ze met goud ingelegd maar dat is verder niet van belang, het blijven stukjes bandstaal. Tenzij je natuurlijk een smit meer gaat betalen voor iets dat slechter is. Maar dan nog, na het stansen is er nog wat werk nodig hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Karboenkeltje op 09-03-2004 09:44:39 (Toevoeging en schaamte.) ]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:13:30 #37
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17600436
Ja jongens ik lig er niet wakker van hoor. Ik ga er niet mee in beton hakken.
quote:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je een vast mes in een stedelijke omgeving bij je wil dragen omwille van iets anders dan persoonlijke bewapening.
Nee ik ook niet. Het zit ongemakkelijk en kan mensen verkeerde ideen geven. Ik zal het dus vaker thuislaten dan bij me hebben. Don't worry.
pi_17608367
Ik heb een SOG Pentagon Elite, mooi mes, zeker aan te raden, maar niet voor wat jij er mee wil. Ik gebruik het voor scouting, jij wil er doelloos mee rondlopen.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:51:01 #39
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17612346
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef L-mo het volgende:
Ik heb een SOG Pentagon Elite, mooi mes, zeker aan te raden, maar niet voor wat jij er mee wil. Ik gebruik het voor scouting, jij wil er doelloos mee rondlopen.
Ik zal er speciaal voor jou een vlot mee maken
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:52:30 #40
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17612381
IK HEB MES IK HEB MES!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:54:52 #41
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17612431
quote:
He! Goed plan man! Ik geloof dat ik ook maar eens een mes ga kopen!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17614072
quote:
Murad vond pistolen gewoon mooi, op zijn achtste had hij al een klappertjes pistool. Hij heeft er al heel wat gehad. Van ordinair balletjes pistool tot luchtdrukpistool.
Een tijdje geleden was hij getuige van een schietpartij in de Schilderswijk. Toen schoot het hem opeens te binnen dat hij al maanden ongewapend rondliep. Dus toch maar weer die knip opengetrokken.

Toen kreeg hij ruzie met de conrector.
  woensdag 10 maart 2004 @ 08:21:13 #43
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17615629
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 01:27 schreef Yakult het volgende:

[..]

Murad vond pistolen gewoon mooi, op zijn achtste had hij al een klappertjes pistool. Hij heeft er al heel wat gehad. Van ordinair balletjes pistool tot luchtdrukpistool.
Een tijdje geleden was hij getuige van een schietpartij in de Schilderswijk. Toen schoot het hem opeens te binnen dat hij al maanden ongewapend rondliep. Dus toch maar weer die knip opengetrokken.

pi_17625676
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 01:27 schreef Yakult het volgende:

[..]

Alsof een fascinatie voor wapens onvermijdelijk zal leiden tot iets dergelijks. Wat een onzin.
pi_17626605
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:53 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Alsof een fascinatie voor wapens onvermijdelijk zal leiden tot iets dergelijks.
Tuurlijk niet, ik wil alleen maar aangeven dat het in bepaalde situaties misschien niet zo handig is een wapen bij je te dragen. Murad wou dat hij hem die dag thuis had gelaten denk ik.
De fascinatie kan ik me indenken, maar de noodzaak om hem bij je te dragen niet.
pi_17627380
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:32 schreef Yakult het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik wil alleen maar aangeven dat het in bepaalde situaties misschien niet zo handig is een wapen bij je te dragen. Murad wou dat hij hem die dag thuis had gelaten denk ik.
De fascinatie kan ik me indenken, maar de noodzaak om hem bij je te dragen niet.
Ok, daar ben ik het mee eens. Het dragen is inderdaad onverstandig, tenzij je een héél goede reden zou hebben, maar het blijft illegaal.
pi_17628060
quote:
En er is er weer eentje beland in de neerwaartse spiraal Het is al lang bekend dat wanneer je een wapen op zak hebt je het vroeg of laat ook gaat gebruiken. Dat je messen verzameld om aan de muur te hangen is best, maar met zoiets op zak lopen

Dat het dragen van wapen strafbaar is telt ook nog mee.
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:53:28 #48
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_17628277
quote:
Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop. Dus trek ik maar weer de knip open.
Ik hoop dat je hiermee gewoon grappig probeerde te zijn.
Als je messen mooi vind en verzameld, vind ik juist dat je verantwoordelijk met messen om moet gaan.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_17628336
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:13 schreef Kebab het volgende:
Ja jongens ik lig er niet wakker van hoor. Ik ga er niet mee in beton hakken.
Maar als je dat gaat doen kan ik je zeker een strider aanraden. Hier een review.
quote:
Nee ik ook niet. Het zit ongemakkelijk en kan mensen verkeerde ideen geven. Ik zal het dus vaker thuislaten dan bij me hebben. Don't worry.
Ik maak me op zich niet zulke enorme zorgen hoor.
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:56:09 #50
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_17628349
quote:
koop een glock ben je ook veilig.
Life's A Mess, Don't Stress
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:31:55 #51
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17629079
Sommige mensen hier denken dat ze te maken hebben met een aggressief en labiel persoon. Ik ben zo tam als het maar kan en ik sta tegelijkertijd zeer sterk in mijn schoenen. Ik vecht niet, ik behandel mensen met respect, ik lok geen ruzies uit en ik ga confrontaties het liefst uit de weg. Mocht ik om wat voor reden dan ook verzeild raken in een gevecht, dan zal ik absoluut niet naar wapens grijpen. Het volgende zal menig persoon wel aggressief in de oren klinken, maar ik ben vroeger op professioneel vlak bezig geweest met vechtsport. Ik heb geen wapens nodig! Voor degenen die de moeite hebben genomen om daadwerkelijk enkele replies te lezen, hebben gelezen dat ik waarschijnlijk het hele ding niet eens ga dragen. Wat is nu het probleem?

Het zijn toch weer die vooroordelen he? Als ik Jaap zou heten was het een heel ander verhaal. Nu ben ik opeens een gevaar. Ach wat kan mij het ook schelen.
pi_17629160
hebben jullie dan geen bestek thuis?
pi_17629239
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:31 schreef Kebab het volgende:

Het zijn toch weer die vooroordelen he? Als ik Jaap zou heten was het een heel ander verhaal. Nu ben ik opeens een gevaar. Ach wat kan mij het ook schelen.
Nou, kijk...
quote:
Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop.
Deze zin was dan wellicht een beetje ongelukkig geformuleerd. Het valt allemaal wel mee hoor, alleen vallen een hoop mensen er over dat je aangaf bewapend rond te willen lopen naar aanleiding van een steekpartij. Verder is er natuurlijk niets mis met een goed mes willen hebben.
pi_17629258
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:56 schreef Ifyafeelme het volgende:

[..]

koop een glock ben je ook veilig.
Glock? Wat is dat? Is dat iets nieuws bij Bart Smit?

AK-47
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:43:25 #55
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17629283
Bedankt Karboenkeltje voor je objectiviteit
pi_17629292
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:31 schreef Kebab het volgende:
Sommige mensen hier denken dat ze te maken hebben met een aggressief en labiel persoon. Ik ben zo tam als het maar kan en ik sta tegelijkertijd zeer sterk in mijn schoenen. Ik vecht niet, ik behandel mensen met respect, ik lok geen ruzies uit en ik ga confrontaties het liefst uit de weg. Mocht ik om wat voor reden dan ook verzeild raken in een gevecht, dan zal ik absoluut niet naar wapens grijpen. Het volgende zal menig persoon wel aggressief in de oren klinken, maar ik ben vroeger op professioneel vlak bezig geweest met vechtsport. Ik heb geen wapens nodig! Voor degenen die de moeite hebben genomen om daadwerkelijk enkele replies te lezen, hebben gelezen dat ik waarschijnlijk het hele ding niet eens ga dragen. Wat is nu het probleem?

Wat zeur je nou man.
Je weet dondersgoed dat sommige opmerking die je net maakte ook bepaalde reacties uitlokte.
pi_17629454
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef Kebab het volgende:
Bedankt Karboenkeltje voor je objectiviteit
Gezien het feit dat ik aan't sparen ben voor een Spyderco Military, een Strider MH en een back-up Leatherman Supertool (die heeft prioriteit want de Supertool is uit productie dus ik heb haast om er nog eentje te scoren) zou het wel heel hypocriet zijn als ik iemand af ga zeiken omdat hij een mes wil.

Daarbij, over het met zo'n ding op zak lopen... Je mag (onder voorwaarden) bepaalde types (vouw)mes gewoon bij je dragen. Daar is ook niets mis mee, zo'n ding kan best handig zijn. Ik vind het zelfs vervelend dat het zo "agressief" opgevat wordt.
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:35:43 #58
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_17630483
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:52 schreef Karboenkeltje het volgende:

Je mag (onder voorwaarden) bepaalde types (vouw)mes gewoon bij je dragen. Daar is ook niets mis mee, zo'n ding kan best handig zijn.
Je mag (onder bepaalde voorwaarden) elk mes bij je hebben.
quote:
Ik vind het zelfs vervelend dat het zo "agressief" opgevat wordt.
Zoals Kebab het schreef wilde hij het mes als "zelfverdediging" bij zich hebben, en dan ben je gewoon fout bezig.

Ikzelf heb vrijwel altijd een mes bij me, maar dat is een victorinox die in een foedraal zit én in mijn rugzak. Dus ik kan er niet zomaar bij.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Milf donderdag 11 maart 2004 @ 00:24:30 #59
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17636519
op verzoek gesloten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')