quote:Op maandag 8 maart 2004 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
Welke users zijn mainstream user. Wat bedoel ik daar mee. Users die altijd zo verschrikkelijk aardig en gelijkmoedig zijn dat als je ze niet zou bewonderen je ze waarschijnlijk zou wurgen. Ik vraag me af of het dus een positieve benaming is eigenlijk. Au fond wel want zonder dit soort users zouden fora niet kunnen bestaan. Ze vormen de backbone van het hele forum gebeuren.
plunk (15).
zodiakk.
IR Raboon.
golfer
Sidekick.
Shark Bait.
Altijd aardig en gelijkmoedig ja...quote:Op maandag 8 maart 2004 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Het is maar goed dat je niet achter de schermen kan meelezen, qua aardigheid en gelijkmoedigheid.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
Altijd aardig en gelijkmoedig ja...
Dus je bent IRL heel wat minder eh aardig en gelijkmoedig? Mm, mooi. Ik helaas ben IRL ook zo saai.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet achter de schermen kan meelezen, qua aardigheid en gelijkmoedigheid.
Ik ook. Mag ik ook in 't rijtje?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent IRL heel wat minder eh aardig en gelijkmoedig? Mm, mooi. Ik helaas ben IRL ook zo saai.
Vooruit dan maar. Ik kan toch niet weigeren...quote:Op maandag 8 maart 2004 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ook. Mag ik ook in 't rijtje?
Kijk! Gnffl. Dat vind ik nou verdomd aardig van je, Ryan. Mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
Welke users zijn mainstream user. Wat bedoel ik daar mee. Users die altijd zo verschrikkelijk aardig en gelijkmoedig zijn dat als je ze niet zou bewonderen je ze waarschijnlijk zou wurgen. Ik vraag me af of het dus een positieve benaming is eigenlijk. Au fond wel want zonder dit soort users zouden fora niet kunnen bestaan. Ze vormen de backbone van het hele forum gebeuren.
plunk (15).
Ja, wat vooral leuk was, was dat ik dacht dat je 15 was en dat toen je zei dat je fatima ook wel eens wou ontmoeten, ik in een deuk lag en zei: ja toen ik 15 was wilde ik ook wel een vrouw ontmoeten die in 1937 was geboren.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:15 schreef plunk het volgende:
[..]
Kijk! Gnffl. Dat vind ik nou verdomd aardig van je, Ryan. Mijn dag kan niet meer stuk!.
Dat waren inderdaad nog eens tijden.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat vooral leuk was, was dat ik dacht dat je 15 was en dat toen je zei dat je fatima ook wel eens wou ontmoeten, ik in een deuk lag en zei: ja toen ik 15 was wilde ik ook wel een vrouw ontmoeten die in 1937 was geboren.
quote:Op maandag 8 maart 2004 02:28 schreef plunk het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad nog eens tijden..
[inkopper mode] Ga je gang.quote:Op maandag 8 maart 2004 04:33 schreef Blixar het volgende:
soms wil ik mezelf wurgen voor onbenulige reacties
nee, toch maa nietquote:Op maandag 8 maart 2004 04:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
[inkopper mode] Ga je gang..
Ik ga er maar geen voorbeelden van geven hier.quote:Op maandag 8 maart 2004 04:40 schreef Blixar het volgende:
[..]
nee, toch maa niet![]()
btw, denk je dat het mogelijk is om jezelf te wurgen?
hi underground user why dressed in black?quote:Op maandag 8 maart 2004 04:44 schreef Mayhem het volgende:
Ik ben een underground user! [afbeelding]
Om mezelf te onderscheiden van me mainstream users. Die comerciële gasten blablablaquote:Op maandag 8 maart 2004 04:47 schreef Blixar het volgende:
[..]
hi underground user why dressed in black?
ik bedoelde met de handen eigenlijk...quote:Op maandag 8 maart 2004 04:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga er maar geen voorbeelden van geven hier..
als ik als niet comerciële gast reageer is meestal de topic meestal doomed, don't tell me why...quote:Op maandag 8 maart 2004 04:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Om mezelf te onderscheiden van me mainstream users. Die comerciële gasten blablabla
Misschien heeft het met je grammatica te maken?quote:Op maandag 8 maart 2004 04:53 schreef Blixar het volgende:
[..]
als ik als niet comerciële gast reageer is meestal de topic meestal doomed, don't tell me why...
Zelfkennis is de grootste wijsheid.... en maakt je niet eens een kutuser.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben geen mainstream, ik ben gewoon een kut user.
Klopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben geen mainstream, ik ben gewoon een kut user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |