Ik gok die van 't Fancy forum.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:16 schreef Sphere het volgende:
[..]
Draagt Barrie van D. slipjes?
Ow, Peter Joustra.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
[/me]Nee............. of heet je Peter?
Ja Peter_Joustra dat was die lul.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:19 schreef Sphere het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 02:15 schreef sig000 het volgende:
b]Op maandag 8 maart 2004 02:09 schreef Sphere het volgende:[/b]
[..]
* Meldt Nee............. of heet je Peter?</div></blockquote> Ow, Peter Joustra.![]()
Ja, maar da's een Fries en alle Friezen zijn duf.
Ook al zo een kloon.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
Farzin? (POL)
Farzin een kloon?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:23 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ook al zo een kloon.
Wat dacht je van Ivetje!
Ivetje, vraag dat maar aan yvonne.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Farzin een kloon?
Ivetje ken ik niet, maar ik dacht even aan Machteld.
Die was cult vanwege verregaande stupiditeit.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ivetje ken ik niet,
quote:Tijd tot nadenken heeft ook weer een bepaald iemand gekregen die het zonder ze zoveelste kloon 'Fatherland' moet stellen.
quote:Dat pure bagger eigenlijk gewoon over het hele forum ongewenst is,
weten we diep van binnen eigenlijk allemaal al wel.
Maar daar er altijd uitzonderingen zijn,
moet ik gedwongen door anderen weer zwaar tegen me 'principes' ingaan,
en iemand met een ban opzadelen.
Dan horen Harry,Furby en Vleermuis er ook bij.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:29 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik vind dat joker1977 toch ook wel een cult user is..
Je verandert wel steeds je definitie van wat een cultuser is. Waarmee maar weer bewezen is dat jij een cultuser bent.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
Nog één voor het slapen gaan dan: Mariel in WFL. Produceert soms texten waaruit een gedachtengang blijkt die ik niet geheel en al kan volgen.
Ook vergeten dus nog ff je best doen.quote:Op maandag 8 maart 2004 05:13 schreef Vampier het volgende:
en ik?
Je kunt hier ook maar beter diep in de nacht zijn. De cult status overdag is een stuk lastiger.quote:Op maandag 8 maart 2004 05:19 schreef Vampier het volgende:
ik doe mijn best
Het is dat de search 't niet doet maar de KastaKloons zijn zeker ook cult.quote:Op maandag 8 maart 2004 05:38 schreef kastanova het volgende:.
Blixar?quote:Op maandag 8 maart 2004 05:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is dat de search 't niet doet maar de KastaKloons zijn zeker ook cult..
Haha dan was 't KastaBlixar,quote:Op maandag 8 maart 2004 05:43 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Blixar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |