Ja, dat was wel even leuk met Laffer. Maar ja, dat houdt dan ook ineens op. Bovendien vond ik het wel sympathiek dat hij me condoleerde.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Laffer liet je je even gaan maar verder meestal in mooie volzinnen..
Jij bent al genoemd Vlens.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:05 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Dames en Heren, mag ik U presenteren als cult user: daburnd88.
nee, dat zijn allen maar kut-users.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:04 schreef Blixar het volgende:
tellen moderators mee?
Ja veel van die cult users blijken uiteindelijk erg mee te vallen.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even leuk met Laffer. Maar ja, dat houdt dan ook ineens op. Bovendien vond ik het wel sympathiek dat hij me condoleerde.
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent al genoemd Vlens..
quote:En de slechte zaak van die optocht zit em er vooral in dat ze voor het huis van de slachtoffer van de misdaad van de overledene stoppen en daar even gedenken. Lekker is dat. Zullen we ook meteen met de stoffelijke overresten van adolf hitler voor bejaarde tehuizen gaan rondlopen en daar ff stoppen ofzo. Smakeloos is het. Ff slachtoffers zo nog eens confronteren met alles wat ze hebben moeten doorstaan.
* Meldtquote:Op maandag 8 maart 2004 02:06 schreef sig000 het volgende:
Die lul .....hoe heet ie ook alweer?.
Barrie van Dam?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:07 schreef Sphere het volgende:
Maar goed, on-topic:
Gelly
calvobbes
Swetsenegger
Loedertje/ Quenda
Barrie
Die passen toch wel in je lijstje, Ryan?
niet te vrolijk kijken, dadelijk krijg je een banquote:Op maandag 8 maart 2004 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
nee, dat zijn allen maar kut-users.
En andersom waarschijnlijk. Althans dat begreep ik zo even van golfer.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja veel van die cult users blijken uiteindelijk erg mee te vallen..
Ja, eerlijk gezegd overtreft ie iedereen idd. Natuurlijk wil ik niet als slippendrager van deze of gene cult user overkomen, maar ik heb het altijd zonde gevonden dat deze jeugdige user geipband werd. Ik heb soms tranen met tuiten gelachen om zijn stukjes.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:12 schreef Sphere het volgende:
[..]
Duh!
quote:Als je teveel mensen naast elkaar zet die lijnrecht tegenover elkaar staan, gaat het fout.
Die is toch veel te braaf. gelly ook btw.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:14 schreef Sphere het volgende:
Verbal past ook wel in het rijtje
Eenschquote:Op maandag 8 maart 2004 02:14 schreef Sphere het volgende:
Verbal past ook wel in het rijtje.
Ja. Barry van Dam was okay!quote:Op maandag 8 maart 2004 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd overtreft ie iedereen idd. Natuurlijk wil ik niet als slippendrager van deze of gene cult user overkomen, maar ik heb het altijd zonde gevonden dat deze jeugdige user geipband werd. Ik heb soms tranen met tuiten gelachen om zijn stukjes.
quote:45Overgehypte vakantie land voor nederlandse trendies waar iedereen met een zatte kop op elkaar ligt rond te rijden.
Nee............. of heet je Peter?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:09 schreef Sphere het volgende:
[..]
* Meldt
Ja, ik weet niet of aforismes het altijd doen hoor, Vlens. Eerlijk gezegd denk ik van niet. Het is imo ongrijpbaarder.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:14 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
En om het af te leren nog even een fraai aforisme van daburnd88:
[..]
Draagt Barrie van D. slipjes?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd overtreft ie iedereen idd. Natuurlijk wil ik niet als slippendrager van deze of gene cult user overkomen, maar ik heb het altijd zonde gevonden dat deze jeugdige user geipband werd. Ik heb soms tranen met tuiten gelachen om zijn stukjes.
Ik voelde me een Salieri bij hem.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Ja. Barry van Dam was okay!
Gedragen slipjes.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:16 schreef Sphere het volgende:
[..]
Draagt Barrie van D. slipjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |