Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had jij niet een permban?.
Maar?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:55 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat zegt iets over wie je werkelijk bent?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat een mens bijna per defintie niet op de hoogte is van de impact van zijn eigen gedrag, bedoel je? Nou, ik heb net een persoonlijkheidstest gedaan hoor.
wie?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:57 schreef Blixar het volgende:
conflict is aardig op weg...
Een permban volgens de Fok! definitie van het woord.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar?
Dat zijn meer de zeur users.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:55 schreef Sphere het volgende:
Gelly
Calvobbes
Ik zeg eigenlijk hè. Eigenlijk ben ik altijd aardig en gelijkmoedig. Ik moet echt heel diep graven om te herinneren dat ik iemand wel eens verrot gescholden heb. IRL of op Fok!. En eigenlijk kan ik me het ook helemaal niet herinneren ook. Zou het niet geweldig zijn om dat af en toe eens te kunnen hè.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:56 schreef OllieA het volgende:
Ja, dat kan je nou wel willen, maar helaas ben je niet altijd aardig en gelijkmoedig. Maar dat is niet erg hoor.
Dus dan is dinges ook weer ontband?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:58 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Een permban volgens de Fok! definitie van het woord.
Dinges?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is dinges ook weer ontband?
Met Laffer liet je je even gaan maar verder meestal in mooie volzinnen.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk hè. Eigenlijk ben ik altijd aardig en gelijkmoedig. Ik moet echt heel diep graven om te herinneren dat ik iemand wel eens verrot gescholden heb. IRL of op Fok!. En eigenlijk kan ik me het ook helemaal niet herinneren ook. Zou het niet geweldig zijn om dat af en toe eens te kunnen hè.
Herinneren of verrot schelden?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg eigenlijk hè. Eigenlijk ben ik altijd aardig en gelijkmoedig. Ik moet echt heel diep graven om te herinneren dat ik iemand wel eens verrot gescholden heb. IRL of op Fok!. En eigenlijk kan ik me het ook helemaal niet herinneren ook. Zou het niet geweldig zijn om dat af en toe eens te kunnen hè.
Ja, laat ook maar, tegelijk met jou gepermband (althans de gelaarsde kat dan), ben temporarily niet zo infatugated meer van die user...quote:Op maandag 8 maart 2004 02:00 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Dinges?
r2cksson.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Maar er zijn toch ook wel relatief nieuwe cult users? Een FF? Een EmmykuHh? Een Skaai (de allernieuwste geloof ik).
had blijkbaar enkele dagen net hem als tipicstarter een aantal keren geopend...quote:Op maandag 8 maart 2004 01:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
wie?
Dat maakt dan niet uit hè uitgaande van het feit dat je dan geen dementia preacox hebt.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Herinneren of verrot schelden?
Godverdomme niet die.quote:Op maandag 8 maart 2004 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
r2cksson.
Ja, iemand die ik dus niet ken idd. yogi misschien ook, met zijn yogi-photo?quote:Op maandag 8 maart 2004 02:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
r2cksson.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |