En ineens schieten me Broer en Kielef te binnen.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij maakt zulke mooie zinnen..
quote:Op maandag 8 maart 2004 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb Caroline Tensen gebeld.
(ps. niemand noemt jou nog he?)
CU!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
. Omdat ik geen cult user ben.
.
Ok Ryan3 en Redux in 1 discussie is ook cult.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
. Omdat ik geen cult user ben.
.
Eerder een KUT-user, denk ik Ryan3quote:Op maandag 8 maart 2004 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs ben jij een cult user voor die #filo's, golfer.
Rya3n?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:39 schreef OllieA het volgende:
Rya3n, dat vind ik wel een cultuser!!!!!
Die blaag heeft zeker ook geen inet-aansluiting meer.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok Ryan3 en Redux in 1 discussie is ook cult..
Ach dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die blaag heeft zeker ook geen inet-aansluiting meer..
OllieA hoort er ook wel bij.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:44 schreef OllieA het volgende:
Sorry, was een typefout, Ryan3.
Nou ja, je hebt voor controverses gezorgd, denk aan de Vossense en Kippense twisten, of hoe je dat ook maar weer noemde. Je werd door sommigen op handen gedragen en door anderen uitgescheten, dus wat wil je nog meer?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
Helaas, Ollie, ben het niet met je eens.
kloontjes, @randomquote:Op maandag 8 maart 2004 01:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik, in negatieve zin
Wij, moet ik zeggen..quote:Op maandag 8 maart 2004 01:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik, in negatieve zin
Dat was een storm in een glas water imo, bovendien slechts voor ingewijden. Ik zou mezelf eerder indelen bij de mainstream users, die altijd aardig en gelijkmoedig zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt voor controverses gezorgd, denk aan de Vossense en Kippense twisten, of hoe je dat ook maar weer noemde. Je werd door sommigen op handen gedragen en door anderen uitgescheten, dus wat wil je nog meer?
Jezelf indelen is erg lastig.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een storm in een glas water imo, bovendien slechts voor ingewijden. Ik zou mezelf eerder indelen bij de mainstream users, die altijd aardig en gelijkmoedig zijn.
Had jij niet een permban?quote:Op maandag 8 maart 2004 01:53 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
Meerhoerman.
Omdat een mens bijna per defintie niet op de hoogte is van de impact van zijn eigen gedrag, bedoel je? Nou, ik heb net een persoonlijkheidstest gedaan hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jezelf indelen is erg lastig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |