Dat zeg ik toch ook nergens.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Waxje is geen roze mammoet!!
ow...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens..
Even voor de zekerheid, het gaat hier om lichaamslengte, eh? Toch?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Poll: Wat is jouw lengte?
Ja want piemeltjes worden naar ik weet nooit zo langquote:Op maandag 8 maart 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, het gaat hier om lichaamslengte, eh? Toch?.
ik euhm...weet niet waar je het over hebt...geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
Biefje ben jij ookmini
?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik euhm...weet niet waar je het over hebt...geloof ik
Je noemt geen eenheid, dus het zouden ook millimeters, centimeters of kilometers kunnen zijn. En ik dacht helemaal niet aan "piemeltjes" (wat een ril-woord is waarvoor we geen smiley hebben).quote:Op maandag 8 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja want piemeltjes worden naar ik weet nooit zo lang
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt mijn hele beeld niet wat ik van je heb
Minstens. Je komt zo stoer overquote:Op maandag 8 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
jij dacht dat ik 1.90 was ofzo?
Ik dacht, dat is een doorgewinterde kroegtijger van 1.85 met stoere kleren aan en bij wie iedereen maar nadenkt wattie in het weekend doetquote:Op maandag 8 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij dacht dat ik 1.90 was ofzo?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Minstens. Je komt zo stoer over
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je noemt geen eenheid, dus het zouden ook millimeters, centimeters of kilometers kunnen zijn. En ik dacht helemaal niet aan "piemeltjes" (wat een ril-woord is waarvoor we geen smiley hebben)..
*zwijmel bij zoveel stoerheid*quote:Op maandag 8 maart 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
*stoer probeert te kijken*
Grote Verwachtingen?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel namen ervoor een dokter zoal hoort in zijn/haar carriere
Plassertje, piemeltje, slurfje, pielemuisje, lul, koker, staaf, ding, geval, geslachtsdeel, lid.......
stoere kleren?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht, dat is een doorgewinterde kroegtijger van 1.85 met stoere kleren aan en bij wie iedereen maar nadenkt wattie in het weekend doet![]()
grapje hoor *aai*
Maar van die lengte klopt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |