quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
wel, wel, die van dat kind had ik zien aankomen. Ik zei nog dat ze van de trap zou vallen ofzo.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:
Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind.
hihi, Metaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:
Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
Je zei ook dat Chris en Tara misschien wel wat zouden krijgen. En het lijkt warempel nog te gaan gebeuren ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Wup het volgende:
[..]
wel, wel, die van dat kind had ik zien aankomen. Ik zei nog dat ze van de trap zou vallen ofzo.....
Haha lekker puh....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind.
quote:Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man
Go JP, Go JPquote:Carlo en Tara zijn er getuige van hoe het geruzie tussen JP en Arthur op een handgemeen dreigt uit te lopen.
Yup, zei Iwan ook al.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef babette21 het volgende:
Voorspelling: Floor gaat Doris ontvoeren, zodat ze toch mama kan zijn!!
Ow... niet gezien...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:58 schreef Wup het volgende:
Yup, zei Iwan ook al.
tja iets met Ruig (ivm achternaam) is natuurlijk 'n inkoppertje...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
Wie bedenkt er een originele nieuwe topictitel? Dan kan ik alvast een openingsplaatje makenIets net Duukie-boy misschien?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ow... niet gezien...![]()
Hij deed gisteren ook zo idioot boos tegen Duuk. In plaats dat hijn Aafke nou gewoon te grazen neemt. Die hele JP heeft toch eigenlijk geen enkel recht van spreken? Hij werkt daar alleen maar....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef babette21 het volgende:
Go JP, Go JPMaar denk wel aan je hart!!!!!!
Ik zat me ook al af te vragen waar dat op sloeg. Alsof Provinciale Staten een bezwaarschrift van een barkeepertje (die alleen in loondienst is) gaat lezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Wup het volgende:
Hij deed gisteren ook zo idioot boos tegen Duuk. In plaats dat hijn Aafke nou gewoon te grazen neemt. Die hele JP heeft toch eigenlijk geen enkel recht van spreken? Hij werkt daar alleen maar....
Maar een leuk gevechtje kan natuurlijk geen kwaad........
Nou de reactie op zich viel wel mee eigenlijk. Maar ja, iedereen was natuurlijk nog aan het bijkomen van die dwaze 'waar is mijn hoofd' opmerking van Aafke.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
Ja wat is er gisteren trouwens gebeurd?! moest werken en besef me nu pas dat die lui hun reactie hebben gegeven op Aafke's: ik ga de engel verkopen........ Tell me pleasssse!!!!!
Ja nu je het zegt, zoiets mompelde ze nog wel geloof ik, maar JP had er verder ook geen oor naar.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:43 schreef soapie het volgende:
Aafke wil toch een nieuwe 'Engel' beginnen, met JP als bedrijfsleider. Of heb ik dat verkeerd begrepen.
Nee die stond alleen maar boos servies in de vaatwasser te gooien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:50 schreef Wup het volgende:
Ja nu je het zegt, zoiets mompelde ze nog wel geloof ik, maar JP had er verder ook geen oor naar.
Ik ga voor de laatste!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Enkele opties...
ONM #21 - Duuk: the shrink without money
ONM #21 - Duuk: the shrink without dignity
ONM #21 - Duuk: wie geeft hem een kartonnen doos?
ONM #21 - Duuk: geil of geldloos?
ONM #21 - Duuk: bij wie mag hij op de sofa?!?
ONM #21 - Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is...
Renee ook vond ik!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef Wup het volgende:
Lisette was er wel erg happig op om Duukje een logeerbedje aan te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |