Toch halen ze het niet bij die van Arthurquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tartara, Braafke, Ina Bed (bed-ina), Die Ingevrorene, Jan S., LN, BrEllen (Bram en Ellen), DoBrEllen (Doris, Bram en Ellen), Cliels (Claire en Niels), Huug, Sid Visjes, Dafphfne, CarlA (i.p.v. CarlO).
Dit zijn nog meer woordgrappen die ik in de loop der tijd heb verzonnen......
Hahaha, ja dat was leuk, terwijl hij zelf te buffelig is om 't te lezen.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:47 schreef Wup het volgende:
Ik vond hem vandaag ook weer goed hoor, met die droge opmerking dat ze misschien het bezwaarschrift van Aafke konden gebruiken ipv zo moeilijk te doen.....
Lul!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
Toch halen ze het niet bij die van Arthur
Het pleit voor je dat jij ze waarschijnlijk wél zelf bedenkt en Tuurke nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lul!
()
Dank je! Nu ben je nog maar een eikel (halve lul), hahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Svensational het volgende:
Het pleit voor je dat jij ze waarschijnlijk wél zelf bedenkt en Tuurke niet
hohoho, ik zei waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dank je! Nu ben je nog maar een eikel (halve lul), hahahahahahahahahahahahahahahahaha!
![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval is het nog niet duidelijk of je een hele of een halve lul bent......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:00 schreef Svensational het volgende:
hohoho, ik zei waarschijnlijk
dank u.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef Svensational het volgende:
Dhr. A van Walsum
Swerlinkslaan 33p
1530 HU Amsterdam
Hij heeft het nachtslot op de deur. Je kunt er niet meer in ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
dank u.....
Dat adres gaan we vanaf nu bestoken met hate(fan)-mailquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
[..]
dank u.....
Daar kan dan ook de fan/hatemail voor Huug naar toe ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
Dat adres gaan we vanaf nu bestoken met hate(fan)-mail
Sweelinkslaan 33pquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef Svensational het volgende:
Dhr. A van Walsum
Swerlinkslaan 33p
1530 HU Amsterdam
Ja, ik twijfelde tussen de e en de rquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sweelinkslaan 33p
De naam "Braafke" werd anders 4 jaar geleden al op elk denkbaar forum door elke onm-kijker gebruikt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb de namen zelf verzonnen. Ik heb nogal zware humor.
Jij bent zo grappig dat ik nog geen een keer een kleine glimlach op mn gezicht heb kunnen toveren bij het lezen van jouw opmerkingen, laat staan er echt om lachenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb de namen zelf verzonnen. Ik heb nogal zware humor.
Wat interesseert mij dat? Iemand die wil opsodemieteren doet dat maar .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef babette21 het volgende:
De naam "Braafke" werd anders 4 jaar geleden al op elk denkbaar forum door elke onm-kijker gebruikt...
En over die vorm van humor van jou: valt het je nou zelf ook niet op dat jij tegenwoordig in je eentje het halve forum vollult!? Misschien omdat de rest het "vanwege die zware humor van jou" laat afweten?!?!?
't is maar een suggestie...
Hebben ze in elk gevalnog even de tijd voor een perfecte recast......... ik bedoel dan moet ze wel blijven ook toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:27 schreef babette21 het volgende:
denk het ook wel, ze moet tenslotte nog ff goed wraak nemen op de familie Van Walsum... misschien iets rond de zomercliff, als ze al bijna vergeten is en dan uit het niets weer opduikt?!?!![]()
Ja, je hebt al een paar mensen weggejaagdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat? Iemand die wil opsodemieteren doet dat maar .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |