Klopt! Hij ging net een stap opzij toen ik 'm een trap wilde verkopen.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
En Bram
Hij moest met die kar over Chris' grote bek hobbelen!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Hehe, Dat was een strakke actie van Joost. En Carlo was helemaal top door die kar tegen Chris aan te duwen
1 x met Janquote:Op maandag 8 maart 2004 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Ik had 80 punten kunnen hebben. Ik moest toch weten dat Aafke niet 4 maar 5 keer is getrouwd.
Ik vergat Wouter. Met 2x Ed had ik rekening gehouden.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
1 x met Jan
2 x met Ed
1x met Miguel
1 x met Wouter
Maar ik had hem ook fout, want ik was ervan overtuigd dat Aafke niet met Miguel was getrouwd.
Volgende maand maak ik trouwens de quiz
Maar ze is dus wel met Miguel getrouwd?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vergat Wouter. Met 2x Ed had ik rekening gehouden.
Ja ... werkt nog steeds niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Waar blijft je user-icon trouwens? Of is de upload-functie nog steeds uitgeschakeld?
Ja, maar ze scheidde van 'm toen ze met Wouter ging trouwen ....quote:Op maandag 8 maart 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ze is dus wel met Miguel getrouwd?
Zeg, halve haan! Ik heb vandaag nog geen alcohol gehad! (Maar ik ga er zo aan beginnen ....)quote:Op maandag 8 maart 2004 23:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost kennende zal hij zijn mond voorbij praten in het bijzijn van Lizzy 'Lizard', wellicht onder de invloed van het een of ander (een beetje alcohol doet wonderen... heh WIV)
Ik hem m'n eerste al op, maar begin zo aan m'n tweede. in een halve haan heb ik wel trek trouwensquote:Op maandag 8 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, halve haan! Ik heb vandaag nog geen alcohol gehad! (Maar ik ga er zo aan beginnen ....)
Zuipen of halve hanen vreten.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
Waar is iedereen gebleven![]()
JP had gewoon gelijk. Vuile verraders behoren niet in de Engel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
Tara was ook goed bezig . Mafkees van een JP ook.
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
Tara was ook goed bezig . Mafkees van een JP ook.
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoor
Ja en dan laat ie zich nog op vrouenjacht sturen ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Duuk hoor
Nou aangeboden.... hij moest er bijna om smeken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.
Dus? Omdat hij een slaapplaats krijgt aangeboden moet hij maar meteen z'n mening veranderen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jaaaaa..... Duuk krijgt er een slaapplaats aangeboden, maar toch wil hij dat het ziekenhuis uitbreidt.
Hahaha. Hoe kom je daar nou op?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Als jij geen geld meer hebt en Fem bied je een kamer aan ben je toch ook niet ineens idolaat van d'r?
Ehhhh .... wel als zij er niet bij komt liggen ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Als jij geen geld meer hebt en Fem bied je een kamer aan ben je toch ook niet ineens idolaat van d'r?
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:16 schreef Basic het volgende:
chris is een echte eikel want een lozer zeg mag van mij er weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |