Ik had die Tuur ook eens aangepakt. Hij steekt wel geld in Tara's zaak, maar Joost laat hij verrekken, omdat hij iets totaal anders wil opzetten.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
Maarrrr... ik vond Joost zowaar een keer een held.....
Haha die scene van vorige week staat me nog bij, toen Tuur zo vreselijk moest lachen om Joost zijn film-plannetje.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik had die Tuur ook eens aangepakt. Hij steekt wel geld in Tara's zaak, maar Joost laat hij verrekken, omdat hij iets totaal anders wil opzetten.
Terwijl hij een vrachtwagen Dorito's hapte en een kopje Douwe Egberts dronk? De huismerken van ONM ...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
En ik vond Joost vandaag ook goed toen hij op de bank lag terwijl JP, Lizzy en Ariel aan het jammeren waren over de Engel.
Die Duuk is toch ook een geheugenloze sul, hè? In de tijd waarin Luciel van moord werd beschuldigd (2001), was hij bezig met het schrijven van een boek over psychopaten. Gebruik dat dan als script voor de horrorfilm en je zit geramd!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
Haha die scene van vorige week staat me nog bij, toen Tuur zo vreselijk moest lachen om Joost zijn film-plannetje.
Duuk heeft wel wat anders aan zijn hoofd geloof ik....quote:Op maandag 8 maart 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Duuk is toch ook een geheugenloze sul, hè? In de tijd waarin Luciel van moord werd beschuldigd (2001), was hij bezig met het schrijven van een boek over psychopaten. Gebruik dat dan als script voor de horrorfilm en je zit geramd!
Misschien de vrouw aan wie Duuk vroeg of hij bij haar kon pitten? De blonde.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
Heeft iemand gelet op de aftiteling vandaag?
stond er bij gastrol: Vrouw -- Jessica Boumans
Vrouw?
mja... zoek de vrouw........quote:Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien de vrouw aan wie Duuk vroeg of hij bij haar kon pitten? De blonde.
Ik vind het dan ook een stomme actie van Duuk. Hoe zou jij reageren als een wildvreemde kerel vraagt of hij bij je mag pitten? Denk niet dat je dan zo amused zult zijn ...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
mja... zoek de vrouw........
Dat laat Duuk zich dus doodleuk wijmaken door Tara.....quote:Op maandag 8 maart 2004 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het dan ook een stomme actie van Duuk. Hoe zou jij reageren als een wildvreemde kerel vraagt of hij bij je mag pitten? Denk niet dat je dan zo amused zult zijn ...
En zo iemand is dan een psychiater. Iemand die anderen geestelijk moet genezen. Kan zijn eigen problemen niet het hoofd bieden. Toch vermoed ik nog steeds dat Daan Duuks poen heeft. Volgens mij gaf kokkie alleen maar Bettina's geld terug.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
Dat laat Duuk zich dus doodleuk wijmaken door Tara.....
Tuurke wil alleenheerser zijn. Daarom wil hij Bettina dumpen. Joyce moet weg, denk ik, omdat zij met hem geen relatie meer heeft en ze spreekt Tuur regelmatig tegen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoe zit dat nu met Arthur wil ie Bettina en Joyce dr uit werken? En waarom? En is Joyce nu al in de VS of niet?
Ik vind het een beetje onuitstaanbaar dat er niets gezegd wordt over hoe Duuk in die problems terecht is gekomen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zo iemand is dan een psychiater. Iemand die anderen geestelijk moet genezen. Kan zijn eigen problemen niet het hoofd bieden. Toch vermoed ik nog steeds dat Daan Duuks poen heeft. Volgens mij gaf kokkie alleen maar Bettina's geld terug.
Het kan natuurlijk zijn dat hij al zijn geld heeft verzopen, verhoerd, vervreten of vergokt. Binnenkort gaat hij wellicht in Purmerend (eindje verder dan Amsterdam) wonen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
Ik vind het een beetje onuitstaanbaar dat er niets gezegd wordt over hoe Duuk in die problems terecht is gekomen.
En omdat ze een Couwenberg is en die wilt hij allemaal uitroeienquote:Op maandag 8 maart 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuurke wil alleenheerser zijn. Daarom wil hij Bettina dumpen. Joyce moet weg, denk ik, omdat zij met hem geen relatie meer heeft en ze spreekt Tuur regelmatig tegen.
Gezien het feit dat ie weggaat, zullen de resterende Couwenbergs hem uitroeien.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:55 schreef ien_ter_net het volgende:
En omdat ze een Couwenberg is en die wilt hij allemaal uitroeien
Wat is de linkquote:Op maandag 8 maart 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet iemand waar en of er al een nieuwe quiz is?
Edit ... is er al ...
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=53600quote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Wat is de link
En Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb lieve Lieve vandaag gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |