Ik hou er niet zo van eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Vanaf dit topic iedereen een usericon?
Das niet zo moeilijk. Dat wil ik ook wel voor je doen. Maar je zegt waarschijnlijk toch neequote:Op maandag 8 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...
Want?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van eigenlijk.
overbodig en die animated dingen vind ik zelfs storend.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
Want?
Moeten we daar ook 3 weken op wachten?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...
Goed plan, als jij dat nou eens even regelt!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om Aïsha (uiteraard Mimi Ferrer) te laten terugkeren? Enorm babegehalte en een leuke rol.
Ik weet het intussen zelf al, maar ik heb nog geen passend plaatje gevonden: een varken....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Moeten we daar ook 3 weken op wachten?
Ik wil hem wel voor je maken, dan mag je zelfs nog kiezen welk karakter je erop wilt hebben. (ik bedoel op je user-icon)
Doe ik. Mimi woont hier in Den Haag .... ik praat morgen ff met haar.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Goed plan, als jij dat nou eens even regelt!
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet het intussen zelf al, maar ik heb nog geen passend plaatje gevonden: een varken....
Dat was een goed idee. De laatste keer dat ze terugkwam was alleen een gemiste kans van de schrijvers om Daan weer te koppelen aan Aïsha. Ik zie zo 1-2-3 geen reden om haar nu nog terug te laten keren...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om Aïsha (uiteraard Mimi Ferrer) te laten terugkeren? Enorm babegehalte en een leuke rol.
Heb ik eindelijk de size aangepast, is de uploadfunctie uitgeschakeld.quote:
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk de size aangepast, is de uploadfunctie uitgeschakeld.
Jawel. Ik kan toch lezen.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
volgens mij niet hoor
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was een goed idee. De laatste keer dat ze terugkwam was alleen een gemiste kans van de schrijvers om Daan weer te koppelen aan Aïsha. Ik zie zo 1-2-3 geen reden om haar nu nog terug te laten keren...
Aïsha op Luciel: dat had ik nou leuk gevonden!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?
daar verwacht je dan toch meer van
nee joh. Aisha kwam terug met het jubileum, Luciel kwam terug met de bruiloft van kyra & Daanquote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel vaag, voor 1 aflevering geloof ik en Lucile ook toen?
daar verwacht je dan toch meer van
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
nee joh. Aisha kwam terug met het jubileum, Luciel kwam terug met de bruiloft van kyra & Daan
Net als Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....
mja mn grote vriend.....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Net als Bram![]()
Mijn Ik (God), je lijkt toch niet op Georgina Verbaanquote:Op maandag 8 maart 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
haha sorry, ik heb ook al het geheugen van een marmot....
nee ik citeerde inderdaad Ellen over Bramquote:Op maandag 8 maart 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn Ik (God), je lijkt toch niet op Georgina Verbaan?
(Tommy uit "Costa" noemde haar in het begin "die marmot")...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |