quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Voortaan langer rokje aantrekker Floor. Knieen zijn lelijk.
Dat zijn de benen van een oud vrouwtje!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zijn geen knieën. Het zijn scharnieren.....
Niels kan Claire nog niet uit zijn hoofd zetten .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
haha Niels heeft geen trek in zn poeske......
en dat geintje van Chris was wel erg voorspelbaar.
sorry, ik bedoel doorzichtig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
en dat geintje van Chris was wel erg voorspelbaar.
En gemeen ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
sorry, ik bedoel doorzichtig.
Eerder kinderachtig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
En gemeen ...
Zou wel lachen zijn. Kan me al verheugen op die kop van Niels, als zijn Poeske er met een ander Poeske vandoor gaat!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve + Renée =?
* Wup ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels kan Claire nog niet uit zijn hoofd zetten .....
Lijkt me ook wel een goede ontwikkeling. Kan Niels zich weer met leukere zaken gaan bezighouden. Lieve bij Renee gedumpt, prima plan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
Zou wel lachen zijn. Kan me al verheugen op die kop van Niels, als zijn Poeske er met een ander Poeske vandoor gaat!!!!!![]()
Wup kan Niels niet vergeten? Wow! Wuppie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
* Wup ook niet
Een blonde en een rode poes?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve + Renée =?
Sinda wanneer ben jij zo negatief?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef Basic het volgende:
lieve past ook wel bij renee...allebei saai!! maar damn die floor altijd al lelijk gevonden dus dit verklaard een hoop. Verder mag die chris wel van het onderzoek gezet worden of uit onder weg kut kop heeft die staat me echt niet aan!! verder vind ik kyra beter als Chris. Het zal zeker een leuke actie zijn als JP de Engel in de fik zet..en die man van aafke mag ook wel weg burgelijke lul
Lieve & Renée: inderdaad twee dooie pieren bijeenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef Basic het volgende:
lieve past ook wel bij renee...allebei saai!! maar damn die floor altijd al lelijk gevonden dus dit verklaard een hoop. Verder mag die chris wel van het onderzoek gezet worden of uit onder weg kut kop heeft die staat me echt niet aan!! verder vind ik kyra beter als Chris. Het zal zeker een leuke actie zijn als JP de Engel in de fik zet..en die man van aafke mag ook wel weg burgelijke lul
zijn we het toch gedeeltelijk eens op floor na danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lieve & Renée: inderdaad twee dooie pieren bijeen
Floor: altijd lekker
Chris: had hij maar een kutkop, dan zag hij er lekker uit, hahahahahaha ... Gooi die zak er inderdaad maar uit.
Kyra: dodelijk saai, maar ze heeft brains
JP: ik zou de boel ook aansteken
Koen: afknallen
De stem van Chris lijkt op die van Carlo.
Dat vind ik nou niet aardig tegenover Carlo.......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
De stem van Chris lijkt op die van Carlo.
Sorry Tom.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
Dat vind ik nou niet aardig tegenover Carlo.......
Wat heb jij toch tegen Floor? Ze ziet er lekker uit, mooie ogen, twee lekkere -laat maar -. Ze heeft alleen maar lelijke knieën.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:36 schreef Basic het volgende:
zijn we het toch gedeeltelijk eens op floor na dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |