abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17564347
Vanmiddag dus waarschijnlijk m'n voet gebroken. Omdat ik op zondag niet echt een huisarts kan bereiken en de spoedgevallendienst in het ziekenhuis vast wel wat beters heeft te doen heb ik er gewoon maar wat mensen naar laten kijken en die zeiden allemaal dat m'n voet gebroken is.

Hoe lang duurt zo'n grap en ik hoorde ook een raar verhaal dat het verkeerd kan gaan groeien ofzo... Hoe zit dat dan precies?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 7 maart 2004 @ 22:58:12 #2
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_17564578
6 weken intotaal. Maar na een paar weken kan je waarschijnlijk al wel lopen met loopgips.

En natuurlijk kan het verkeerd groeien, daarom moet je er ook ook gips omheen. Dus zeker weten naar de dokter. Maar dat ga je waarschijnlijk zelf ook wel merken. Gaat waarschijnlijk wel steeds meer pijn doen.

[ Bericht 55% gewijzigd door davako op 07-03-2004 22:59:20 (add.) ]
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_17564689
6 weken In het begin dus geen loopgips?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17564696
Ik heb het 2 keer gehad..
Heeft al gouw 2,5 maand geduurd,

Maar voordat het helemaal beter was met de kracht terug in mijn voet.. duurde het iets van een half jaar.
Ik heb toevallig de pech datbotbreuken bij mij niet zo snel genezen
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_17588052
M'n voet is zwaar gekneusd dus bij nader inzien, maar wel 3 tenen gebroken.
pi_17590208
Hello?
De eerste hulp heeft wel wat beters te doen? Welnee man.. je hebt een goede reden!
Hoe weet je nu dat je 3 tenen gebroken hebt?
Naar eerste hulp, foto's laten maken, afwachten wat doc zegt ( gips/fixatie/maybe operatie ( afhankelijk van breuk), ijs op gekneusde voet ( als je dat zeker weet), en zeker niet belasten! ( voorlopig)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17592794
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en die heeft er naar gekeken. Gips was nu nog niet nodig, zou nu niets helpen. Ze gingen kijken hoe die tenen gingen "groeien" en dan moet er misschien alsnog gips op of een operatie. Da's nog even afwachten.

Ik vind/vond dit niet echt iets voor de spoeddienst van het ziekenhuis eerlijk gezegd. Komt misschien ook wel omdat ik niet voor elk wissewasje daar heen ga.
  zaterdag 10 april 2004 @ 01:22:47 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_18313775
- edit / gedateerd -
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_18313789
k hoop dat t goedkomt

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirjam op 10-04-2004 01:24:35 (edit :{) ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18313796
Ondertussen is het weer genezen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_18313827
Ja, het gaat weer naar behoren allemaal
pi_18315007
Deze blijft naslagwerkje, maar kan nu wel dicht
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')