bron : http://www.nu.nl/document?n=37400
[quote]
Uitgegeven: 19-7-2001 14:50
GAZA - De islamitische Jihad, een van de fanatiekste Palestijnse organisaties tegen de Israëlische bezetting, is een zomerschool begonnen waar kinderen wordt geleerd hoe zij zelfmoordaanslagen kunnen plegen. Zelfmoordaanslagen zijn voor de Palestijnen het belangrijkse wapen in de strijd tegen het militair superieure Israël. Zo kwamen vorige maand twintig Israëlische jongeren om het leven toen een Palestijn zichzelf opblies bij de ingang van een druk bezochte discotheek.
[end quote]
Vanmorgen zag ik er iets over op TV, Ik dacht nog dit kan toch niet waar zijn. Er zijn toch niet zo'n zieke mensen in deze wereld die kinderen opleiden tot zelfmoord machines. Niets bleek minder waar te zijn... Als je na dit verhaal nog niet misselijk genoeg bent kun je ook nog naar een video fragment kijken.
Iedereen neemt zo'n riem met van die leuke c-9 pijpgevalletjes en rent zo hard mogelijk op een menigte israeliërs af. Dan druk je op de rode knop en de gene die de meeste doden maakt gaat naar de hemel.
Wie wil er eerst?
Waar geloofswaanzin al niet toe kan leiden.
Allah is groot, en de kinderen moeten dood
Cursus zelfmoordaanslagen voor kinderen
wel met slotje (natuurlijk door golfer)
quote:Ja, het zijn heuse zelfmoordtopics. Snif, boehoe, etcetera.
Op donderdag 19 juli 2001 20:15 schreef Hole_in_one het volgende:
Ik was de eerste
I.m.h.o hebben die lui in israel gelijk. Die palestijnen weten niet van ophouden en willen dat ook niet
quote:Ik vind het geloofsidioten. <- Let op, vrijheid van menigsuiting, dus GEEN d. opmerking.
De intifada gaat door tot we de ongelovigen verstoten hebben.
quote:Natuurlijk niet door golfer, kijk zelf maar: die is door Doc gesloten.
Op donderdag 19 juli 2001 20:15 schreef Hole_in_one het volgende:
Hmm dit is zo ongeveer de 4e post hier over.
Ik was de eerste![]()
Cursus zelfmoordaanslagen voor kinderen
wel met slotje(natuurlijk door golfer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |