ik ben ook druk zoekende naar een goeie headset!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Die multiplayer trailer!
Ik huil van blijdschap.
"No need for you anymore".quote:Op maandag 15 maart 2004 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
om u geile dingen in uw oor te fluisteren, net voordat ik je nek breek!
"bob's your uncle"quote:Op maandag 15 maart 2004 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
"No need for you anymore".
De genialiteit.
tweakers.net -> best Buy guide, zit wel een aardige bijquote:Op maandag 15 maart 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
maar wat is nou een goeie headset eig?
"Dude, your momma's fat..."quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"bob's your uncle"
speel dan maar lekker MGS 2 : Substancequote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:37 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik bedoel ook niet dat je ene heel arsenaal tot je beschikking moet hebben, maar een beetje afwisseling is wel leuk.
Speel de demo dan ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoop dat ze alleen het training level in de demo stoppen,meer levels,missies enz zou het te veel verpesten.................![]()
gewoon het topic niet meer lezenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Speel de demo dan ook niet
Totde release vraag ik aan iedereen eventuele vragen/opmerkingen over de levels in de demo tussen spoilertags te zetten. Anders moet ik dit topic heel zenuwachtig door gaan scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |