misschien dat je iets sneller opgemerkt werd als je achter iemand aan liep, maar echt intelligenter gedrag, nee..quote:Op zondag 14 maart 2004 15:32 schreef gieling het volgende:
Niks kwa AI
Nope gebeurt niequote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoop ook dat er bloed uit een lichaam komt dit keer als ie dood is (een badguy)
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Meer heb je ook niet nodig. Anders wordt het een shooter i.p.v. een stealth'em up en dat zou ik eigenlijk een grotere doodzonde vinden.
precies. Ik hoef geen bloed hoor...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Meer heb je ook niet nodig. Anders wordt het een shooter i.p.v. een stealth'em up en dat zou ik eigenlijk een grotere doodzonde vinden.
hoezo, 99% van het spel ben je geen vuurwapens nodig als je het echt goed probeert te spelen!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:24 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik vind het jammer dat je bij deze opvolger weer maar de beschikking over twee vuurwapens hebt. Beetje een tegenvaller
Dito hier, tot die tijd speel ik de demo's wel platquote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef HomerJ het volgende:
Vetik laat hem nog een maandje liggen(Geen geld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |