Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar grote veren in de hol van Ubi te steken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
[..]
All in a day's work...
[..]
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:28 schreef Smots het volgende:
[..]
ééntje probeerde 'm uit mijn handen te grissen om ermee weg te rennen
een ander wilde 'm van mijn bureau jatten
de derde zei: "wat moet je ervoor hebben?"
"Hey ik heb gisteravond toch een leuk spel gespeeld joh!"quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:34 schreef gieling het volgende:
[..]
![]()
Wel ze goed blijven inlichten hoe leuk het wel niet is he
Voor pc?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik koop 'm voor zowel de singleplayer als de multi...allebei even tof IMHO
Yup. Ben geen console-eigenaar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Voor pc?
Dat niet, nee. Het is iets moeilijker om een onbevooroordeeld oordeel te vellen over een game waar zo'n beetje de halve wereld op zit te wachten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar grote veren in de hol van Ubi te steken?
SCHEIT!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef HomerJ het volgende:
@smots werkt niet
True, truequote:Op donderdag 18 maart 2004 19:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat niet, nee. Het is iets moeilijker om een onbevooroordeeld oordeel te vellen over een game waar zo'n beetje de halve wereld op zit te wachten.
Dude, je hebt Splinter Cell: Pandora Tomorrowquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:53 schreef Smots het volgende:
[..]
SCHEIT!
Dat betekent dat dus echt dat onze FTP-server is afgesloten voor iedereen die geen Tiscali-lid is.
Nah, mooi kut dus.![]()
![]()
![]()
(Thanks HomerJ)
Smots, sterf, nu en pijnlijk!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.
Dat zal hij vandaag vast wel vaker gehoord hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Smots, sterf, nu en pijnlijk!
Doodverwensing!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, je hebt Splinter Cell: Pandora Tomorrow![]()
[cartman-modus]quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was dat niet vandaag? Vanavond geloof ik...?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
en de MP-demo, is daar al een datum voor geprikt?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Nog één weekje!
Dus 25th in de USA, 26 in de UK, word het nu 26 of 27 voor ons?quote:PPC: Will the PS2 Xbox and GameCube versions all be the same this time around?
Domitille: Xbox and PC will be released in March: the 25th (26th in UK)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |