True, maar deze SP demo is wel erg karigquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik koop 'm voor zowel de singleplayer als de multi...allebei even tof IMHO
Bij mij ziet het er zelfs beter uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
zo ziet het er bij mij dus NIET uit?
Ik zag hetquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Je staat op de memberslist nu Mzraki
wees maar niet bang, mercs lijkt mij eigenlijk ook wel tof...vooral omdat ik multiplayer in first person beter gewend ben!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zag het
Ben klaar om flinkt te gaan oefenen met dit spel
Ik ben alleen wel bang dat iedereen de spy's wil gaan spelen, niemand de flut mercenaries
Al lijkt me het vechten tegen super spy's ook wel grappig, maarja, als je dan de keuze krijgt
Nu je het zo zegt...agreedquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wees maar niet bang, mercs lijkt mij eigenlijk ook wel tof...vooral omdat ik multiplayer in first person beter gewend ben!
Welke kaart heb je dan, of meer: wat heb je vertweakt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
zal wel aan die kut video kaart van me liggen
SC: PT is niet heel veel zwaarder dan SC, dus als dat liep, zal dit ook nog wel gaanquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:52 schreef gieling het volgende:
**Downloading
Ik heb hier trouwens een GF2, en op de andere een radeon 7500, zou dat nog kunnen?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Smots het volgende:
HOLIE MODDERFOKKING SHIT!
Ubisoft heeft me vandaag de volledig Xbox-versie gestuurd.
HRRRWWWOOOAAARRRGH!!!!
Dat wordt een weekend met héél weinig slaap.
Maar nu ga ik eerst even een paar collega's ziek maken van jaloezie.
Dude for real, hoe kom jij aan die connectiesquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Smots het volgende:
HOLIE MODDERFOKKING SHIT!
Ubisoft heeft me vandaag de volledig Xbox-versie gestuurd.
HRRRWWWOOOAAARRRGH!!!!
Dat wordt een weekend met héél weinig slaap.
Maar nu ga ik eerst even een paar collega's ziek maken van jaloezie.
ééntje probeerde 'm uit mijn handen te grissen om ermee weg te rennenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Cool, gijs!
En, hoe reageerde de collega's
All in a day's work...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude for real, hoe kom jij aan die connecties
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.quote:Ik ga later als ik groot ben, ook freelance games journalist worden![]()
Wij moeten ALLEMAAL nog wachten tot 26 of 27 maarten jij KRIJGT hem gewoon
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
[..]
All in a day's work...
[..]
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |