hoi,hoi, het kan wel.... al is het idd wel erg zeldzaam dat een zwaluw op de grond gaat zitten maar ik heb het toch al wel een paar keertjes gezien dat een zwaluw op de gron ging zitten. Was wel een vreemd gezicht ja want ik dacht ook dat ze eigenlijk zelden of nooit op de grond gingen zitten maar heb het toch echt gezien, was heel apart.quote:Op maandag 11 april 2005 00:10 schreef Radyhyn het volgende:
Neej.. dat kan haast niet. (heb nog nooit een zwaluw op de grond zien zitten). En die zijn ook niet zo groot.
.
hoi,hoi, is leuk boekje om mee te starten Pearly... erg leuk boekje (ooit ook eens gehad :-)quote:Op maandag 11 april 2005 13:49 schreef Pearly het volgende:
[hier is de kaft]
Ik dacht dat het deze was. Maar ik zal nog eens de schrijvers hier vermelden als ik 'm binnen heb.
Een scholekster is geen soort ekster hoorquote:Op maandag 11 april 2005 16:39 schreef daniman het volgende:
Voor zover ik het van de foto kan aflezen lijkt het formaat ook wel te kloppen... De grootte van kauwtjes en Eksters verschillen niet zo veel.
gewoon je raam open laten staanquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef Hello_Kitty het volgende:
dit lijkt me het gepaste topic om wat raad te vragen.
Ik zit thuis met een psychotische pimpelmees. Het beest lijkt opzoek naar menselijk aandacht, hij hangt rond aan de zuidkant van het huis in de buurt van de voederbak voor het raam van de woonkamer op de benedenverdieping. Maar als ik naar mijn bureau op de bovenverdieping ga volgt het beestje me en gaat daar tegen de raam aanvliegen.
Ik heb er niet echt last van maar het beest blijft maar tegen de ruit aanvliegen dat ik bang ben dat hij er ooit eens wat aan gaat overhouden. Het rare is dat hij tegen de raam vliegt, maar als ik het raam openzet blijft hij effe voor het venster hangen en vliegt dan weg (ik had eigenlijk gedacht dat hij zou binnen vliegen wat dus niet gebeurt). Ik weet niet of er iets aan te doen is (ik zou hem eigenlijk een beetje missen) maar misschien dat iemand weet wat er met het beestje aan de hand kan zijn
het kan ook zijn dat het toeval is dat ie mee naar boven gaat... zoals ik het lees lijkt het op het roodborstje wat tegen het raam tikt ... zal ik maar zeggen. denk dat ie gewoon z'n eigen spiegelbeeld ziet en daar op anticipeert en dan in de aanval gaat. dat is eigenlijk het enigste wat ik op dit moment kan bedenken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef Hello_Kitty het volgende:
dit lijkt me het gepaste topic om wat raad te vragen.
Ik zit thuis met een psychotische pimpelmees. Het beest lijkt opzoek naar menselijk aandacht, hij hangt rond aan de zuidkant van het huis in de buurt van de voederbak voor het raam van de woonkamer op de benedenverdieping. Maar als ik naar mijn bureau op de bovenverdieping ga volgt het beestje me en gaat daar tegen de raam aanvliegen.
Ik heb er niet echt last van maar het beest blijft maar tegen de ruit aanvliegen dat ik bang ben dat hij er ooit eens wat aan gaat overhouden. Het rare is dat hij tegen de raam vliegt, maar als ik het raam openzet blijft hij effe voor het venster hangen en vliegt dan weg (ik had eigenlijk gedacht dat hij zou binnen vliegen wat dus niet gebeurt). Ik weet niet of er iets aan te doen is (ik zou hem eigenlijk een beetje missen) maar misschien dat iemand weet wat er met het beestje aan de hand kan zijn
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:27 schreef Pearly het volgende:
Thanxie Radyhyn
Morgen komt als het goed is mijn 'vogel'boekje binnen ... YeaH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |