jawel hoor, maar als iemand ziek is dan gaat dat niet, als iemand opknapt dan kan het wel.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:39 schreef just me het volgende:
LD durfde dus gewoon niet naar eindhoven te komen gisteren![]()
Tssssssssk, ze hebben hun huwelijk nog wel zo lopen spammen op alle fora.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:36 schreef FOK_Radio het volgende:
Lord Dreamer en zijn vriendin Phoenixx zijn te gast in FOK!Radio.
hap hap hapquote:Op zondag 7 maart 2004 21:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
jawel hoor, maar als iemand ziek is dan gaat dat niet, als iemand opknapt dan kan het wel.
1e Phoenixx is mijn vrouwquote:Op zondag 7 maart 2004 21:36 schreef FOK_Radio het volgende:
Lord Dreamer en zijn vriendin Phoenixx zijn te gast in FOK!Radio. Met hen gaan we het hebben over het eiland, ]LD's relatie met Furby en eindredacteurschap. Natuurlijk maken we ook van de gelegenheid gebruik om in het keldertje te loeren.
Luisteren? Dat kan hier!.
![]()
ja lekker hequote:Op zondag 7 maart 2004 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
hap hap hap![]()
Lekker sensatiebelust weer sunchaser (ik ga er voor het gemak even vanuit dat jij dit hebt geplaatst)quote:Op zondag 7 maart 2004 21:36 schreef FOK_Radio het volgende:
Natuurlijk maken we ook van de gelegenheid gebruik om in het keldertje te loeren.
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:39 schreef WebForce het volgende:
En het vaste onderdeel: 'Kontebonken' komt ook weer?
gewoon weer om 22.30 , hoezo ?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:27 schreef ruby het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Het Keldertje is ook een privaat forum.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:
en ik zat me toch al af te vragen waarom het keldertje een privaat forum was..
Is niet ergquote:Op zondag 7 maart 2004 22:24 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
![]()
hehehe, mijn schuld
psies, maar ik had een retorische vraag, omdat ze meteen al begonnen over kontenbonken als ze de naam keldertje hoorden..quote:Op zondag 7 maart 2004 22:33 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Het Keldertje is ook een privaat forum.
Gluren doet men maar bij de buren - maar niet in het Keldertje.
nee kontenbonken is een nummer dat elek fok!radio uitzending langskomtquote:Op zondag 7 maart 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies, maar ik had een retorische vraag, omdat ze meteen al begonnen over kontenbonken als ze de naam keldertje hoorden...
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:40 schreef Vleermuis het volgende:
het fok intro met tiesto moeten ze maar aanpassen met kontebonken vind ik.
als het mee zit is er morgen weer eeen prachtig gedicht ! (zoals iedere maandag avond)
Ik weet dat je vraag retorisch bedoeld was... Maar het was zo'n prachtige kapstok waar ik mijn standpunt even aan op kon hangen, dat ik 'm niet onbenut wilde laten!quote:Op zondag 7 maart 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
psies, maar ik had een retorische vraag, omdat ze meteen al begonnen over kontenbonken als ze de naam keldertje hoorden...
awwquote:Op zondag 7 maart 2004 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik weet dat je vraag retorisch bedoeld was... Maar het was zo'n prachtige kapstok waar ik mijn standpunt even aan op kon hangen, dat ik 'm niet onbenut wilde laten!![]()
![]()
Dat wilde ik gewoon weten.. Vond ik wel handig voor als ik eventueel m'n koptelefoon weer op m'n oren zet.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:29 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
gewoon weer om 22.30 , hoezo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |