Ping ping ping en dan opbouwend? Zegt me wel iets, zat er niet een solootje in, zo van Twaaaaaaaaaaaang twoesh badadadadaboef?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoi mensen ik ben opzoek naar een nummer van Gullio Inglesiaas kan iemand me hierbij helpen. Het nummer begint ongeveer zo ping ping ping en dan opbouwend
.
Alvast bedankt.
Uhm volgens mij wel ja weet je toevallig ook de titelquote:Op zondag 7 maart 2004 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ping ping ping en dan opbouwend? Zegt me wel iets, zat er niet een solootje in, zo van Twaaaaaaaaaaaang twoesh badadadadaboef?
"Amore" van Julio Iglesias.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Uhm volgens mij wel ja weet je toevallig ook de titel?
Zie de post boven je!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:06 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Uhm volgens mij wel ja weet je toevallig ook de titel?
nee maar jij natuurlijk zo van: maar ik heb hem toch gekocht wehehehhehe:Pquote:Op zondag 7 maart 2004 21:31 schreef timbob het volgende:
ik zoek een nummer,
het is met gitaren, en een zanger, beetje dance nummer
die gitaren doen dan zo van whiiewhohohehuieeeee beetje jimmy hendrix zegmaar
en die zanger dan zo van, m'n gitaren! wat doe je?
kent iemand die?
ja die ken ik die gaat zo:quote:Op zondag 7 maart 2004 22:03 schreef WurM het volgende:
nu we toch bezig zijn: Ik zoek Nightwish - Slaying the Dreamer...
Weet iemand hoe die gaat?
Je hebt al eens een kleurenfoto geplaatst van dat meske in je avatar, maar dan had ze haar muts op, kun je er niet eentje plaatsen daar waar ze haar schoudertjes bloot heeft? Die komt ook even voorbij vliegen en zou ik graag wat beter bekijkenquote:
Misschien moet je hem downloadenquote:Op zondag 7 maart 2004 22:03 schreef WurM het volgende:
nu we toch bezig zijn: Ik zoek Nightwish - Slaying the Dreamer...
Weet iemand hoe die gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |