ben al best vaak bij feedback geweest, laatste keer 2 weken geleden oid... en ik zag ze toen niet...quote:Op zondag 7 maart 2004 20:44 schreef MSXUser het volgende:
Ben je al bij Feedback geweest?
ik heb ze voor 200 euro ooit zien staat... dan zijn het de gewone merken. Aan gibson ga ik zeker niet beginnen, mooi dingetje hoor! maar veel te duur als ik hem gewoon voor de lol koop en voor vakanties ed.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:01 schreef MSXUser het volgende:
Waarschijnlijk moeten die dingen apart worden besteld. Mandolines zijn volgens mij niet echt gangbare instrumenten en daarnaast behoorlijk prijzig (zeker als je bijv. merken als Gibson wilt hebben).
(Nog even gezocht, maar ik vind alleen 2e hands sites)
morgen ff kijken dan maar, hopelijk hebben ze de ook wat goedkopere enzo...quote:Op zondag 7 maart 2004 21:59 schreef Zander het volgende:
De Akoestische afdeling van Staffhorst in Utrecht verkoopt mandolines, o.a. van Ovation. Ze zijn niet goedkoop, trouwens.
was ik al vanplan naar toe te gaan....quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:31 schreef Drumslurf het volgende:
Als je in Utrecht woont moet je sowieso bij Stand-by langsgaan (Oudegracht). Beste service, en eigenaar Herman denkt uitstekend met je mee (ook qua mandolines: een mooie Fender, daar kan hij je wel aan helpen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |