abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17561266
Gaat er nog iemand naar de Patronaat in Haarlem?...
Ik vind het een fantastishe band...echt een aanrader voor iemand die een beetje muziekaal open-minded is...

ZATERDAG 20 Prijs ¤ 9,- Open 20.30 u Aanvang 21.30 u

Thee Silver Mount Zion Memorial Orchestra & Tra la la Band with choir(Can)

Silver Mt. Zion is de band van gitarist Efrim (de oprichter van de cultband godspeed you black emperor!) samen met godspeed leden Sophie en Thierry. Ze wilden graag in een kleiner setting werken en Efrim wilden zijn eigen muzikale ideeën een plek geven. Met 3 nieuwe leden erbij komt de band tot de huidige bandnaam. Op hun derde album This Is Our Punk Rock staan vier lange stukken, instrumentele delen maar ook met zang. Lagen strijkers, raggende gitaren en noise worden gelardeerd met o.a. een koor.
  zondag 7 maart 2004 @ 21:25:40 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17562529
Ja hier ik ook. Ze waren 20 februari in Utrecht en toen kon ik er helaas niet bij zijn. Dus danmaar een herkansing. Ik hoop alleen wel dat ik nog thuis kom, als ze pas om 21:30 beginnen en je weet het maar nooit he, postrock enzo, kan altijd een flink eind uitlopen.

Nouja, je bent iig niet de enige daar.
pi_17562598
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:25 schreef Vork het volgende:
Ja hier ik ook. Ze waren 20 februari in Utrecht en toen kon ik er helaas niet bij zijn. Dus danmaar een herkansing. Ik hoop alleen wel dat ik nog thuis kom, als ze pas om 21:30 beginnen en je weet het maar nooit he, postrock enzo, kan altijd een flink eind uitlopen.

Nouja, je bent iig niet de enige daar.
je kan om 0:58 nog een trein nemen
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zondag 7 maart 2004 @ 21:41:11 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17562862
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef Kemania het volgende:
je kan om 0:58 nog een trein nemen
Moet lukken. Tenzij ze ineens besluiten om er een 4uur durend feest van te gaan maken.
pi_17562904
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:41 schreef Vork het volgende:

[..]

Moet lukken. Tenzij ze ineens besluiten om er een 4uur durend feest van te gaan maken.
naja, daarna is er sowieso een dansavond, dus dan moeten ze gestopt zijn.

misschien mag ik die avond wel werken bij de band
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_17863846
Het was te gek..heb gelijk het album "Pretty little lightning paw" gekocht...deze wordt alleen op de concerten uitgegeven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')