abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2004 @ 20:01:40 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_17560464
Ik ben ooit bijna aangereden, scheelde een paar centimeter, de auto remde net op tijd.
Dan voel je wel de nodige adrenaline door je lijf gieren.
Wat was jouw ultieme kick?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 7 maart 2004 @ 20:02:08 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_17560476
Precies hetzelfde.Met een vrachtwagen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_17560499
DJ Rush.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_17560536
lag op een grasveld reed ook een traktor rond. traktor reed bijna over me heen ik lag eronder.
da was wel ff een kick van dit nooit meer
pi_17560668
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:04 schreef stame het volgende:
lag op een grasveld reed ook een traktor rond. traktor reed bijna over me heen ik lag eronder.
da was wel ff een kick van dit nooit meer
Hoe slim ben je dan ?
pi_17560696
Hmm zo te lezen moet ik de echte kicks nog meemaken

De ergste kick die ik had was toen we met wat jongens van 15 meter hoge rots af gingen springen.
Bij je afzet denk je ook ff: "woow".

Als ik 18 ben ga ik als een van de eerste dingen een parachutesprong maken, dat lijkt me nou echt gewoon kicken
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_17560720
De benodigde activiteiten uithalen, zodat drie pattroulie wagens je circa 2 kilometer achtervolgen (rijdend, sprintend, lopend, kruipend), en dan nog met 9 man ongezien wegvluchten.. .

I love it
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  zondag 7 maart 2004 @ 20:43:03 #8
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17561402
Met alleen n zwembroekje aan en n snorkel op in de tropen visjes kijken

voel ik een zachte por in m'n zijkant
draai me om

20 cm van m'n snorkel ne neus van een 2 meter lange haai!

was me op z'n gemak aan t afsnuffelen, maar hij deed nix

adrenalineeeeeeeeeeee

Ben op die plek ook overhoop gezwommen door een 400 kilo zware mannetjeszeeleeuw; de "Beach Master"
die had zo z'n eigen idee over wie waar mocht zwemmen
gelijk had ie

wooopiiieee!

geloof maar dat je dan door n verrekte smal pijpje toch een HELE KLETS zuurstof naar binnen jast

poing poing
  zondag 7 maart 2004 @ 20:47:45 #9
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_17561506
Je grootste idool tijdens een concert van héél dichtbij mogen beleven en vervolgens héérlijk dansen op zijn muziek ...
YeaH!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 7 maart 2004 @ 20:57:34 #10
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_17561761
- Een weg waar men 70 mag overrennen met in de hand een blikje cola en precies in het midden struikelen met in de verte een auto die aan komt rijden zien. Ik heb mijn lesje geleerd, hierdoor.

- Op een rolpad met de fiets naar beneden fietsen en uitglijden waardoor je met fiets en al horizontaal tegen een muur knalt. Ik vond het zo leuk dat ik het nog een keer deed.

"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_17561937
In duitsland een fototje maken van een oud stationnetje om er vervolgens tijdens het richten van de camere achter te komen dat dat stationnejte toch niet zo oud was, en er gewoon nog treinen reden...

Leek gevaarlijker dan het was, maar scheelde toch maar 10 seconde ofzo...
pi_17563819
Mijn allereerste duik onder 18 meter grens. Dat was in Oostvoorne. We doken op 21 meter diepte. Het water was heel helder. Het was zo'n lekkere duik.

Veel te hard met een moutainbike van een rotspaadje afdenderen.
De wereld is als een boek, als je nooit reist lees je maar 1 bladzijde
  zondag 7 maart 2004 @ 23:27:17 #13
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_17565151
Bij mij ook met duiken denk ik, rode zee, rond de 20 meter diepte, en vlak langs me zwom zo'n gigantische zeeschildpad, echt machtig om te zien zo'n beest.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_17565374
een recordsprong met mn crossmotor dat geeft zon kick zodat je alleen maar harder gaat rijden, en met de mountainbike van trappen af stuiteren waarbij de rem geen enkele functie meer heeft.

Ontsnappen aan de politie met een fiets. Ik fietste zonder licht terug van mn werk en er kwam een politiebusje langs, deze draaide meten om en toen ben ik als een bezetene gaan fietsen. Ik ben over het gras van een parkje gefietst richting het industrie terrein (leuk zon fiets die alleen een 3e versnelling heeft) en heb daar mn fiets achter een stapel pallets gegooid om vervolgens de politieauto stapvoets voorbij te zien rijden op 10 meter afstand ongeveer. Daarna heb ik een ongeloofelijk eind omgefietst om maar te voorkomen dat ze me ergens stonden op te wachten.
  maandag 8 maart 2004 @ 00:34:33 #15
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17566430
M'n neefje op de metro-rails zien vallen... Gelukkig kon ie gelijk omhoog gehesen worden en kwam de metro pas een minuut later, maar toen heb ik toch wel een uurtje trillende handen gehad...
If men define things as real, they are real in their consequences
pi_17566454
Iets doen waarvan je weet dat je er een paar jaar voor kan brommen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17566505
Airdiven. Soort van bungyjumpen, maar dan wordt je liggend zo'n 60 meter de lucht ingehesen en dan losgelaten, en vlieg je als het ware zo'n 200 km per uur door de lucht heen. Dat gevoel was geweldig! Heerlijk!
Back in business.
pi_17566651
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:01 schreef Georges het volgende:
Ik ben ooit bijna aangereden, scheelde een paar centimeter, de auto remde net op tijd.
Dan voel je wel de nodige adrenaline door je lijf gieren.
Wat was jouw ultieme kick?
Ultieme kicks zoek je meestal zelf op toch?

Op hoogten balanceren op randen, (ben hier overigens wel mee gestopt trouwens).
pi_17567108
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:43 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Met alleen n zwembroekje aan en n snorkel op in de tropen visjes kijken

voel ik een zachte por in m'n zijkant
draai me om

20 cm van m'n snorkel ne neus van een 2 meter lange haai!

was me op z'n gemak aan t afsnuffelen, maar hij deed nix

adrenalineeeeeeeeeeee

Ben op die plek ook overhoop gezwommen door een 400 kilo zware mannetjeszeeleeuw; de "Beach Master"
die had zo z'n eigen idee over wie waar mocht zwemmen
gelijk had ie

wooopiiieee!

geloof maar dat je dan door n verrekte smal pijpje toch een HELE KLETS zuurstof naar binnen jast

poing poing
Zo te lezen ben je er niet goed vanaf gekomen.
pi_17571888
toen ik in zo'n bal ging die met stieken de lucht in werd gelanceerd in lloret de mar
  maandag 8 maart 2004 @ 19:14:46 #21
62182 Georges
That's the shit
pi_17580811
quote:
Op maandag 8 maart 2004 00:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Ultieme kicks zoek je meestal zelf op toch?

Op hoogten balanceren op randen, (ben hier overigens wel mee gestopt trouwens).
Is maar net hoe je dat woord interpreteert. Van die ervaring met de auto kreeg ik een flinke adrenaline kick.
Ultiem is dus gewoon de grootste, niet per se de beste.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 8 maart 2004 @ 19:17:54 #22
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_17580858
77 meter omhoog de lifthill op om daarna in sneltreinvaart weer naar beneden te gaan. Yeah Silver Star roelt Ik mag over drie weken weer
»» Democracy is so overrated »»
pi_17584307
Van een +/- 20/22 meter hoge spoorbrug afspringen
pi_17611483
mijn overbuur kindje wat los op straat liep, voor een auto wegtrekken,
was net nog geen 2 jaar oud........

aso ouders, letten er nooit op,
nu zie ik m 10 keer per dag bijna onder een auto komen.
geen redden aan
De Puta Madre
pi_17614475
quote:
Op maandag 8 maart 2004 12:20 schreef Poogie het volgende:
toen ik in zo'n bal ging die met stieken de lucht in werd gelanceerd in lloret de mar
Ja heb ik ook gedaan ook in llorret dat was bij zonplekje waar je tattoos kon laten zetten en om de hoek zat ook een minigolf en minibowl dinges.
Dat gaat wel hard omhoog hoor maar ik was er al een keer eerder in geweest op de kermis bij ons dat was helemaal eng die man die daar zat deed zo 5... 4... 3... en toen gingen we inneens dan schrik je tog wel of alles wel goed gaat.
The ShAdOw-BlAde Cuts deep bitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')