Hoe slim ben je dan ?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:04 schreef stame het volgende:
lag op een grasveld reed ook een traktor rond. traktor reed bijna over me heen ik lag eronder.
da was wel ff een kick van dit nooit meer
Ultieme kicks zoek je meestal zelf op toch?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:01 schreef Georges het volgende:
Ik ben ooit bijna aangereden, scheelde een paar centimeter, de auto remde net op tijd.
Dan voel je wel de nodige adrenaline door je lijf gieren.
Wat was jouw ultieme kick?
Zo te lezen ben je er niet goed vanaf gekomen.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:43 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Met alleen n zwembroekje aan en n snorkel op in de tropen visjes kijken
voel ik een zachte por in m'n zijkant
draai me om
20 cm van m'n snorkel ne neus van een 2 meter lange haai!
was me op z'n gemak aan t afsnuffelen, maar hij deed nix
adrenalineeeeeeeeeeee
Ben op die plek ook overhoop gezwommen door een 400 kilo zware mannetjeszeeleeuw; de "Beach Master"
die had zo z'n eigen idee over wie waar mocht zwemmen
gelijk had ie
wooopiiieee!
geloof maar dat je dan door n verrekte smal pijpje toch een HELE KLETS zuurstof naar binnen jast
poing poing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is maar net hoe je dat woord interpreteert. Van die ervaring met de auto kreeg ik een flinke adrenaline kick.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ultieme kicks zoek je meestal zelf op toch?![]()
Op hoogten balanceren op randen, (ben hier overigens wel mee gestopt trouwens).
Ja heb ik ook gedaan ook in llorret dat was bij zonplekje waar je tattoos kon laten zetten en om de hoek zat ook een minigolf en minibowl dinges.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:20 schreef Poogie het volgende:
toen ik in zo'n bal ging die met stieken de lucht in werd gelanceerd in lloret de mar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |