quote:Op maandag 15 maart 2004 22:43 schreef DakDuuf het volgende:
geweldig, zo zie j maar weer dat dr wellieve mensjes op deze aardkloot rondlopen.. ook omdat foo_niks wat handige en bruikbare tips geeft... supersz.. keep upt tha good work aight
Zou jij niet doen hé?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef StefanP het volgende:
Stoer man dat je dat ding gewoon zelf spuit.
Ik ben dus bezig met meer licht aan het maken, maar denk dat je wat moeite hebt met lezen.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:05 schreef _VoiD_ het volgende:
ik heb het vermoeden dat het een beetje bobbelig eruit ziet als het klaar is.....
Je hebt echt geen licht daaro terwijl dat erg belangrijk is. Moet je er straks maar eens met een TL bakkie langsschijnen, dan zie je de bobbels zitten....
En volgens mij heb je ook "wat" plekjes gemist (dak, deur, achterspatbord).
Als je het goed wil doen moet je em echt compleet strippen en dan alles stuk voor stuk spuiten. Maar daar moet je dan net de ruimte voor hebben.
Altijd héquote:Op maandag 15 maart 2004 23:05 schreef _VoiD_ het volgende:
ik heb het vermoeden dat het een beetje bobbelig eruit ziet als het klaar is.....
Je hebt echt geen licht daaro terwijl dat erg belangrijk is. Moet je er straks maar eens met een TL bakkie langsschijnen, dan zie je de bobbels zitten....
En volgens mij heb je ook "wat" plekjes gemist (dak, deur, achterspatbord).
Als je het goed wil doen moet je em echt compleet strippen en dan alles stuk voor stuk spuiten. Maar daar moet je dan net de ruimte voor hebben.
Get the cancer.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:11 schreef Little_Meanie het volgende:
Get a life
t0n en ik hebben besloten dat als deze auto klaar is. Dat we dan die van jou gaan doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef StefanP het volgende:
Stoer man dat je dat ding gewoon zelf spuit.
Dus de eerste laag primer kun je er gewoon maar zo opflikkeren? Een goed begin is het halve werk....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:27 schreef t0n het volgende:
En .... eerste laag primer.. zegt je dat iets? 't blijkt wel dat je enorm veel van spuiten weet...![]()
niet grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:27 schreef t0n het volgende:
Get the cancer.
Mijn topic, wat doeje?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
niet grappig
Ja maar zo van, ik heb er tog op gereplied,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:21 schreef t0n het volgende:
[..]
Mijn topic, wat doeje?
Oooh mij god. Ga je mee doen danquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:18 schreef t0n het volgende:
Het is kut weer
Dus ben niet bezig geweest vandaag...
Heel misschien morgen, maar ook dat hangt van 't weer af... en van me lichaam, het is Avond Carnaval hier... Lekker slap excuus om me eigen levenloos te zuipen![]()
En heb vandaag geen tijd gehad, moest me RedBull zeepkist design maken
Maar ik houd jullie op de hoogte
Hij zal wel bezig zijn...quote:Op zondag 21 maart 2004 17:01 schreef jp84 het volgende:
nog wat gedaan vandaag
ik heb t0n gemeetquote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef Foo_niks het volgende:
en nog steeds niet vertellen wat voor soort verf hij gebruikt, he
Anders konden we hem er even doorheen loodsen![]()
Ja ik ga mee doen, heb me design al opgestuurd naar zequote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oooh mij god. Ga je mee doen dan
Dit word een drama
Het is dat ik niet dood wil. Maar anders had ik mee gereden![]()
Ik heb op dit moment 'metaal primer' gebruikt van Flexa.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef Foo_niks het volgende:
en nog steeds niet vertellen wat voor soort verf hij gebruikt, he
Anders konden we hem er even doorheen loodsen![]()
Ik gebruik geen waterverf man... vinger verfquote:Op zondag 21 maart 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb t0n gemeet![]()
Daarom denk ik ook dat hij water verf gebruikt
t0n is goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |