abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17581101
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:29 schreef E- het volgende:
brommers, niets aan man
Motoren zijn pas leuke brommers
  maandag 8 maart 2004 @ 19:33:06 #27
46080 rew-
Ondertitel
pi_17581127
als hij dat leuk vind... wat ga je er dan aan doen? jij houdt vast ook wel van iets waar hij niet van houd, wordt hij vast ook ooit wel es 5 minuten mee geconfronteerd, wedden dat hij het ook niet meteen op fok smijt?
  maandag 8 maart 2004 @ 19:33:14 #28
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_17581132
Na 16 jaar zelf energie geleverd te moeten hebben om vooruit te komen mag je eindelijk een echt gemotoriseerd voertuig besturen. Je actieradius wordt vertienvoudigd zonder dat je afhankelijk bent van je papie en mamie of OV . Dat is gewoon gaaf.
Verder is 45km gewoon absoluut geen snelheid. Dat rij je met een gemiddelde wielrenfiets ook. Daarom worden ze met bosjes opgevoerd. Sommigen vinden het een kick om zo veel mogelijk pk's uit een 50cctje te halen. Stel je voor, zo'n zuigertje gaat makkelijk 10.000 keer per minuut op en neer. Dat is 166 keer per seconde. Dat soort dingen zijn gewoon vet.
pi_17581196
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef CreativeMind het volgende:
Na 16 jaar zelf energie geleverd te moeten hebben om vooruit te komen mag je eindelijk een echt gemotoriseerd voertuig besturen. Je actieradius wordt vertienvoudigd zonder dat je afhankelijk bent van je papie en mamie of OV . Dat is gewoon gaaf.
Verder is 45km gewoon absoluut geen snelheid. Dat rij je met een gemiddelde wielrenfiets ook. Daarom worden ze met bosjes opgevoerd. Sommigen vinden het een kick om zo veel mogelijk pk's uit een 50cctje te halen. Stel je voor, zo'n zuigertje gaat makkelijk 10.000 keer per minuut op en neer. Dat is 166 keer per seconde. Dat soort dingen zijn gewoon vet.
Kijk met jou kan ik praten, alleen heeft mijn hobby erin geresulteerd dat mijn scooter een project is geworden en ik net als 2 en half jaar geleden weer driftig aan het fietsen ben. En me eerlijk gezegd wel erger aan de gemiddelde scooteraar,...
pi_17581320
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef CreativeMind het volgende:
Verder is 45km gewoon absoluut geen snelheid. Dat rij je met een gemiddelde wielrenfiets ook.
35 km p/h is al genoeg voor een dodelijk ongeval... (en dan praat ik alleen nog over motorrijders in een beschermende pak met een goede helm, laat staan de gemiddelde kutkneus die die niet eens fatsoenlijk met ± 3pk en 90 kg om kan gaan en met een al 10 jaar geleden afgeschreven helm en lekker aan korte broek en t-shirt rond rijdt...)

En om 45 km p/h te rijden met een wielrenfiets moet je ook wielrenfiets conditie hebben, en dagelijks heel wat kilometertjes trainen, wil je dat op een langere rit vol kunnen houden...
pi_17581433
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:

[..]

3pk en 90 kg
hey hey hey 19 pk hé en 95 kg Maja das niet voor op de openbare weg natuurlijk, en zeker niet in alleen een tshirt.

Maarja je hebt wel gelijk, sommige mensen GRRR.
pi_17585272
quote:

[..]

35 km p/h is al genoeg voor een dodelijk ongeval... (en dan praat ik alleen nog over motorrijders in een beschermende pak met een goede helm, laat staan de gemiddelde kutkneus die die niet eens fatsoenlijk met ± 3pk en 90 kg om kan gaan en met een al 10 jaar geleden afgeschreven helm en lekker aan korte broek en t-shirt rond rijdt...)

En om 45 km p/h te rijden met een wielrenfiets moet je ook wielrenfiets conditie hebben, en dagelijks heel wat kilometertjes trainen, wil je dat op een langere rit vol kunnen houden...
Gast, relax

Waar sommige mensen zich al niet druk om maken. 45 is toch ook geen snelheid? En wat is er mis met rond rijden in korte broek en tshirt (of zwembroek en geen tshirt )?? Dan word je tenminste lkkr bruin en kan je tenminste aankomen op het strand en bij de vrouwtjes

Ohja, ff over de veiligheid, als iemand op zn plaat gaat voel jij daar niets van, dus relax ff wil je
Forza Ferrari!
pi_17585517
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

hey hey hey 19 pk hé en 95 kg Maja das niet voor op de openbare weg natuurlijk, en zeker niet in alleen een tshirt.

Maarja je hebt wel gelijk, sommige mensen GRRR.
hey hey... 35 kilo en +-4,5 pk over n tijdje 12pk (ook niet voor dagelijks gebruik )
Hopeloos benzine verslaafd
pi_17585686
quote:
Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef Youp het volgende:

[..]

hey hey... 35 kilo en +-4,5 pk over n tijdje 12pk (ook niet voor dagelijks gebruik )
Doe je goed
Forza Ferrari!
pi_17588001
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:27 schreef nevetS het volgende:

[..]

Hoezo verveel je je, je zat er wel 5 hele minuten, maar das nog tot daar aan toe. Maar als ik je vraag of je het leuk had dit weekend ja en amen klikken en ondertussen hier komen janken op dit board.

En kom eens op msn, hoef ik hier niet te blaten
Ik heb helemaal geen jah en amen geklikt ( ) ik heb je verteld dat ik me verveelde maar blijkbaar kwam dat niet over. en ik jank niet en ik zei toch al dat ik me al eerder verveelde ooit wellis gehoord van ook naar andere luisteren en ik ben nu op msn maar jij niet
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:45:20 #36
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_17589959
Anders unblock je me ff trut
Original Ratbiker
pi_17590321
quote:

[..]

Sjonge jonge als we zo gaan redeneren ken ik er nog wel een paar.... 35 km/u dan kun je ook niet meer even flink doortrappen op je fiets...stel je voor dat je frontaal tegen een muur fietst

Als ik mezelf doodrij doe ik het liever goed dan dat ze achteraf over me zullen praten als: "goh die tim zeg, zichzelf doodgereden met 35km/u ... ja met zijn auto de sloot in geraakt explosie, niks van hem over"...

Neej dan maar, hij vloog met 280 op de teller over de snelweg, maar werd afgesneden door een vrachtwagen, werd 3 banen overgelanceerd en de auto ontplofte terwijl hij nog in de lucht was... dat is pas een dood, daar haal de ook de krant mee hè
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17591062
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:23 schreef GWD het volgende:

[..]

Sjonge jonge als we zo gaan redeneren ken ik er nog wel een paar.... 35 km/u dan kun je ook niet meer even flink doortrappen op je fiets...stel je voor dat je frontaal tegen een muur fietst

Als ik mezelf doodrij doe ik het liever goed dan dat ze achteraf over me zullen praten als: "goh die tim zeg, zichzelf doodgereden met 35km/u ... ja met zijn auto de sloot in geraakt explosie, niks van hem over"...

Neej dan maar, hij vloog met 280 op de teller over de snelweg, maar werd afgesneden door een vrachtwagen, werd 3 banen overgelanceerd en de auto ontplofte terwijl hij nog in de lucht was... dat is pas een dood, daar haal de ook de krant mee hè
Het gaat m niet om het moraalriddergehalte, maar het feit dat een hoop jongeren totaal niet beseffen wat ze doen... sim-pel (en wat is er nou nog lekkerder dan af en toe het gas doorhalen met de motor , je bent tenslotte motorrijder of niet )
pi_17591388
quote:
Op maandag 8 maart 2004 22:06 schreef zinloos het volgende:

[..]

Doe je goed
*the fine art of Vespa tuning*

Hopeloos benzine verslaafd
pi_17605715
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
Anders unblock je me ff trut
HAHAHA

wellicht zouden jullie elkaar ook even kunnen bellen
pi_17605789
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:19 schreef soorroos het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen jah en amen geklikt ( ) ik heb je verteld dat ik me verveelde maar blijkbaar kwam dat niet over. en ik jank niet en ik zei toch al dat ik me al eerder verveelde ooit wellis gehoord van ook naar andere luisteren en ik ben nu op msn maar jij niet
Motorrijders zijn veel leuker dan brommerrijdertjes hoor

Verkering?
Zo te zien houdt je relatie toch geen stand met nevetS
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:52:07 #42
52191 DABAMaster