Hello. Sign in to get personalized recommendations. New customer? Start here.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:35 schreef Disorder het volgende:
Ik zie nergens staan waar ik me kan registreren
Ik dacht dat je daar juist wou bestellen!quote:Op zondag 7 maart 2004 16:39 schreef Disorder het volgende:
Maar dat is de Amerikaanse site, of werken die inloggegevens op alle Amazon sites?
Dat begrijp ik niet helemaal. Waar staan deze getallen voor?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:00 schreef Daan518 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-5623787-5184411
quote:Book 2.99 16.99
Das knap dat je dat over het hoofd hebt gezien, bij zo'n beetje elke pagina staat onderaan of helemaal rechts een linkje naar de delivery rates pagina.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:53 schreef Disorder het volgende:
Wel gemeen van Amazon dat ik nergens het financiële verschil tussen de twee delivery methods kan vinden.
haha goed gedaan........ je weet toch: lezen voordat je wat koopt op internet, das logischquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:53 schreef Disorder het volgende:
Okay, blijkbaar is Priority Express redelijk duur. Het boek kostte slechts 14 Euro. Maar er is zo´n 46 Euro van m´n pa´s creditcard afgegaan. Oeps. Wel gemeen van Amazon dat ik nergens het financiële verschil tussen de twee delivery methods kan vinden.
Ik beheers allebei zeer goed. Ik snapte alleen de waarde voor de getallen niet. Ik wist niet in welke valuta er werd geschreven of dat die getallen uberhaupt voor valuta stonden. Ik had gewoon beter moeten opletten. Jammer. Weer een les geleerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:12 schreef Daan518 het volgende:
Misschien is het handig om 1) engels te leren 2) te gaan begrijpen hoe tabellen en kolommen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |