abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17555388
Soms zie je op ebay echt van die belachelijk goedkope merkkleding staan die word aangeprezen als zijnde "echt" en "nieuw" enzo. Ik ging er vanuit dat het stiekum toch allemaal neppe dingen waren, maar sommige van die verkopers hebben echt 100en positieve reacties. Zijn die dan van mensen die niet zien dat het nep is, of verkopen ze toch allemaal echte merkkleding?
Lopen hier nog mensen rond die al eens iets hebben gekocht op ebay? En, was het nep/gedragen of andere op/aanmerkingen?
The uproar of one hand clapping.
  zondag 7 maart 2004 @ 15:55:28 #2
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17555453
Kleding moet je toch eerst passen
pi_17555598
Naja, voor 5 euro durf ik wel een shirt te kopen wat misschien iets slechter past. En van sommige merken weet je ook wel gewoon welke maat je moet hebben.
  zondag 7 maart 2004 @ 16:04:12 #4
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17555651
Of je koopt geen merkkleding, maar iets wat er op lijkt, zonder bekend merk erop! Scheelt zo weer ¤30
pi_17555666
Dat vraag ik me ook vaak af ja... Volgens mij komt dat spul rechtstreeks uit Turkije.
  zondag 7 maart 2004 @ 16:22:57 #6
59009 paullo
vini vidi vici
pi_17555986
Koop het gewoon in de winkel goede service en tenminste iemand die er verstand van heeft.
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_17556057
De meeste merkkleding op ebay is idd fake. Vaak zie je het aan de prijs, als die echt onwijs laag is, is het negen van de tien keer nep.
En die positieve reacties komen volgens mij van mensen die er niet veel verstand van hebben en denken dat het echt is. Als het artikel binnen is geven ze meteen een positieve feedback, maar als het eenmaal een paar keer is gewassen piepen ze wel anders denk ik
pi_17556069
Mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit of er wel iemand is die zegt: "ziet er leuk uit" of niet. Als je een pak gaat kopen, ok, maar een t-shirt...
pi_17556695
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:27 schreef Maffioso het volgende:
De meeste merkkleding op ebay is idd fake. Vaak zie je het aan de prijs, als die echt onwijs laag is, is het negen van de tien keer nep.
En die positieve reacties komen volgens mij van mensen die er niet veel verstand van hebben en denken dat het echt is. Als het artikel binnen is geven ze meteen een positieve feedback, maar als het eenmaal een paar keer is gewassen piepen ze wel anders denk ik
Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?
Ik koop zelf vaak genoeg kleren op eBay, nog nooit iets neps
ontvangen. Originele labels en alles eraan.
Er wordt natuurlijk wel neppe zooi verkocht, maar dat zie je
snel genoeg op de foto. Meestal heeft die user ook negatieve
feedbacks; User sells fake! oid.
pi_17557003
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:57 schreef SuperPolm het volgende:

[..]

Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?
Ik koop zelf vaak genoeg kleren op eBay, nog nooit iets neps
ontvangen. Originele labels en alles eraan.
Er wordt natuurlijk wel neppe zooi verkocht, maar dat zie je
snel genoeg op de foto. Meestal heeft die user ook negatieve
feedbacks; User sells fake! oid.
Op een foto is het moeilijk te zien of het echt of nep is. En die labels die eraan zitten zeggen niks, die worden gewoon precies van het orgineel nagemaakt.
Ikzelf heb nog niks neps van ebay gekocht, ik heb dan ook nog maar iets van 3 keer wat gekocht daar , maar ik kan wel mensen die wel van die neppe troep op ebay gekocht hebben.
  zondag 7 maart 2004 @ 18:20:56 #11
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_17558380
Wat echte en vervalste kleding op eBay betreft heb ik wel aardig wat ervaring. Om een voorbeeld te nemen, Louis Vuitton.
Voornamelijk de tassen worden daar te koop aangeboden voor bedragen die, als je goed nadenkt, totaal niet kloppen. Niemand gaat een handtas die in de winkel voor rond de 1800 dollar over de toonbank gaat verkopen voor 100 dollar, dat gebeurt simpelweg niet. Toch bestaat zo'n 90 procent van de op eBay te koop aangeboden Louis Vuitton tassen uit dat soort gevallen.
Doorgaans vertellen de foto's en de bedragen in ieder geval wel genoeg om te weten of het om een origineel of vervalst exemplaar gaat, ook al lijkt de feedback van een verkoper nog zo goed.
Mocht een verkoper geen foto geplaatst hebben, en er ook geen willen laten zien, dan is het sowieso wel duidelijk dat je met een louche figuur te doen hebt.
Voor je een aanschaf op eBay doet is het dus een goed idee om zorgvuldig na te gaan of het allemaal wel klopt, om foto's te vergelijken, etc.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_17566758
IK koop veel kleding op Ebay.com en heb nog nooit iets neps gekocht.

De prijzen voor merkkleding in NL zijn echt way te hoog. Bv RL polo-shirts: betaal je op Ebay 17-25 USD voor, hier in de winkel 70 EUR
pi_17566809
Ik heb ook 3 x merkkleding gekocht op Ebay en het is zeker niet nep. Ik heb er op zich wel een beetje verstand van, dus kan zien dat het echt is. Je moet gewoon goed kijken en zoeken.
Back in business.
pi_17566821
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen voor kleren zijn .. ik heb er eignelijk ook nog nooit naar gekeken ..... Alleen waarom zou je kleren op ebay kopen... daar heb je toch winkels voor?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17566835
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef GWD het volgende:
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen voor kleren zijn .. ik heb er eignelijk ook nog nooit naar gekeken ..... Alleen waarom zou je kleren op ebay kopen... daar heb je toch winkels voor?
Op Ebay is het toch meestal een stuk goedkoper dan in de winkel. En het is best leuk om te bieden en dan ook nog es te winnen.
Back in business.
pi_17566865
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
pi_17566884
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!
Back in business.
pi_17567034
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:

[..]

Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!
Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 8 maart 2004 @ 04:31:47 #19
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17567847
Ik ben een ervaren eBayer, en heb meerdere malen fake merchandise gekocht (zonder dat ik het wist, uiteraard). Pas erg goed op met sellers die vanuit Thailand of andere Aziatische landen opereren. Ik heb snel van mijn fouten geleerd, en de vervalsingen zijn goed, maar het blijft vals, en dat wil ik niet.

Nog nooit problemen met sellers uit de VS gehad. Een beetje gezond verstand is genoeg
Trois Pistoles
  maandag 8 maart 2004 @ 04:33:29 #20
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17567850
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:20 schreef GWD het volgende:

[..]

Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.
Als je goed zoekt, dan kan je de deals van je leven krijgen. Er zijn veel surpluspartijen die aangeboden worden, tegen echt héle scherpe prijzen, waar je hier in NL niets vergelijkbaars voor koopt.
Trois Pistoles
  maandag 8 maart 2004 @ 11:09:12 #21
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_17570473
1 - Hoe zit het met Evisu kleding van marktplaats en ebay?

2 - Hoe betaal je iemand uit amerika? en hoe weet je zeker dat je het uit eindelijk ontvangt?
pi_17570510
euhm, de prijs op ebay belachelijk laag, of in de winkel belachelijk hoog? Ik ken wat mensen die merkkleding verkopen op ebay, helemaal echt en niet eens overjarige prut. Bepaalde merken die hier populair zijn, zijn relatief onbekend in andere EU landen. Als er producten zijn die ze over hebben, worden die voor spotprijzen gedumpt in bijv duitsland. Vaak komen die spullen die op ebay aangeboden worden daar ook vandaan, slimme gasten die wat partijtjes opkopen daar en dan nog met vette winst op ebay verkopen.
  maandag 8 maart 2004 @ 14:18:55 #23
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17573904
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:09 schreef Apekoek het volgende:
2 - Hoe betaal je iemand uit amerika? en hoe weet je zeker dat je het uit eindelijk ontvangt?
Je moet goed op de feedback van de verkoper letten ... dat is eigenlijk een cruciale factor. Als je van iemand koopt met goede feedback, kan er weinig misgaan. Ik heb altijd alles ontvangen, en soms zelf nog meer dan ik besteld had

De makkelijkste manier om iemand uit de VS te betalen is een creditcard; en op eBay vooral Paypal (meer info @ www.paypal.com ...). Andere opties die verkopers aanbieden zijn money orders, maar volgens mij zijn die nogal duur met kleinere bedragen. Dan zijn er ook nog de sellers die 'concealed cash' aannemen, wat wil zeggen dat ze geld verstopt in een envelop aannemen. Dit is echter illegaal, en ik vind het een beetje dom als je geld in een envelop gaat doen en het naar de VS gaat sturen. Succes ermee!
Trois Pistoles
pi_17577273
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Er denk iemand aan mij!
Idd, ik heb (op 1 na) alleen maar goede ervaringen met Ebay, en helemaal als je shirts/schoenen koopt. Niet standaard broeken (die je niet in de winkel kan passen eerst) zijn lastiger, maar met een beetje meten&weten kom je daar ook wel uit....
pi_17577311
quote:
Op maandag 8 maart 2004 04:31 schreef Rosnesda het volgende:

Nog nooit problemen met sellers uit de VS gehad. Een beetje gezond verstand is genoeg
roger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')