abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17555388
Soms zie je op ebay echt van die belachelijk goedkope merkkleding staan die word aangeprezen als zijnde "echt" en "nieuw" enzo. Ik ging er vanuit dat het stiekum toch allemaal neppe dingen waren, maar sommige van die verkopers hebben echt 100en positieve reacties. Zijn die dan van mensen die niet zien dat het nep is, of verkopen ze toch allemaal echte merkkleding?
Lopen hier nog mensen rond die al eens iets hebben gekocht op ebay? En, was het nep/gedragen of andere op/aanmerkingen?
The uproar of one hand clapping.
  zondag 7 maart 2004 @ 15:55:28 #2
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17555453
Kleding moet je toch eerst passen
pi_17555598
Naja, voor 5 euro durf ik wel een shirt te kopen wat misschien iets slechter past. En van sommige merken weet je ook wel gewoon welke maat je moet hebben.
  zondag 7 maart 2004 @ 16:04:12 #4
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17555651
Of je koopt geen merkkleding, maar iets wat er op lijkt, zonder bekend merk erop! Scheelt zo weer ¤30
pi_17555666
Dat vraag ik me ook vaak af ja... Volgens mij komt dat spul rechtstreeks uit Turkije.
  zondag 7 maart 2004 @ 16:22:57 #6
59009 paullo
vini vidi vici
pi_17555986
Koop het gewoon in de winkel goede service en tenminste iemand die er verstand van heeft.
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_17556057
De meeste merkkleding op ebay is idd fake. Vaak zie je het aan de prijs, als die echt onwijs laag is, is het negen van de tien keer nep.
En die positieve reacties komen volgens mij van mensen die er niet veel verstand van hebben en denken dat het echt is. Als het artikel binnen is geven ze meteen een positieve feedback, maar als het eenmaal een paar keer is gewassen piepen ze wel anders denk ik
pi_17556069
Mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit of er wel iemand is die zegt: "ziet er leuk uit" of niet. Als je een pak gaat kopen, ok, maar een t-shirt...
pi_17556695
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:27 schreef Maffioso het volgende:
De meeste merkkleding op ebay is idd fake. Vaak zie je het aan de prijs, als die echt onwijs laag is, is het negen van de tien keer nep.
En die positieve reacties komen volgens mij van mensen die er niet veel verstand van hebben en denken dat het echt is. Als het artikel binnen is geven ze meteen een positieve feedback, maar als het eenmaal een paar keer is gewassen piepen ze wel anders denk ik
Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?
Ik koop zelf vaak genoeg kleren op eBay, nog nooit iets neps
ontvangen. Originele labels en alles eraan.
Er wordt natuurlijk wel neppe zooi verkocht, maar dat zie je
snel genoeg op de foto. Meestal heeft die user ook negatieve
feedbacks; User sells fake! oid.
pi_17557003
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:57 schreef SuperPolm het volgende:

[..]

Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?
Ik koop zelf vaak genoeg kleren op eBay, nog nooit iets neps
ontvangen. Originele labels en alles eraan.
Er wordt natuurlijk wel neppe zooi verkocht, maar dat zie je
snel genoeg op de foto. Meestal heeft die user ook negatieve
feedbacks; User sells fake! oid.
Op een foto is het moeilijk te zien of het echt of nep is. En die labels die eraan zitten zeggen niks, die worden gewoon precies van het orgineel nagemaakt.
Ikzelf heb nog niks neps van ebay gekocht, ik heb dan ook nog maar iets van 3 keer wat gekocht daar , maar ik kan wel mensen die wel van die neppe troep op ebay gekocht hebben.
  zondag 7 maart 2004 @ 18:20:56 #11
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_17558380
Wat echte en vervalste kleding op eBay betreft heb ik wel aardig wat ervaring. Om een voorbeeld te nemen, Louis Vuitton.
Voornamelijk de tassen worden daar te koop aangeboden voor bedragen die, als je goed nadenkt, totaal niet kloppen. Niemand gaat een handtas die in de winkel voor rond de 1800 dollar over de toonbank gaat verkopen voor 100 dollar, dat gebeurt simpelweg niet. Toch bestaat zo'n 90 procent van de op eBay te koop aangeboden Louis Vuitton tassen uit dat soort gevallen.
Doorgaans vertellen de foto's en de bedragen in ieder geval wel genoeg om te weten of het om een origineel of vervalst exemplaar gaat, ook al lijkt de feedback van een verkoper nog zo goed.
Mocht een verkoper geen foto geplaatst hebben, en er ook geen willen laten zien, dan is het sowieso wel duidelijk dat je met een louche figuur te doen hebt.
Voor je een aanschaf op eBay doet is het dus een goed idee om zorgvuldig na te gaan of het allemaal wel klopt, om foto's te vergelijken, etc.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_17566758
IK koop veel kleding op Ebay.com en heb nog nooit iets neps gekocht.

De prijzen voor merkkleding in NL zijn echt way te hoog. Bv RL polo-shirts: betaal je op Ebay 17-25 USD voor, hier in de winkel 70 EUR
pi_17566809
Ik heb ook 3 x merkkleding gekocht op Ebay en het is zeker niet nep. Ik heb er op zich wel een beetje verstand van, dus kan zien dat het echt is. Je moet gewoon goed kijken en zoeken.
Back in business.
pi_17566821
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen voor kleren zijn .. ik heb er eignelijk ook nog nooit naar gekeken ..... Alleen waarom zou je kleren op ebay kopen... daar heb je toch winkels voor?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17566835
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef GWD het volgende:
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen voor kleren zijn .. ik heb er eignelijk ook nog nooit naar gekeken ..... Alleen waarom zou je kleren op ebay kopen... daar heb je toch winkels voor?
Op Ebay is het toch meestal een stuk goedkoper dan in de winkel. En het is best leuk om te bieden en dan ook nog es te winnen.
Back in business.
pi_17566865
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
pi_17566884
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!
Back in business.
pi_17567034
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:

[..]

Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!
Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 8 maart 2004 @ 04:31:47 #19
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17567847
Ik ben een ervaren eBayer, en heb meerdere malen fake merchandise gekocht (zonder dat ik het wist, uiteraard). Pas erg goed op met sellers die vanuit Thailand of andere Aziatische landen opereren. Ik heb snel van mijn fouten geleerd, en de vervalsingen zijn goed, maar het blijft vals, en dat wil ik niet.

Nog nooit problemen met sellers uit de VS gehad. Een beetje gezond verstand is genoeg
Trois Pistoles
  maandag 8 maart 2004 @ 04:33:29 #20
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17567850
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:20 schreef GWD het volgende:

[..]

Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.
Als je goed zoekt, dan kan je de deals van je leven krijgen. Er zijn veel surpluspartijen die aangeboden worden, tegen echt héle scherpe prijzen, waar je hier in NL niets vergelijkbaars voor koopt.
Trois Pistoles
  maandag 8 maart 2004 @ 11:09:12 #21
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_17570473
1 - Hoe zit het met Evisu kleding van marktplaats en ebay?

2 - Hoe betaal je iemand uit amerika? en hoe weet je zeker dat je het uit eindelijk ontvangt?
pi_17570510
euhm, de prijs op ebay belachelijk laag, of in de winkel belachelijk hoog? Ik ken wat mensen die merkkleding verkopen op ebay, helemaal echt en niet eens overjarige prut. Bepaalde merken die hier populair zijn, zijn relatief onbekend in andere EU landen. Als er producten zijn die ze over hebben, worden die voor spotprijzen gedumpt in bijv duitsland. Vaak komen die spullen die op ebay aangeboden worden daar ook vandaan, slimme gasten die wat partijtjes opkopen daar en dan nog met vette winst op ebay verkopen.
  maandag 8 maart 2004 @ 14:18:55 #23
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_17573904
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:09 schreef Apekoek het volgende:
2 - Hoe betaal je iemand uit amerika? en hoe weet je zeker dat je het uit eindelijk ontvangt?
Je moet goed op de feedback van de verkoper letten ... dat is eigenlijk een cruciale factor. Als je van iemand koopt met goede feedback, kan er weinig misgaan. Ik heb altijd alles ontvangen, en soms zelf nog meer dan ik besteld had

De makkelijkste manier om iemand uit de VS te betalen is een creditcard; en op eBay vooral Paypal (meer info @ www.paypal.com ...). Andere opties die verkopers aanbieden zijn money orders, maar volgens mij zijn die nogal duur met kleinere bedragen. Dan zijn er ook nog de sellers die 'concealed cash' aannemen, wat wil zeggen dat ze geld verstopt in een envelop aannemen. Dit is echter illegaal, en ik vind het een beetje dom als je geld in een envelop gaat doen en het naar de VS gaat sturen. Succes ermee!
Trois Pistoles
pi_17577273
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Er denk iemand aan mij!
Idd, ik heb (op 1 na) alleen maar goede ervaringen met Ebay, en helemaal als je shirts/schoenen koopt. Niet standaard broeken (die je niet in de winkel kan passen eerst) zijn lastiger, maar met een beetje meten&weten kom je daar ook wel uit....
pi_17577311
quote:
Op maandag 8 maart 2004 04:31 schreef Rosnesda het volgende:

Nog nooit problemen met sellers uit de VS gehad. Een beetje gezond verstand is genoeg
roger!
pi_17577353
Het is toch zo dat in het buitenland, richting het oosten/zuiden, waar al die merkkleding gemaakt wordt het zowieso veel goedkoper is. Dan is het ook niet gek dat het tegen lage prijzen op bijvoorbeeld ebay wordt aangeboden.
Het is echter niet zo dat alles origineel is, maar dit kun je idd vrij snel zien aan de feedback en afbeeldingen etc..
pi_17578315
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:09 schreef Apekoek het volgende:
1 - Hoe zit het met Evisu kleding van marktplaats en ebay?
95% van de Evisu die ze op marktplaats en ebay verkopen is fake.
pi_18623605
Yskonijn - donderdag 22 april 2004 @ 23:52

Ik was laatst een beetje aan 't struinen op Ebay en zag daar echt het meest geweldige topje van Dior voor maar 40 euro........Zag hem in de 'echte' Dior winkel met ongeveer 2 a 3 nullen erachter ( ),ik zat erg te twijfelen of ik uberhaupt een bod moest doen,kheb nl een beetje gemixte gevoelens.Iedereen zegt wel dat alles 'nieuw' is en met de kaartjes er nog op enzo.....maar toch vertrouw ik het niet!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18623632
Ik zet " merk" even tussen haakjes, zodat het een algemeen topic wordt, en alles centraal blijft.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18623749
'zomaar' is mijn topicje verplaatst!Vindt t wel lief dat ze het 'voorzichtig' aan me heeft verteld,thnx i guess.....

Anyways,hier dan maar verder!
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:00:03 #31
79367 FijnDier
Skate and Destroy
pi_18626543
Dingen online kopen is zowiezo al een hoop elende. Nahh en kleren kan je beter eerst passen lijkt me
Het is zo fijn hier.
pi_18626672
Ik heb een hele la vol Calvin Klein boxers. meerendeel heb ik via ebay gekocht. Nieuw, origineel en niet afgekeurd spul dat ik voor ongeveer een derde van de normale prijs heb gekocht..

Ook een keer een Rip Curl tshirt gekocht voor 5 euro ofzo. Bleek een behoorlijk lelijk shirt te zijn dat trouwens wel nieuw en echt was..

Ik koop en verkoop behoorlijk veel op ebay, Nooit echte problemen gehad. Ik betaal ook altijd via Paypal. Werkt prima!!
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:19:32 #33
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_18630374
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:10 schreef s9601694 het volgende:
Ik heb een hele la vol Calvin Klein boxers. meerendeel heb ik via ebay gekocht. Nieuw, origineel en niet afgekeurd spul dat ik voor ongeveer een derde van de normale prijs heb gekocht..

Ook een keer een Rip Curl tshirt gekocht voor 5 euro ofzo. Bleek een behoorlijk lelijk shirt te zijn dat trouwens wel nieuw en echt was..

Ik koop en verkoop behoorlijk veel op ebay, Nooit echte problemen gehad. Ik betaal ook altijd via Paypal. Werkt prima!!
zijn daar kosten aan verbonden? Met paypal betalen?
pi_18631791
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:19 schreef DubbelFrisss het volgende:

[..]

zijn daar kosten aan verbonden? Met paypal betalen?
Nee, het enige dat geld kost bij Paypal is geld eraf halen als er iets aan je betaald is. En je moet geloof ik een soort toegangsfee betalen.... Maar dat weet ik niet meer zeker, het zal iig niet veel geweest zijn!... Weet iemand anders dit nog?

Paypal is behoorlijk veilig omdat je dus je CreditCard gegevens niet steeds over het net stuurt. En omdat je met Credit Card betaalt heb je de extra veiligheid die een CC maatschappij biedt er ook nog bij (verzekeringen enzo)..
  vrijdag 23 april 2004 @ 13:27:05 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18631917
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:21 schreef s9601694 het volgende:

[..]

Paypal is behoorlijk veilig omdat je dus je CreditCard gegevens niet steeds over het net stuurt
haha veilig hoor - het staat permanent in de database van paypal
pi_18632111
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

haha veilig hoor - het staat permanent in de database van paypal
de 128bit SSL Secured database van Paypal...
pi_18633517
ik heb net ook ff gekeken op ebay voor Paul Frank shirts, jammer dat ze vaak L of kleiner zijn, heb namelijk XL..
pi_18633673
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:30 schreef super-muffin het volgende:
ik heb net ook ff gekeken op ebay voor Paul Frank shirts, jammer dat ze vaak L of kleiner zijn, heb namelijk XL..
Gewoon blijven kijken, of misschien diegene die ze aanbied even mailen, om te vragen?

Heb mooie spullen via Ebay gekocht, nog nergens last van gehad.
Inderdaad bij de feedback kijken van de verkoper.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_18633823
Merendeel is toch wel echt hoor.

Ik ken 2 verkopers die zitten in amerika. Zijn gewoon nederlanders met een nederlandse rabobankrekening waar je op kan betalen.

Ik heb t idee dat de merkkleding daar gewoon stukken goedkoper is dan hier en dat ze het daarom zo goedkoop kunnen leveren?
pi_18633861
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
Merendeel is toch wel echt hoor.

Ik ken 2 verkopers die zitten in amerika. Zijn gewoon nederlanders met een nederlandse rabobankrekening waar je op kan betalen.

Ik heb t idee dat de merkkleding daar gewoon stukken goedkoper is dan hier en dat ze het daarom zo goedkoop kunnen leveren?
ebay namen?
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:51:46 #41
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18633989
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:37 schreef s9601694 het volgende:

[..]

de 128bit SSL Secured database van Paypal...
ssl is alleen de verbinding, en dat is in principe veilig. het maakt niet uit of je 1 keer of 10000 keer iets met ssl verstuurt. hoe de database van paypal precies in elkaar zit is niet belangrijk. ze kunnen credit card nummers er uit lezen. als ebay/paypal dus ooit een keer een grote hack meemaakt liggen je credit card gegevens op straat (en zeg niet dat het niet gebeurt, er zijn eerder grotere bedrijven gekraakt waarbij credit card gegevens werden bemachtigd)
pi_18634101
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

ssl is alleen de verbinding, en dat is in principe veilig. het maakt niet uit of je 1 keer of 10000 keer iets met ssl verstuurt. hoe de database van paypal precies in elkaar zit is niet belangrijk. ze kunnen credit card nummers er uit lezen. als ebay/paypal dus ooit een keer een grote hack meemaakt liggen je credit card gegevens op straat (en zeg niet dat het niet gebeurt, er zijn eerder grotere bedrijven gekraakt waarbij credit card gegevens werden bemachtigd)
Klopt, ik zeg ook niet dat ik ervanuit ga dat het allemaal 100% veilig is, natuurlijk is een database theoretisch te hacken.. Ik weet iig dat American Express het gebruik van Paypal verstandig vindt.

Kijk iedereen moet 100% voor zichzelf weten wat hij doet met betalingen op internet. Ik denk alleen dat Paypal een tamelijk veilige oplossing is, mede omdat Ebay het gebruik ervan stimuleert.. En daar hebben ze baat bij omdat mensen meer zullen kopen als het betalen makkelijk, goedkoop en veilig is..
pi_18634158
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef s9601694 het volgende:

[..]

ebay namen?
ik weet 1 uit mn kop: gooddeals80
de ander moet ik ff bekijken, maar ik kan op mn stage niet op ebay
pi_18634332
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:21 schreef s9601694 het volgende:

[..]

Nee, het enige dat geld kost bij Paypal is geld eraf halen als er iets aan je betaald is. En je moet geloof ik een soort toegangsfee betalen.... Maar dat weet ik niet meer zeker, het zal iig niet veel geweest zijn!... Weet iemand anders dit nog?
Ebay komt binnenkort ook met een Nederlandse PayPal .

Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb ook al een paar keer geld over laten maken naar mijn gewone bankrekening. Binnen 3 dagen stond het erop .
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:14:21 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18634456
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:57 schreef s9601694 het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg ook niet dat ik ervanuit ga dat het allemaal 100% veilig is, natuurlijk is een database theoretisch te hacken.. Ik weet iig dat American Express het gebruik van Paypal verstandig vindt.

Kijk iedereen moet 100% voor zichzelf weten wat hij doet met betalingen op internet. Ik denk alleen dat Paypal een tamelijk veilige oplossing is, mede omdat Ebay het gebruik ervan stimuleert.. En daar hebben ze baat bij omdat mensen meer zullen kopen als het betalen makkelijk, goedkoop en veilig is..
paypal is een volle dochter van ebay, dus zo gek is het niet dat ebay het gebruik stimuleert ik wilde maar even aangeven dat het juist onvelig is dat je maar 1 keer credit card gegevens hoeft te geven
pi_18634667
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

thnx ga ik es kijken..
pi_18634740
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

paypal is een volle dochter van ebay, dus zo gek is het niet dat ebay het gebruik stimuleert ik wilde maar even aangeven dat het juist onvelig is dat je maar 1 keer credit card gegevens hoeft te geven
dat van die volle dochter is nieuw voor mij, maar verklaart wel het een en ander...

Je hebt zeker een punt wat betreft die database.. Maar I'll take my chances..
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:29:34 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18634788
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:26 schreef s9601694 het volgende:

[..]

dat van die volle dochter is nieuw voor mij, maar verklaart wel het een en ander...

ik gebruik het zelf ook, de kans is klein. mocht er alsnog iets gebeuren is een telefoontje naar interpay genoeg om alles te blokkeren...
pi_18635220
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:26 schreef s9601694 het volgende:

Paypal is inderdaad onlangs overgenomen door Ebay.

Zelf heb ik helaas één slechte ervaring met merkkleding via Ebay, waarbij de kleren toch nep bleken te zijn. Maar ik ben nog volop aan het kijken wat de verkoper eventueel ter compensatie zou willen doen. Maar het overgrote deel van m'n aankopen komen perfect aan en voelen ook perfect aan .
pi_18725038
quote:

[..]
hoe de database van paypal precies in elkaar zit is niet belangrijk. ze kunnen credit card nummers er uit lezen. als ebay/paypal dus ooit een keer een grote hack meemaakt liggen je credit card gegevens op straat
Nou, dat hoeft niet, de data in de database kan ook versleuteld zijn opgeslagen.....
  dinsdag 27 april 2004 @ 18:25:37 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18726191
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:33 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Nou, dat hoeft niet, de data in de database kan ook versleuteld zijn opgeslagen.....
paypal kan de data retrieven, dus er is sprake van encryption/'decryption. wanneer de machines waarop het decrypten plaatsvindt worden gekraakt, heeft de encryptie verder geen zin meer
pi_20037494
*kick*
Just a question he... Stel dat je nepkleding gekocht blijkt te hebben op E-bay, terwijl de advertentie duidelijk anders uitdraagt, valt daar dan uberhaupt iets aan te doen? Vast niet he. . Behalve dan de verkoper zelf benaderen? Deze had overigens enkel positieve feedback.
Please, find my happy place!
  zondag 20 juni 2004 @ 13:17:37 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20037547
in principe de verkoper zelf benaderen. in het uiterste geval zou je de verkoper voor de kadi kunnen sleuren, maar materieel zul je daar geen voordeel aan ondervinden
pi_20037593
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:17 schreef Alicey het volgende:
in principe de verkoper zelf benaderen. in het uiterste geval zou je de verkoper voor de kadi kunnen sleuren, maar materieel zul je daar geen voordeel aan ondervinden
Neuh, dat gaat me wat te ver. Zit er ook niet zo mee, het was maar 20 euro. Maar dit was wel 1 keer maar nooit weer merkkleding aanschaffen op E-bay voor mij.

En de verkoper heb ik al een vriendelijk mailtje gestuurd of er iets aan gedaan kon worden. Even afwachten dus.

edit: Mailtje teruggehad en verkoper wil zo lijkt zonder problemen het geld terugstorten. Valt me niet tegen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Essiepessie op 20-06-2004 17:55:02 ]
Please, find my happy place!
pi_20079870
welke ebay zitten jullie altijd dan? 'gewoon' de .nl ?
pi_20080780
zoek naar papal protect buyers. Als er iets fout is krijg je je geld terug
  maandag 21 juni 2004 @ 23:56:20 #57
83645 Andoire
... .. ...
pi_20080954
nee de .de daar hebben ze meer
Что было, то прошло..
pi_20082312
en de .com's?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 08:04:06 #59
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20084459
het maakt niet zoveel uit welke ebay je zit, je kunt gewoon er voor kiezen om alles buiten dat ebay-gebied ook te laten zien
pi_20087141
quote:

[..]

Ja, als je zo gaat denken kun je dus nooit iets online bestellen, enorm veel bedrijven (ook Amazon) slaan jouw creditcardgegevens gewoon op.
Plus, als jij je creditcard in een restaurant meegeeft kan die ook best even de gegevens kopieren, dus als je op deze manier denkt kun je alleen geen creditcard nemen, da's het veiligst......

*geen ervaring met merkkleding via ebay trouwens*
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:10:18 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20087364
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:59 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ja, als je zo gaat denken kun je dus nooit iets online bestellen, enorm veel bedrijven (ook Amazon) slaan jouw creditcardgegevens gewoon op.
Plus, als jij je creditcard in een restaurant meegeeft kan die ook best even de gegevens kopieren, dus als je op deze manier denkt kun je alleen geen creditcard nemen, da's het veiligst......
dat is ook zo. maar ik wilde maar aangeven dat ssl alleen enige zekerheid biedt dat je geen last hebt van een man-in-the-middle. daarna kan er echter nog genoeg fout gaan, en dat gebeurt ook regelmatig
pi_20154156
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

en die andere? (bitte )
  donderdag 24 juni 2004 @ 22:11:50 #63
84188 missvondutch
www.kissesfromholland.com
pi_20163525
natuurlijk is er veel ECHT merkspul ..en als je twijfelt over de maat; vraag je even de maten in centimeters op bij "vraag het de verkoper ? "velen (ikzelf ook) zetten de maten in cm er al bij..
miss von dutch sells von dutch (authentic ! ) in de webstore van kissesfromholland.com
pi_20166490
Met welke verkopers hebben jullie goede ervaringen? Ik koop zelf ook wel eens wat, maar eigenlijk nooit kleding gekocht (vooral bang voor nep). Ik vertrouw jullie toch iets meer, veel positieve feedback kan je faken (tenzij het echt heel veel is).

En wat zijn jullie kwijt aan verzendkosten voor de meeste kleding?
pi_20201399
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:33 schreef MrHoogeveen het volgende:
Met welke verkopers hebben jullie goede ervaringen? Ik koop zelf ook wel eens wat, maar eigenlijk nooit kleding gekocht (vooral bang voor nep). Ik vertrouw jullie toch iets meer, veel positieve feedback kan je faken (tenzij het echt heel veel is).

met diezelfde vraag zit ik ook
pi_20203840
quote:

gooddeals80 (veel polo's, direct uit de us, 100% orgineel, nederlandse bankrekening en supersnelle verzending)
en nog een aantal duitse verkoopsters (indian rose broeken voor mn vriendin)
pi_20205077
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

gooddeals80 (veel polo's, direct uit de us, 100% orgineel, nederlandse bankrekening en supersnelle verzending)
en nog een aantal duitse verkoopsters (indian rose broeken voor mn vriendin)
ja die werd hierboven al ergens genoemd, en heeft idd veel ralph lauren polo's ed, maar weet je nog meer goede verkopers?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:48:03 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20205127
quote:

het voorkomen van negatieve feedback is echter een stuk moeilijker
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:55:55 #69
84188 missvondutch
www.kissesfromholland.com
pi_20210390
als een verkoper een webstore heeft bij ebay moet hij aan echt veel kriteria voldoen ! dan zit het echt wel goed. dan nog meer dan 100 feedbacks en min 95% positief dan kan je met een gerust hart bieden/bestellen.
miss von dutch sells von dutch (authentic ! ) in de webstore van kissesfromholland.com
pi_20227474
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

het voorkomen van negatieve feedback is echter een stuk moeilijker
mee eens , maar de meeste mensen zetten al positieve feedback neer als het pakketje een beetje snel binnen is. (en ze dus nog niet naar echtheid hebben gekeken, of het een paar keer heb gewassen zodat ze iets kunnen zeggen over de kleur)
pi_20227973
jullie verkopen ook @ ebay merk ik? Wat zijn jullie namen daarzo dan? (en missvondutch ken ik, maar alleen dameskleding )
pi_20228208
Ik verkoop nu 1 ding.

Ik heet daar AlexHoogeveen
pi_20230135
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:04 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Dat vraag ik me ook vaak af ja... Volgens mij komt dat spul rechtstreeks uit Turkije.
Dat komt het originele spul ook wel. Behalve dat van nike, die laat de kleding het liefst in indiase sweat-shops maken.

Wat betreft de commentaren, die zijn nogal eenvoudig te faken. Je vraagt gewoon wat mensen die thuise of op hun werk eventjes wat commentaar neerzetten. (als het van één IP adres komt gaat het wel opvallen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')