Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:27 schreef Maffioso het volgende:
De meeste merkkleding op ebay is idd fake. Vaak zie je het aan de prijs, als die echt onwijs laag is, is het negen van de tien keer nep.
En die positieve reacties komen volgens mij van mensen die er niet veel verstand van hebben en denken dat het echt is. Als het artikel binnen is geven ze meteen een positieve feedback, maar als het eenmaal een paar keer is gewassen piepen ze wel anders denk ik
Op een foto is het moeilijk te zien of het echt of nep is. En die labels die eraan zitten zeggen niks, die worden gewoon precies van het orgineel nagemaakt.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:57 schreef SuperPolm het volgende:
[..]
Heb je zelf weleens neppe spullen op eBay gekocht dan?
Ik koop zelf vaak genoeg kleren op eBay, nog nooit iets neps
ontvangen. Originele labels en alles eraan.
Er wordt natuurlijk wel neppe zooi verkocht, maar dat zie je
snel genoeg op de foto. Meestal heeft die user ook negatieve
feedbacks; User sells fake! oid.
Op Ebay is het toch meestal een stuk goedkoper dan in de winkel. En het is best leuk om te bieden en dan ook nog es te winnen.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef GWD het volgende:
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen voor kleren zijn .. ik heb er eignelijk ook nog nooit naar gekeken..... Alleen waarom zou je kleren op ebay kopen... daar heb je toch winkels voor?
Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Idd. Ik heb bij 3 verschillende verkopers gekocht en alle drie waren zeer snel en netjes met leveren. Natuurlijk wel van tevoren gekeken of ze goeie feedback hadden. Ik ben er positief over in ieder geval!
Als je goed zoekt, dan kan je de deals van je leven krijgen. Er zijn veel surpluspartijen die aangeboden worden, tegen echt héle scherpe prijzen, waar je hier in NL niets vergelijkbaars voor koopt.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:20 schreef GWD het volgende:
[..]
Maar wat koop je dan .. van die afgekeurde spullen die 3 seizoenen terug perongeluk zijn opgeslagen ofzo? bijv. 10 euro voor een broek lijtk me niet dat je dan echt veel kun krijgen eik.
Je moet goed op de feedback van de verkoper letten ... dat is eigenlijk een cruciale factor. Als je van iemand koopt met goede feedback, kan er weinig misgaan. Ik heb altijd alles ontvangen, en soms zelf nog meer dan ik besteld hadquote:Op maandag 8 maart 2004 11:09 schreef Apekoek het volgende:
2 - Hoe betaal je iemand uit amerika? en hoe weet je zeker dat je het uit eindelijk ontvangt?
Er denk iemand aan mij!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Morkje het volgende:
Ik dacht bij het openen van dit topic al aan Solitarias, altijd zeer tevreden over de aankopen op ebay
Toch maar eens iets kopen, aan 10 euro kan je je geen buil vallen, en als je bij ebay-winkels met heel veel positieve feedback iets koopt kan er weinig misgaan, denk ik.
roger!quote:Op maandag 8 maart 2004 04:31 schreef Rosnesda het volgende:
Nog nooit problemen met sellers uit de VS gehad. Een beetje gezond verstand is genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |