Ik wil het ergens tegen ruilenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:45 schreef Magneet het volgende:
richtprijzen geven is verplicht
dan heb ik de tk uit de titel weggehaald.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik wil het ergens tegen ruilen
Dus hoef er niet persee geld voor.
maar wat wil je voor de thunderhawk hebben? ik heb er geen ruilmateriaals voor afgezien van mijn kappotte discmanquote:Op zondag 7 maart 2004 16:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik wil het ergens tegen ruilen
Dus hoef er niet persee geld voor.
Digitale camera ofzo (niet eentje van paar 100 euro natuurlijk gewoon een leuk dingetje ofzo) Thunderhawk is in "mint condition" en ook de doos ziet er als nieuw uit. Zelfs de bommetjes die onder uit de auto komen zijn compleet.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maar wat wil je voor de thunderhawk hebben? ik heb er geen ruilmateriaals voor afgezien van mijn kappotte discman
en wat had je voor de gehele set in gedachte? prijs in geld dus?quote:Op zondag 7 maart 2004 17:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Digitale camera ofzo (niet eentje van paar 100 euro natuurlijk) Thunderhawk is in "mint condition" en ook de doos ziet er als nieuw uit. Zelfs de bommetjes die onder uit de auto komen zijn compleet.
En anders kun je ook altijd een goed bod uitbrengen in geld. Onder de 50 euro gaat ThunderHawk helaas niet weg.![]()
Prijs voor de hele set???quote:Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en wat had je voor de gehele set in gedachte? prijs in geld dus?
kheb alleen een gewone fotocamera te ruil met vsb bank erop of hoe dat heette voor de fortis.
Erg leuk aanbodquote:Op zondag 7 maart 2004 17:36 schreef IntensiveGary het volgende:
[TR/TK]ASUS A620BT met 512MB CF <---is dat wat?
edit: sorry, lees net dat je alleen een camera wil... my bad
quote:Op zondag 7 maart 2004 18:17 schreef IntensiveGary het volgende:
was ook wel erg toevallig geweest..
helaas moet ik dan even afhaken. heb mn 'onzinbudget' voor deze maand al opgemaakt
als ik nog meer shit koop ga ik bij mn vriendin over de knie....hmmm...is misschien ook weleens spannend
Erg leuk aanbod. Ik moet deze toch afslaan ik zoek een ander toestel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:03 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik heb een Medion 9700 te ruil (digicam 4.1 megapixel 32mb kaartje) voor de hele set. Ik hoor wel als je geinteresseerd bent.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:07 schreef nexhil het volgende:
thunderhawk heb ik ook gehad (L)(L)
sorry voor het offtopic geblaat,
maar vroeger heb ik ik echt keiveel mee gespeeld!
Ok. Wat mij betreft mag je het dan ophalen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:30 schreef Deevay het volgende:
275
Even onder voorbehoud van voldoende financien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |