je krijgt een schuimlaag op je gezicht waardoor je niks meer kan zien.. en na het afhalen van dat schuim blijft je gezicht paardagen blauw..quote:Op zondag 7 maart 2004 14:21 schreef yogidrink het volgende:
ja dat weet ik ook niet, zijn gewoon speciale verkooppunten ofzo.
Maar het is dus niet illigaal.
Maar werkt zoiets wel? Want je word alleen blauw, en dan....?
Krijg je pijn ofzo ook?
Tja dan kan je alles wel verbieden. Oke ga ik een auto kopen en willekeurig mensen aanrijden, of ik koop een honkbalknuppel en ga willekeurig mensen slaan...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:23 schreef Fearlezz het volgende:
niet illegaal? nou dan weet ik al wat er gaat gebeuren: smurfen spray kopen en dan willekeurig mensen op straat gaan onderspuiten
zinloos gespuit...
Wie helpt me aan de titel van het (kinder?)-boek waar dit in een utopie (geregeerd door vrouwen) word toegepast in de vorm van stempels: zwarte stempel = de gehele gemeenschap sluit je buiten voor 10 jaar, zolang als de stempel zichtbaar is etc.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:01 schreef Schoft het volgende:
Ik vind het juist meer iets voor de politie
Iedereen die een strafbaar feit gepleegd heeft moet na de boete/straf 3 dagen met een blauw hoofd rondlopen. [afbeelding]
Door rood rijden vraagt dan natuurlijk om de rode spray
Ik weet het wel...quote:Op zondag 7 maart 2004 17:56 schreef GHansVI het volgende:
[..]
Wie helpt me aan de titel van het (kinder?)-boek waar dit in een utopie (geregeerd door vrouwen) word toegepast in de vorm van stempels: zwarte stempel = de gehele gemeenschap sluit je buiten voor 10 jaar, zolang als de stempel zichtbaar is etc.
Bedankt, Piro bedankt voor de naam.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hele thema kwam vlgs mij al voor in Mariken van Nieumeghen (14e eeuw?) dat Mariken iets verkeerds gedaan had en dat ze ijzeren banden om haar enkels kreeg en dat ze verstoten werd totdat die banden weggeroest waren. Meer hierover is ongetwijfeld in Cultuur en Historie te vinden, of anders in Literatureluurs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |