wat hij zegtquote:Op zondag 7 maart 2004 12:19 schreef Cybart het volgende:
pagina 13 bedoel je
Beaviequote:Op zondag 7 maart 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat hij zegt
Mogguh trouwens!
Meen je dat nou?? Collega's en zelfs klanten?? Praten zij "min" over homo's??quote:Op zondag 7 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz... Ik vrees dat het nog veel erger is. Het zijn niet zo zeer alleen maar (bepaalde) islamitische mensen die tegen homo's zijn, hetzelfde gaat op voor (bepaalde) christenen. (Waaronder Bush). En zelfs voor niet-gelovigen.. Lees maar eens want rond hier of Fok. Er zijn genoeg mensen die homo's tegennatuurlijk vinden, of gewoon raar omdat ze niet psies hetzelfde zijn als zijzelf. Het hoeft dan niet eens echt hardcore discriminatie te zijn, maar meer een bepaalde kleinzielige burgertrut instelling die ik helaas in het dagelijks leven meer dan genoeg tegen kom bij collega's & klanten..
Deze?quote:Op zondag 7 maart 2004 12:21 schreef ajuu het volgende:
zeg, waxxer, geef die nijptang is aan!...neehee, de nijptang...nee, ik weet ook niet welke tang dat is...
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:21 schreef ajuu het volgende:
zeg, waxxer, geef die nijptang is aan!...neehee, de nijptang...nee, ik weet ook niet welke tang dat is...
Xmeneer!!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:21 schreef xman het volgende:
[..]
Beavie![]()
![]()
![]()
ja hetero's vinden soft-focus lesbo-sex ook opwindend, schijnt..quote:Op zondag 7 maart 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Collega's en zelfs klanten?? Praten zij "min" over homo's??
Gisteren bij de mini-reunie hadden we (een meisje dat lesbisch is en uit de kast kwam na haar studie en een jongen met een vriendin) het erover en toen maakte hij weer diezelfde opmerking van, twee meisjes die zoenen is niet raar om naar te kijken, twee mannen wel
Waxjepaxje!!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:25 schreef Waxxer het volgende:
hhhheeeeeeaaaaooooiiii Biefje!Wat ben je er vroeg uit!!
papawax!............ sounds groovy!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook weer eens wat gezegd hoor![]()
Ik zie pappawax vanavond weer, en hij weet wat voor tang dat is
ik zelfs, goed he??
Ooh, maar er zijn veel mensen die "min" praten over homo's. Maar ook "min" over vrouwen, allochtonen, ambtenaren. Of beta's over alfa's, of net andersom.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Collega's en zelfs klanten?? Praten zij "min" over homo's??
Gisteren bij de mini-reunie hadden we (een meisje dat lesbisch is en uit de kast kwam na haar studie en een jongen met een vriendin) het erover en toen maakte hij weer diezelfde opmerking van, twee meisjes die zoenen is niet raar om naar te kijken, twee mannen wel
Ja die jongen zag er allesbehalve aantrekkelijk uit en dan is hij opeens enorm open over seksquote:Op zondag 7 maart 2004 12:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja hetero's vinden soft-focus lesbo-sex ook opwindend, schijnt..![]()
whoeii, het wordt druk hier!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:25 schreef Cazman het volgende:
mogge
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh, maar er zijn veel mensen die "min" praten over homo's. Maar ook "min" over vrouwen, allochtonen, ambtenaren. Of beta's over alfa's, of net andersom.
Ik kan dan altijd niet de neiging onderdrukken om "min" te gaan praten over autochtone mannen van een jaar of 40, met een afgetrokken zeur-vrouw, 2 kut-kinderen en een te zware hypotheek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |