abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2001 @ 16:30:07 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1236231
www.nu.nl
quote:
GAZA - De islamitische Jihad, een van de fanatiekste Palestijnse organisaties tegen de Israëlische bezetting, is een zomerschool begonnen waar kinderen wordt geleerd hoe zij zelfmoordaanslagen kunnen plegen. Zelfmoordaanslagen zijn voor de Palestijnen het belangrijkse wapen in de strijd tegen het militair superieure Israël. Zo kwamen vorige maand twintig Israëlische jongeren om het leven toen een Palestijn zichzelf opblies bij de ingang van een druk bezochte discotheek.
Wie er nou gelijk heeft in dat conflict zal me jeuken, maar dit vind ik toch wel een beetje erg ver gaan.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  donderdag 19 juli 2001 @ 16:34:47 #2
13250 Lod
Sapere aude!
pi_1236286
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 16:30 schreef links234 het volgende:
www.nu.nl
[..]

Wie er nou gelijk heeft in dat conflict zal me jeuken, maar dit vind ik toch wel een beetje erg ver gaan.

Je hebt natuurlijk gelijk, maar is hier niet al een discussie overgaande?
GNU Terry Pratchett
  donderdag 19 juli 2001 @ 16:36:36 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1236308
Sorry, maar er zijn hier al 2 topics over geweest en die zijn intussen door respectievelijk Doc en mij gesloten.
Voor nadere uitleg, zie motivatie van Doc bij sluiting in dit topic:
Cursus zelfmoordaanslagen voor kinderen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')